SMS sporočila v sistemih CRM

Dejstvo je, da imamo mobilni telefon pri sebi vedno, ne glede na to, kje smo in kam gremo. To pomeni, da imajo mobilni telefon pri sebi tudi naše stranke in vsi ostali, ki jih s svojega delovnega mesta želimo doseči.

Pomislite, kako ekskluziven komunikacijski kanal je mobilni telefon: vedno je prižgan/prisoten/pripravljen, zaradi ponavadi samo enega končnega uporabnika pa tudi izjemno oseben. Tako oseben, da vse informacije, ki jih prejmemo na svoj mobilni telefon v obliki sporočil, obravnavamo in sprejemamo drugače kot sicer – bistveno bolj intimno, osebno in predvsem z večjo mero pozornosti.

Vsak mobilni telefon (ne glede na to ali je preprost ali t.i. “pametni” telefon) lahko prejeme SMS sporočilo. To pomeni, da lahko tudi vsaka naša stranka/potencialna stranka na svoj mobilni telefon prejme SMS. SMS je pravzaprav postal neke vrste nadomestilo elektronski pošti (medtem, ko nas ni za računalnikom), SMS bi lahko v večini primerov obravnavali kot “mail“ za mobilni telefon. Pa še dolgovezni niso (ne morejo biti) – so jedrnati in učinkoviti.

SMS sporočila so najenostavnejša in najhitrejša pot komuniciranja danes. Uporabljamo jih v vsako dnevnem življenju in tudi v poslovnih komunikacijskih procesih. SMS sporočila so hiter in zanesljiv komunikacijski kanal, ki vaš posel delajo bolj učinkovit.

Zakaj uporabljati SMS sporočila v izvajanju CRM?

Zakaj so SMS sporočila primeren komunikacijski kanal?

  • neposrednosti
  • enostavnosti uporabe
  • vsebinske učinkovitosti

Sodoben življenjski ritem določa vsakdan nam in našim strankam. Stranke postajajo vse bolj na tesnem s časom in vedno težje jih je doseči, še zlasti, ko od njih pričakujemo hiter odzivni čas. Večina naših strank pa ima svoj mobilni telefon vedno pri sebi. SMS sporočila v vašem CRM programu so idealen način za vzpostavitev in vzdrževanje odnosa z njimi. Direktna, personalizirana SMS sporočila se namreč enostavno prebijejo preko komunikacijskega nereda (pomislite na vse maile, brošure in časovno potratne telefonske klice) – naravnost do vašega kontakta/stranke/potencialne stranke, na mobilni telefon.

Vse skupaj je pravzaprav zelo preprosto. Z izboljšanim komuniciranjem lahko z vašimi strankami zgradite odnos, ki temelji na vzajemnem razumevanju in zaupanju – to je pa ključ do učinkovitega CRM.

Zaključek

Ko se odločate, ali bi uporabili SMS sporočila v vašem poslu, se odločate ali bi razvili sposobnost pošiljajnja informacij hitro in učinkovito – na mobilni telefon vaših zaposlenih, strank in poslovnih partnerjev, tudi takrat, ko so ti v gibanju.

Povezava CRM sistema s SMS sporočili vam vmogoča poslovno natančnost in učinkovitost. Implementacija SMS v CRM olajša pretok informacij med vami in poslovnimi partnerji, strankami. Pošiljanje esencialnih informacij ustvari varno in dobro infromirano okolje. SMS doda vašemu CRM učinkovitost in nov, prijeten komunikacijski kanal.

Nekaj primerov uporabe SMS obveščanja:

  • opomniki na aktivnosti, sestanke, dogodke, klice, …
  • podporna funkcija
  • obveščanje strank o zadnjih ponudbah, akcijah, …
  • potrditve naročil, dogodkov, …

SMS opomniki in SMS pošiljatelj so že del programov Intrix CRM in Project ter jih lahko brezplačno uporabljate. Tako si lahko dodate npr. sms opomnik vsem prisotnim na sestanku 15. min pred pričetkom le tega, 1 teden pred rokom projekta, ob planiranem času klica itd.

V kolikor bi želeli v vašem programu Intrix CRM ali Project pošiljati tudi masovna SMS sporočila (obveščanje več kontaktov hkrati o akcijah, novih ponudbah in podobno) je potrebnih v vašem Intrix programu nekaj prilagoditev o katerih se lahko posvetujete z ekipo podpore na e-mail naslovu [email protected]

Del prispevka in povezavo z masovnimi SMS sporočili omogoča naš partner, podjetje Sinhro, družba za komuniciranje.

Preizkusite Intrix CRM brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM brezplačno!
|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.