Tokrat vam predstavljamo zgodbo poslovneža Marka, ki je uspešno zaključil uvedbo sistema CRM v svoje podjetje. Marko ima podjetje, ki se ukvarja s prodajo izdelkov in storitev. Ob tretji obletnici delovanja je posel že utečen in Marko ima osem sodelavcev.
V podjetju so podatke o strankah do pred kratkim spremljali v množici različnih tabel in preglednic. Podatki o prodajnih aktivnostih so bili razmetani po različnih mestih: v glavah, zvezkih in v elektronski pošti.
V podjetju so občasno pozabili na kakšno povpraševanje ali sestanek. Ker ni bilo sledljivosti nad prodajo, se je celo več ljudi ukvarjalo z isto stranko in tako so izgubljali dragoceni čas. Za pripravo prodajnih akcij pa je časa zmanjkalo.
Marko je vedel, da mora nekaj storiti, če želi povečati prodajo.
Uporabljati so začeli Intrix, slovenski sistem za CRM in vodenje projektov. Uporaba Intrixa je enostavna, prilagodili po so ga točno po Markovih željah.
Zdaj imajo v podjetju 360-stopinjski pregled nad svojimi strankami. Baza strank je ustrezno urejena na enem mestu, vsa zgodovina in načrtovane aktivnosti s strankami pa jasne in pregledne. Nikoli več ne pozabijo poklicati stranke in ne zamujajo na sestanke, saj jih Intrix pravočasno opomni po e-pošti ali SMS sporočilu. Marko ima popoln pregled nad sodelavci in točno ve, kdo, kdaj in kaj je govorili s stranko.
V Markovem podjetju zdaj čas porabljajo veliko bolj učinkovito. Znižali so stroške, prodajo pa v zadnjih 6. mesecih povečali za 28%. Marko lahko tako več časa posveti svoji družini.
Pridružite se Marku in tisočim zadovoljnim uporabnikom Intrixa zdaj. Preizkusite ga 30 dni brezplačno in se prepričajte.
Intrix! Več priložnosti. Več poslov. Več kupcev.