Kako v TIKO PRO podpirajo pridobivanje nepovratnih sredstev z uporabo sistema Intrix?

Kako v podjetju Tiko Pro s sistemom za prodajo (CRM) in vodenje projektov izboljšujejo prodajne strategije, natančno spremljajo projekte, učinkovito upravljajo čas in se povezujejo z drugimi orodji za povečanje poslovne učinkovitosti? Svoje izkušnje in vpogled v delovanje sistema Intrix je delila direktorica podjetja Martina Anderlič.

Tiko Pro v procesu pridobivanja nepovratnih sredstev uporablja Intrix CRM sistem

O podjetju Tiko Pro

Tiko Pro je uspešno svetovalno podjetje, specializirano za pridobivanje nepovratnih in povratnih sredstev. Z 14-letnimi izkušnjami in 20-člansko ekipo strokovnjakov podjetje pomaga organizacijam pri iskanju in črpanju financiranja iz slovenskih, hrvaških in evropskih razpisov.

“Naša naloga je pridobivanje nepovratnih sredstev za naše stranke ter svetovanje pri vseh fazah postopka, od začetne prijave do črpanja zadnjega evra,” je pojasnila Martina Anderlič, direktorica podjetja.

Intrix CRM in Tiko Pro

V podjetju Tiko Pro so začeli CRM sistem uporabljati kmalu po ustanovitvi leta 2010. “Od takrat smo zvesti uporabniki Intrixa. Ko smo začeli, smo bili v podjetju trije, zdaj nas je že 20,” je pojasnila Anderličeva. Intrix jim omogoča, da so hitrejši, boljši in bolje informirani o svojem poslovanju.

“Danes celoten proces, od prvega stika s stranko do črpanja sredstev, kar lahko traja tudi 5 do 7 let, temelji na uporabi Intrixa.”

Intrix za prodajo (CRM) in vodenje projektov podjetju Tiko Pro pokriva širok spekter funkcionalnosti:

  • pomoč pri prodaji,
  • spremljanje stanja stranke,
  • projektno vodenje,
  • poraba časa vezana na projekte,
  • finančna analiza.
Infografika delovanja sistema Intrix CRM za prodajo

Optimizacija prodajnega procesa

Ena izmed ključnih funkcij, ki jo Intrix omogoča Tiko Pro, je učinkovit prodajni proces. Anderličeva je pojasnila, kako sistem podpira prodajo: “CRM je osnova za prodajni proces. To nam omogoča, da od prvega klica ali maila s stranko do predaje projektnega vodji sledimo vsakemu koraku.”

Intrix omogoča beleženje vseh stikov s stranko – klicev, sestankov, elektronske pošte – ter upravljanje nalog in priložnosti. Vsak član prodajne ekipe lahko kadar koli preveri, kje se stranka nahaja v prodajnem procesu, kateri koraki so že bili izvedeni in kaj še sledi. Vse to vodi v boljše razumevanje potreb strank in učinkovitejše ponujanje rešitev.

Optimizacija prodajnega procesa s pomočjo Intrix CRM

Sistem je zasnovan tako, da omogoča preprosto sledenje vseh korakov in prilagajanje ponudb ter projektov. “Intrix omogoča enostavno prehajanje iz priložnosti v ponudbo in nato v projekt. To nam pomaga pri spremljanju vseh faz procesa, od začetnih pogovorov do dokončanja projektov.”

Direktorica podjetja je še izpostavila: “Veliko je govora o prilagoditvah sistema CRM. Mi smo se osredotočili na to, da Intrix prilagodimo svojim potrebam.” Na primer, dodana imajo polja za filtriranje priložnosti glede na kohezijske regije, kar je pomembno za natančno iskanje in obdelavo razpisov.

Celovit proces vodenja projektov v Intrixu

Vsak projekt, ki ga v Tiko Pro izvajajo, skrbno spremljajo v sistemu Intrix. Podjetje beleži ključne podatke, kot so datum začetka in konca projekta, prodajnik, dodeljeni skrbnik projekta in projektna ekipa. Letno izvedejo med 450 in 500 projektov.

