Povezava SMS sporočil s CRM sistemom

SMS sporočila so se v zadnjem času resnično izkazala kot eden izmed ključnih kanalov za doseganje strank in sodelovanje z njimi. Ta sporočila se prebijejo preko komunikacijskega nereda (pomislite na vse maile, brošure in časovno potratne telefonske klice), hitro dosežejo stranke in prejmejo odlične odzive.

Ne glede na to, ali šele začenjate s trženjem prek sporočil SMS ali se s tem že nekaj časa ukvarjate, razmislite o integraciji CRM sistema z SMS sporočili. Zakaj? Ne samo, da vam pomaga dostaviti pravočasna, uporabna in privlačna sporočila strankam s klikom na gumb, ampak je vse brezhibno shranjeno na osrednjem mestu za veliko lažje upravljanje.

Poglejmo, zakaj in kako lahko izboljšate svoje marketinške akcije in komunikacijo s strankami z integracijo SMS sporočil s CRM sistemom.

Dosežite svoje stranke tam, kjer so najbolj dostopne

Zagotavljanje pozitivnih izkušenj je ključno za privabljanje in ohranjanje strank. In v teh dneh je potrebno pri ustvarjanju popolne uporabniške izkušnje upoštevati vse možne kanale.

Zato je dodajanje funkcije SMS vaši platformi CRM tako zelo smiselno. Če je CRM namenjen ustvarjanju prilagojene izkušnje za vsako stranko, potem boste želeli, da so SMS sporočila del tega – predvsem glede na to, da ljudje preverijo svoje telefone približno 150-krat na dan!

Pomislite, kako ekskluziven komunikacijski kanal je mobilni telefon: vedno je prižgan/prisoten/pripravljen, zaradi enega končnega uporabnika pa tudi izjemno oseben. Tako oseben, da vse informacije, ki jih prejmemo na svoj mobilni telefon v obliki sporočil, obravnavamo in sprejemamo drugače kot sicer – bistveno bolj intimno, osebno in predvsem z večjo mero pozornosti.

Zakaj so SMS sporočila primeren komunikacijski kanal?

Zaradi neposrednosti, enostavnosti uporabe in vsebinske učinkovitosti.

Sodoben življenjski ritem določa vsakdan nam in našim strankam. Stranke postajajo vse bolj na tesnem s časom in vedno težje jih je doseči, še zlasti, ko od njih pričakujemo hiter odzivni čas.

SMS sporočila v vašem CRM programu so idealen način za vzpostavitev in vzdrževanje odnosa z njimi.
Z integracijo SMS sporočil z vašo platformo CRM je vedno znova enostavno zagotoviti odlične uporabniške izkušnje. Tukaj je nekaj primerov, kako lahko uporabite SMS v svojem CRM, da pustite pozitiven vtis.

Obvestila in posodobitve

Stranke naj bodo obveščene o svojih naročilih s pravočasnim pošiljanjem potrditev in posodobitev dostave ter naročil.

Zgradite kvalitetne odnose s strankami

Uporabite moč personalizacije v SMS-ih, da okrepite odnose v celotni izkušnji stranke.

Poslujte uspešneje s povezavo CRM-ja in SMS sporočili

Ustvarite bogato uporabniško izkušnjo z SMS sporočili v realnem času. Uporabite jih za pridobitev in negovanje odnosov s strankami:

  • Zagotovite si višji odstotek odpiranja (open rate) v primerjavi z e-pošto,
  • zagotovite si večjo angažiranost in CTR,
  • delite opomnike za sestanke in informacije o novih ponudbah/popustih,
  • ohranite tesne odnose s strankami,
    pridobite hitre odgovore.
sms marketing in sms obvešanje integracija s crm

Povezava CRM sistema z SMS sporočili

Ko je SMS integriran z vašo platformo CRM, postane za vašo prodajno in marketinško ekipo vse enostavneje. Vse možnosti SMS-ov se odprejo znotraj CRM sistema, kar vodi k večji učinkovitosti, produktivnosti in zmogljivosti.

Ključne poslovne prednosti pošiljanja besedilnih sporočil znotraj vašega CRM vključujejo:

Centralizacija podatkov

Hranite vse svoje podatke o strankah na enem mestu, brez potrebe po kopiranju, podvajanju ali posodabljanju podatkov o strankah na več platformah. Tudi podatki o kampanjah so centralizirani, tako da lahko preprosto spremljate uspešnost različnih SMS kampanj.

Avtomatizacija

Opolnomočite svoje ekipe, da naredijo več z manj. Na podlagi določenega vedenja vaših strank/uporabnikov lahko preprosto avtomatizirate ključne procese, tudi pri pošiljanju SMS sporočil. Tako se lahko vaše ekipe osredotočijo na vzpostavljanje odnosov in strateško razmišljanje.

