Če ste tudi vi že ugotovili, da s trenutnim načinom dela v prodaji izgubljate preveč dragocenega časa z iskanjem ustreznih informacij, izkupiček iz prejetih povpraševanj pa želite še izboljšati, ste prav gotovo pred korakom uvedbe sistema CRM.
Tokrat bom zapisal, kaj bi morali vedeti, preden zares začnete.
- Postavite si jasne cilje in jih obvezno merite. Cilj je lahko večje število prodajnih priložnosti, višja stopnja konverzije iz povpraševanja v naročilo, višji promet s stalnimi kupci in podobno.
- Sistem oziroma računalniški CRM program ne bo naredil čudeža, lahko pa vam pri delu s strankami zelo pomaga. Še zmeraj prodamo ljudje, oseba, osebnost, program CRM pa nam lahko pri tem pomaga tako, da nas opomni, ko moramo poklicati našo potencialno stranko, varno hrani informacije o našem preteklem obisku, pregledno podaja informacije o aktivnosti vseh sodelavcev za določeno stranko in še mnogo več.
- Sistemi CRM v osnovi niso prilagojeni vašim potrebam. Najbolje je, da pred začetkom uporabe sistem prilagodite vašim specifikam. Poskusite pa se izogniti preveč kompleksnim dodelavam na začetku uvedbe, če te niso nujno potrebne.
- S sistemom CRM lahko resnično povečate prodajo, vendar je zato potrebno delo – ne trdo, temveč pametno delo – in jasno definirani prodajni proces, ki se ga drži celotna prodajna ekipa. Če k istemu cilju stremi celotna ekipa, ne zgolj posamezniki, lahko v prodaji dosežemo največ golov.