Sistem jim omogoča natančno upravljanje nalog in rokov. Projektni vodje imajo jasen pregled nad vsemi aktivnostmi, ki jih je treba izvesti, ter nad roki, ki so povezani z razpisi. Tako se lahko prepričajo, da se vse naloge pravočasno zaključijo, kar je ključno za uspešno pridobivanje sredstev.

Sledenje napredku projektov in porabe časa sta prav tako pomembni funkcionalnosti sistema. Anderličeva je poudarila: “Beležimo tudi ure na posameznih projektih, kar nam omogoča analizo stroškov in profitabilnosti.”

Intrix ji omogoča pregled nad zasedenostjo zaposlenih, roki in časovnicami, kar prispeva k učinkovitemu upravljanju virov.

Povezovanje Intrixa z drugimi sistemi

Integracija Intrixa z drugimi sistemi je še ena prednost, ki jo izpostavlja direktorica podjetja Tiko Pro.

Povezovanje sistema Intrix CRM z drugimi sistemi

Intrix so povezali tudi z računovodskim programom Vasco, kar je poenostavilo procese v računovodstvu. “Lahko rečemo, da smo prihranili nekje 60 % časa v računovodstvu,” je poudarila Anderličeva. Integracija omogoča, da se podatki samodejno posodabljajo, kar zmanjšuje potrebo po ročnem vnosu in zmanjšuje možnost napak.

Izvajajo tudi integracijo Intrixa z marketinškim programom, kar jim omogoča bolj ciljno usmerjanje marketinških aktivnosti: “Naš marketing temelji na mailingih, ki jih pošiljamo enkrat ali dvakrat tedensko. Zdaj bomo lažje filtrirali bazo prejemnikov novic in pošiljali ciljne mailinge glede na razpise in območja.”

Direktorica podjetja Tiko Pro je omenila tudi hiter dostop do dokumentov. Vse dokumente (razpisna dokumentacija, podpisane naročilnice, sklepe …) imajo shranjene na SharePointu, povezave do teh dokumentov pa ročno vnašajo v Intrix. Ta pristop močno olajša dostop do informacij in izboljša organizacijo dokumentacije.

Analiza in poročanje

Intrix omogoča natančno analizo uspešnosti prodajnih, projektnih in marketinških aktivnosti. Sistem beleži odzive strank na marketinške kampanje, število sestankov, izdanih in potrjenih ponudb ter uspešnih projektov. V Intrixu beležijo ure, porabljene na posameznih projektih in tako lažje ocenijo stroške in profitabilnost.

“To nam omogoča, da spremljamo stanje prodaje in projektnega vodenja ter prilagodimo strategije za prihodnje projekte,” je še izpostavila Anderličeva.

Intrix kot del kulture podjetja

Uporaba sistema Intrix ni zgolj tehnična rešitev, temveč je postala del kulture podjetja Tiko Pro. “Uporaba Intrixa je kultura, ki prihaja od zgoraj navzdol,” pojasni Anderličeva.

Vsak nov zaposleni takoj ob prihodu začne uporabljati sistem, kar zagotavlja da sistem ni zgolj še en strošek, temveč orodje, ki prinaša vrednost in prispeva k uspehu podjetja.

Intrix kot del kulture podjetja

Za zaključek

Intrix se je izkazal za nepogrešljivo orodje pri pridobivanju nepovratnih sredstev. S pomočjo sistema lahko v Tiko Pro natančno sledijo vsakemu koraku v prodajnem in projektnem procesu – od začetnega stika s stranko do končnega črpanja sredstev. Intrix jim omogoča učinkovito upravljanje časa, analiziranje uspešnosti ter integracijo z drugimi sistemi, kar prispeva k večji produktivnosti in učinkovitosti podjetja.

Celotno predavanje Martine Anderlič, ki je bilo izvedeno na Intrix akademiji, si lahko ogledate spodaj.

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek