Kako se pripraviti na delovni sestanek za uvedbo CRM?

Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim izvajalcem ste dogovorjeni za delovni sestanek, katerega namen je definirati vse podrobnosti implementacije programske opreme za CRM v vaše okolje. Na ta sestanek se je dobro temeljito pripraviti, da boste izvajalcu podali vse potrebne informacije. Na delovnem sestanku morate imeti jasno sliko, kaj želite in v kakšnih korakih naj bi potekalo uvajanje CRM. Pred sestankom razmislite o naslednjih točkah:
  • Ali predstavljena (osnovna) verzija programske opreme za CRM zadošča vašim potrebam ali pa so potrebne dodatne prilagoditve za vaš poslovni proces?
  • Ali želite v nov CRM uvoziti podatke (podjetja, kontakti)? Imate urejene baze podatkov?
  • Koliko uporabnikov bo uporabljajo CRM in kakšne bodo njihove uporabniške pravice (avtorizacija)?
  • Želite CRM povezati z obstoječimi sistemi v podjetju (ERP, CMS, spletna stran)?
  • So vsi sodelavci seznanjeni, da v podjetje uvajate CRM rešitev? Kako bodo rešitev sprejeli?
  • Boste imeli na razpolago dovolj časa za tesno sodelovanje z izvajalcem med implementacijo?
working-in-office1

Na delovnem sestanku od izvajalca pričakujte naslednja vprašanja:
  • Kako imate sedaj podprte poslovne procese?
  • Kakšni so vaši prodajni in drugi procesi, kako komunicirate s strankami, kako izdelujete ponudbe itd.?
  • Katere informacijske rešitve uporabljate? Ali jih želite povezati s CRM-jem?
  • Katere podatke želite uvoziti iz zunanjih podatkovnih baz oz. obstoječih sistemov?
Uspešen delovni sestanek je v veliki meri odvisen od motivacije in samoiniciativnosti naročnika. Zato je zelo pomembno, da se nanj dobro pripravite in izvajalcu pomagate definirati vse potrebno za implementacijo sistema CRM.
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.