Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim izvajalcem ste dogovorjeni za delovni sestanek, katerega namen je definirati vse podrobnosti implementacije programske opreme za CRM v vaše okolje. Na ta sestanek se je dobro temeljito pripraviti, da boste izvajalcu podali vse potrebne informacije. Na delovnem sestanku morate imeti jasno sliko, kaj želite in v kakšnih korakih naj bi potekalo uvajanje CRM. Pred sestankom razmislite o naslednjih točkah:
- Ali predstavljena (osnovna) verzija programske opreme za CRM zadošča vašim potrebam ali pa so potrebne dodatne prilagoditve za vaš poslovni proces?
- Ali želite v nov CRM uvoziti podatke (podjetja, kontakti)? Imate urejene baze podatkov?
- Koliko uporabnikov bo uporabljajo CRM in kakšne bodo njihove uporabniške pravice (avtorizacija)?
- Želite CRM povezati z obstoječimi sistemi v podjetju (ERP, CMS, spletna stran)?
- So vsi sodelavci seznanjeni, da v podjetje uvajate CRM rešitev? Kako bodo rešitev sprejeli?
- Boste imeli na razpolago dovolj časa za tesno sodelovanje z izvajalcem med implementacijo?
Na delovnem sestanku od izvajalca pričakujte naslednja vprašanja:
Uspešen delovni sestanek je v veliki meri odvisen od motivacije in samoiniciativnosti naročnika. Zato je zelo pomembno, da se nanj dobro pripravite in izvajalcu pomagate definirati vse potrebno za implementacijo sistema CRM. - Kako imate sedaj podprte poslovne procese?
- Kakšni so vaši prodajni in drugi procesi, kako komunicirate s strankami, kako izdelujete ponudbe itd.?
- Katere informacijske rešitve uporabljate? Ali jih želite povezati s CRM-jem?
- Katere podatke želite uvoziti iz zunanjih podatkovnih baz oz. obstoječih sistemov?