Če o prodaji razmišljate kot o potovanju, na katerem ste s svojimi kupci, ste na dobri poti. Prepričanje, da je stranka naša, ko je podpisana pogodba oziroma plačan račun, je preteklost. Seveda je za prodajnika že to uspeh, a če je že prišlo do “poroke”, je lepo praznovati tudi “obletnice”. Malo za šalo, a resnica ni prav daleč.
Ker želimo ostati prva izbira obstoječih strank.
Specifične informacije, kot so kontakti, interesi, nakupi in podobno lahko pomembno pripomorejo k temu, da bomo naslednji mesec ali leto prav tej stranki znali ponuditi ustrezno storitev oziroma nov izdelek. Ključnega pomena je, da vse pomembne informacije ustrezno arhiviramo in jih imamo vsi sodelavci pri roki takoj, ko jih potrebujemo.
Ker želimo, da stranka ve, da je za nas pomembna.
Z izboljšavami, ugodnostmi in ustrezno podporo, se lahko stranki še približamo. Ali vemo, kaj in kdaj je našo stranko zmotilo, je morda napisala reklamacijo, poklicala in zahtevala kakšno pojasnilo? Ali vemo, kdaj smo sami nazadnje poklicali stranko, jo vprašali, kako je zadovoljna, ji ponudili še kakšno novost? Ali vemo, kaj vse smo se na preteklih sestankih s to stranko dogovorili? Ali veste vse to? Odlično! Potem ste izbrali ustrezne pripomočke in pristope, kar je to zagotovo dobro za vaš posel.
Ker smo lahko boljši od konkurence.
Sledimo novim prodajnim priložnostim? Vedeti moramo ne le, kdo so, ampak tudi, kaj in kdaj smo z njimi govorili oziroma se dogovorili. Če smo za določeno stranko že kdaj pripravili ponudbo, pa bi ji z novo radi prišli bolj naproti, je seveda pomembno, da takoj vemo, kakšna je bila prejšnja. Ali pa želimo na primer ponovno opomnili vse kontakte, ki so se kdaj oglasili pri nas na sejmu, in jim ponuditi ekskluziven popust? V takih situacijah potrebujemo hitro odzivnost in pripomočke, ki nam omogočajo dostop do potrebnih informacij. To nam lahko omogoči prednost pred konkurenco.
Vse informacije, ki jih imamo o naših strankah so izjemno pomembne. Številne razloge v prid uporabi sistema, ki omogoča popoln pregled nad našimi strankami in drugimi kontakti, vam zaupamo ob ogledu seminarja z naslovom Zakaj vsako podjetje potrebuje CRM. Uporaba sodobnega CRM sistema se nam tako hitro in na številnih primerih, pokaže za dobro pot do večje prodaje.