Stranke se na nas velikokrat obrnejo z raznimi vprašanji, ki niso vedno tehnične ali uporabniške narave. Med njimi se pojavijo tudi takšna, kot je vprašanje v naslovu. Sama uvedba CRM sistema je danes dokaj preprosta, sploh če se odločite za rešitev v oblaku, kot je Intrix CRM. Po navadi so potrebne le manjše prilagoditve in program je pripravljen za uporabo. Kako pa naprej? Se kdaj vprašate, koliko časa je sploh potrebno vložiti, da bomo od CRM-ja imeli korist? Je ena ura preveč ali premalo? Ali naj vpisujemo podatke sproti ali ob koncu delovnika?
Univerzalni odgovor seveda ne obstaja. Lahko pa vam ponudimo nekaj preprostih nasvetov, ki vam lahko služijo kot vodilo pri organiziranju dela v vaši CRM aplikaciji.
Načrtujte opravila, ko imate čas.
Če z delom v vašem podjetju večina zaposlenih pričenja ob osmih, pridite v pisarno malo prej in v miru vnesite tekoča opravila, sestanke in klice v CRM. Če vas nihče ne bo motil, bo delo opravljeno prej, zmanjšala se bo tudi možnost napak. Pomembno je, da v CRM vnesete čim več dnevnih aktivnosti, saj tako ne boste pozabili na kakšno opravilo.
Poskrbite, da vas v času urejanja podatkov v CRM ne bodo motili.
Velikokrat se namreč zgodi, da smo ravno sredi vnašanja pomembnega opravila ali urejanja podatkov, ko zazvoni telefon in našo pozornost preusmeri čisto drugam. Če je možno, začasno preusmerite vaše klice in sporočite sodelavcem, da ste nedosegljivi za sestanke in obiske. Tako se bo število napak zmanjšalo, saj boste pri delu skoncentrirani le na CRM.
Poskrbite za točnost podatkov.
Za učinkovito uporabo CRM je zelo pomembno, da vnašate pravilne podatke. Bolje je, na primer, da se pred vnosom novih kontaktnih podatkov prepričate, da so ti res pravilni. Tako vam bodo vedno na voljo in ne bo prišlo do zadrege, ko bi morali nujno opraviti prodajni klic, oglasila pa se vam bo čisto druga oseba.
Uporabljajte organizator in si postavite prioritete.
Če imate na organizatorju prikazane vse tekoče aktivnosti, ki vas čakajo na določen dan, lahko takoj vidite, na kaj vse se morate pripraviti in kdaj imate čas za kakšen dodaten sestanek ali privatno opravilo. Včasih se nabere preveč nalog, da bi jih lahko opravili v enem dnevu. V takih primerih je pomembno, da si glede na pomembnost posameznih nalog postavite prioritete in ostale naloge prenesete na kakšen drug dan.
Vsako podjetje in vsak posameznik se mora sam odločiti, koliko časa bo posvetil svojim strankam. Morda se vam zdi veliko, če vsak dan porabite uro ali več, da uredite vse podatke in vnesete aktivnosti, vendar pa je za izboljšanje odnosov s strankami, za boljše po- in predprodajne aktivnosti ter za boljši nadzor nad temi aktivnostmi to minimalen vložek.
Čas, ki ga boste porabili, je seveda odvisen tudi od obsega dnevnih aktivnosti, klicev, e-pošte in drugih vnosov ter seveda izkušenosti posameznih uporabnikov z delom v aplikaciji. Vendar sem prepričan, da se vam bo ob zadovoljnih strankah in boljših poslovnih rezultatih vložen čas, glede na pridobljene koristi, zdel malenkost.
Vabimo vas, da preizkusite Intrix, CRM sistem po vaši meri. Za brezplačni preizkus obiščite www.intrix.si.