Večkanalno sporočanje

Nastavite avtomatizirane procese dela, ki vključujejo različne kanale, kot sta SMS in e-pošta. Tako lahko dosežete stranke na pravem kanalu v pravem času.

intrix sms obveščanje

3 strategije povezave CRM-ja in SMS besedil za pospešitev vašega prodajnega cikla

1. Naj se potencialne stranke počutijo posebne z ustreznim pozdravnim sporočilom

Tudi v svetu sms sporočil ni nič pomembnejšega od močnega prvega vtisa.

Postavlja temelje za dober odnos in vam daje enkratno priložnost, da nastavite ton za prihodnjo komunikacijo. Zato udarjajte, dokler je železo vroče, in se odzovite takoj, ko se vaš možni potencial pridruži vašemu poštnemu seznamu. In poskrbite, da boste zajeli naslednje točke:

  • personalizirana dobrodošlica (pokažite, da vam je mar za stranko),
  • razlog, da se stranka počuti nekaj posebnega,
  • glas vaše blagovne znamke (ne glede na to, ali je zabaven ali profesionalen),
  • kaj lahko prejemniki pričakujejo od vaših SMS sporočil,

Tukaj je primer, ki smo ga pripravili, da vam damo nekaj navdiha:

SMS: Živjo, Janez! Hvala za vaše naročilo. Enkrat tedensko boste od nas prejeli posebne ponudbe in tedenske novičke. Kot majhen bonus dobrodošlice pa boste prejeli tudi 50 % popusta na naročnino tega meseca. 🙂

Ampak pozor: ne delajte pogoste napake in uporabljajte SMS trženje izključno za deljenje promocij, ponudb in pravočasnih informacij o dogodkih. Na ta način boste zmanjšali zanimanje in tako tudi število stikov z vašo bazo podatkov.

Na tak način bodo vaši prejemniki prej ali slej začeli razvijati »ponudbeno slepoto« in bodo ignorirali vaša sporočila, ker se bodo naveličali iste promocijske vsebine brez dodane vrednosti za njih.

2. Pošljite samodejne opomnike za vse, kar je bilo načrtovano

Ljudje ves čas pozabljamo na stvari. Zgodi se tudi najbolj organiziranim in zanesljivim med nami.

Ampak veste, kdo nikoli ničesar ne pozabi? Vaš Intrix CRM sistem.

Njegove priročne zmožnosti avtomatizacije trženja vam lahko pomagajo zmanjšati zamujene sestanke, izgubljene vire in izgubljeni čas.

Preprosto ga programirajte za pošiljanje opomnikov vsem, ki ste jih načrtovali za prihajajoči sestanek, predstavitev ali spletni seminar, in zmanjšajte število tistih, ki vedno znova na njih pozabijo.

3. Prilagodite SMS izkušnjo

Zagotovo ste opazili, da smo v tem članku večkrat omenili personalizacijo sms sporočil.

Personalizacija je eden najbolj kritičnih delov uspešnega poslovnega besedilnega sporočanja.

To priporočamo vsem podjetjem, ki pošiljajo besedila:

  • komunicirajte na ravni ena na ena – strankin predal za SMS sporočila je zelo osebno mesto, kjer ni prostora za splošna sporočila, podjetja, ki se hvalijo, ali vsiljiva obvestila s slabimi popusti,
  • uporabite segmentacijo, da zagotovite, da govorite samo o stvareh, ki so pomembne za vaše stranke. Če ni segmentacije, se bodo stranke hitro odjavile,
  • pošljite sporočila ob pravem času in hitro odgovorite – gradbenim delavcem lahko pošljete sms sporočilo ob 7. uri zjutraj. Začeli bodo z delom in z veseljem vas bodo slišali, vendar se izogibajte temu s samostojnimi delavci, sicer jih boste prebudili in izgubili naročnika,
  • vedno komunicirajte kot človek (tudi če gre za samodejno sporočilo) – ljudje sovražijo govoriti s slabo zasnovanimi roboti. Nujno je, da preizkusite svoje avtomatizirane akcije in zagotovite »človeško« izkušnjo, ki navdušuje stranke s svojo mešanico bliskovite hitrosti in koristne vsebine.

Ali se to sliši kot preveč stvari, ki jih morate narediti, ko pošiljate preprosto besedilo?

Ne skrbite. Če izberete dober CRM sistem s pošiljanjem SMS sporočil (kot je Intrix CRM), boste dobili dostop do množice najsodobnejših funkcij, s katerimi je vsaka točka preprosta.

Avtomatizacija ✔️
Enostavna segmentacija ✔️
Dostop v vseh vaših napravah ✔️
Hitra personalizacija ✔️
Napredna analitika ✔️
Celoten dnevnik pretekle komunikacije ✔️

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
3.7/5 - (3 votes)