Domov » Webinar » Poenostavite vaše poslovanje: uvedba sistema Intrix od A do Ž
Intrix uvajanje
Poenostavite vaše poslovanje: uvedba sistema Intrix od A do Ž
Vsebina webinarja
Pot od pametnejšega poslovanja še nikoli ni bila preglednejša!
Intrix sistemi vam omogočajo, da so vsi najpomembnejši podatki o strankah, zaposlenih, tekočih projektih in prodajnih aktivnostih podjetja zbrani na enem mestu ter na voljo kjerkoli in kadarkoli: na računalniku, tablici ali mobilnem telefonu.
A ker je vsak Intrix prilagojen natanko po meri posameznega naročnika, se je na uvedbo sistema potrebno tudi dobro pripraviti.
Pridobite znanja o uvedbi sistemov Intrix, od A do Ž!
Od informacij, ki so potrebne za vzpostavitev sistema, kdo v procesu sploh sodeluje do vseh korakov pred, med in po uvedbi. Zraven praktičnih nasvetov o uvedbi Intrixa v vaše podjetje pa bomo razkrili tudi, kako usposobiti vaše zaposlene za njegovo učinkovito uporabo.
Ne glede na to, ali ste lastnik majhnega ali velikega podjetja, lahko uvedba sistema Intrix močno spremeni način vašega poslovanja. 😉
Na kaj se bomo osredotočili:
prednosti Intrixa za pametnejše poslovanje,
kako poteka proces vpeljave Intrix sistemov,
načrtovanje pred izvedbo: – kaj pričakujemo s strani stranke, – kdo sodeluje v procesu uvedbe, – komunikacija pred in med uvedbo,
koraki za uvedbo sistema Intrix: – koraki za nastavitev sistema – uvoz podatkov, – prilagajanje po meri in integracija z obstoječimi sistemi,