Tehnološke rešitve za rast mobile

V hitro spreminjajočem se digitalnem okolju je uspešnost spletne trgovine odvisna tudi od učinkovitih integracij med različnimi poslovnimi sistemi.

Na webinarju spoznate, kako napredne tehnološke rešitve pripomorejo k rasti spletnega poslovanja.

Trije strokovnjaki za digitalizacijo v treh vsebinskih sklopih predstavijo napredne tehnološke rešitve in vas opremijo s ključnimi strategijami za uspeh. 

Kako s spletno trgovino uspeti v 2024?

Predstavlja: Roman Krušič, Spletna postaja

Raziskali smo trende, izzive in dobre prakse spletnih trgovin. Katere integracije so nujne? Kako hitro pospešiti prodajo s tehnikami, kot so upsell, cross-sell in programi zvestobe? Prav tako smo razpravljali o tem, kako vam lahko pri izboljšanju spletnega poslovanja pomaga umetna inteligenca.

Roman Krušič, senior svetovalec v podjetju Spletna postaja

Roman se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.

Linkedin
Spletna stran

Roman Krušič

Celovita integracija spletnih in CRM orodij z ERP sistemi za učinkovito poslovanje

Predstavlja: Janez Vengušt, PRONET Kranj

Izbira pravega poslovno informacijskega sistema (ERP) je prvi korak pri digitalizaciji. Ta sistem mora biti fleksibilen in omogočati centralno zbiranje podatkov iz različnih virov. Kako si podjetje zastavi cilje in aktivnosti za digitalizacijo? Spoznajte rešitev AccountingBox, ki nudi fleksibilnost in pokriva ključne poslovne procese za uspešno delovanje podjetja.

Janez Vengušt, direktor projektov in vodja digitalnih poslovnih rešitev v PRONET Kranj

Janez ima dolgoletne izkušnje z vzpostavitvijo procesov poslovanja v različnih podjetjih. Kot vodja digitalnih poslovnih rešitev razume pomen izbire pravega poslovno informacijskega sistema (ERP). Pri tem je ključno tudi njegovo poznavanje vodenja projektov, saj je procese digitalizacije potrebno speljati časovno in organizacijsko na učinkovit način. Svoje znanje deli tudi na webinarjih in predavanjih o različnih temah s področij digitalizacije ter optimizacije poslovnih procesov.

LinkedIn
Spletna stran

Janez Vengušt

Intrix za podporo strankam in prodajnim procesom

Predstavlja: Uroš Žohar, Intera

Kako hitro in učinkovito obravnavati zahteve strank v spletni trgovini? Spoznajte kako z Intrix ticketing modulom optimizirati proces obdelave podpornih, reklamacijskih, prodajnih in drugih zahtevkov. Za večje posle in izdelke po naročilu nudi CRM sistem natančno spremljanje poslov, vse od povpraševanja do uspešno zaključene prodaje. S tem izboljšamo učinkovitost prodajnega procesa in povečamo zadovoljstvo strank.

Uroš Žohar, svetovalec za CRM v podjetju Intera

Uroš meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Linkedin
Spletna stran

Uroš Žohar
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!