Ko govorimo o upravljanju odnosov s strankami (CRM), s tem pogosto mislimo računalniški program oz. aplikacijo za CRM. To je seveda preozko pojmovanje. Pri filozofiji CRM gre predvsem za spremembo mišljenja; za to, da z gradnjo dobrih odnosov s strankami povečamo njihovo zvestobo in zadovoljstvo. Programska oprema oziroma sistem za CRM pa nam lahko pri gradnji in vzdrževanju odnosov bistveno pomaga.
Tako sistem za CRM kot kalkulator sta pripomočka, ki nam poenostavita delo in prihranita čas. Prvi nam poenostavlja delo s strankami, drugi pa računanje. Seveda lahko delamo tudi brez teh pripomočkov, a koristneje ju je uporabiti. Ne verjamete?
Koliko časa porabite, da na roke izračunate, koliko je 16489 x 3156? Če svoje stranke ročno beležite v zvezek, koliko časa porabite, da pridobite informacijo kaj ste se s stranko X pogovarjali pred dvema mesecema? Verjetno bo porabljen čas enak računanju na roke, pri kompleksnejših ‘formulah’ pa ga lahko gre še več.
Toliko časa, kot nam prihrani kalkulator pri računanju, nam lahko sistem za CRM prihrani pri delu z našimi strankami. Dobro organizirana podatkovna baza vseh strank na enem mestu, ki je dostopna kjerkoli, kadarkoli in komurkoli v podjetju, omogoča učuinkovitejše spremljanje prodajnih aktivnosti in olajšuje komunikacijo znotraj prodajne ekipe.
Še nekaj primerov … Koliko časa porabite, če želite pripraviti seznam e-naslovov strank, s katerimi ste bili nazadnje v kontaktu pred več kot enim letom; koliko časa, da pripravite poročilo o tem, s katerimi prodajnimi kanali ste v preteklem letu dosegali najvišjo realizacijo; koliko časa, da ugotovite, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred pol leta? V sistemu za CRM je vse to in še več na dlani v manj kot minuti!