V prvem delu zapisa smo pojasnili, kako vam lahko sistem Intrix CRM pomaga pri samodejnem kreiranju dokumentov (kot so pogodbe in ponudbe), pri elektronskem podpisovanju dokumentov in pri avtomatiziranem pošiljanju SMS sporočil.
Pri odločitvi, ali te storitve potrebujete, je treba pretehtati koristi za vaše podjetje in vaše stranke. Saj veste, zadovoljna stranka bo dobro novico razširila še vsaj devetim drugim, nezadovoljna stranka pa slabo še kakemu več. Če te številke pomnožite, je jasno, kakšni so vaši naslednji koraki. Nadaljujmo torej z opisom, kaj vse zmore Intrix CRM.
#1 Samodejni prenos podatkov z vaše spletne strani v sistem Intrix CRM
Večina podjetij najbrž že ima svojo spletno stran. Toda ali vam vaša spletna stran pomaga pri ustvarjanju novih prodajnih priložnosti; vam pomaga pri generiranju novih potencialnih strank? Če vam, super! Še bolje je, če imate spletno stran povezano tudi s CRM sistemom. Zakaj? Ker se nove prodajne priložnosti iz obrazcev, ki jih vaše potencialne stranke izpolnijo na spletni strani, samodejno prenesejo v Intrix CRM. Od tod naprej je vse le še stvar tega, kako boste stranko popeljali čez prodajni lijak.
V CRM-ju se bo namreč zapis (npr. povpraševanje stranke) s spletne strani pojavil med priložnostmi, kar vam omogoča nadaljnjo komunikacijo in spremljanje te potencialne stranke. Seveda pa tudi spremljanje statistik.
Tako se torej izognete pregledovanju/iskanju teh zapisov v svoji elektronski pošti, kjer se ponavadi pojavijo, zmanjšate pa tudi možnost njihove izgube. Verjetno si ne želite, da potencialna stranka po elektronskem omrežju odplava k drugemu ponudniku, ki bolje skrbi za svoje potencialne stranke in njihova povpraševanja? Na kratko povedano: smiselno je, da prodajne priložnosti vodite in spremljate v enem urejenem sistemu, ker bo verjetnost vašega uspeha neprimerno višja. Investicija v povezovanje sistemov je namreč manjša od škode zaradi izgubljenih prodajnih priložnosti.
#2 Samodejni prenos podatkov iz sistema Intrix CRM na vašo spletno stran
Ste se ob prebiranju naslova spraševali, zakaj bi vam taka povezava sploh koristila? Z veseljem vam pojasnimo. Recimo, da ste zaposleni v nepremičninski agenciji in da že uporabljate CRM, kjer vodite vse svoje stranke in vse podatke o nepremičninah.
V primeru povezave CRM-ja z vašo spletno stranjo se vam bodo podatki o nepremičninah, ki so v CRM-ju, avtomatsko prenesli na vašo spletno stran, kjer objavljate oglase. Oglas bo točno tak, kot ga želite in tam, kjer ga želite. Ročno delo s pripravo oglasov torej odpade, ker vse uredi avtomatika. Še več: te oglase lahko tudi natisnete in namestite v oglasne vitrine. Drug primer se nanaša na agencije, ki se ukvarjajo z iskanjem kadrov. Tudi v tem primeru se podatki iz sistema na vaš klik samodejno pretvorijo v oglase na spletni strani. In spet vse uredi avtomatika.
#3 Uporaba zemljevida v CRM-ju
Zemljevid (Google Maps) je v sistemu CRM krasna funkcija. Uporabnikom služi kot navigacija na poti, tistim, ki imate na terenu več vozil, lahko pomaga pri optimizaciji službenih poti, če pa spremljate statistiko obiskov vaših strank in imate te številke točno definirane, se lahko oznake strank na zemljevidu različno obarvajo. Rdeče se obarvajo, če pri stranki niste opravili določenega števila obiskov in zeleno, če ste ga. Seveda pa lahko tudi kar na zemljevidu pri strankah načrtujete nove aktivnosti: npr. planirate nov obisk, klic ali si zabeležite opomnik.
Morda ste po prebiranju tega zapisa dobili kakšno idejo za svoje podjetje. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najboljšo rešitev.