Domov » Webinar » E-mail marketing – nujno zlo ali prodajna priložnost?
Prodaja in marketing
E-mail marketing - nujno zlo ali prodajna priložnost?
Vsebina webinarja
Ker so se v zadnjem desetletju razvile mnoge druge strategije digitalnega trženja, se vedno znova pojavlja vprašanje: “Ali je e-mail marketing še vedno pomemben?”
Obstaja samo en kratek odgovor, DA! Ustvarjanje močne strategije e-mail marketinga vam pomaga doseči ciljno publiko, se z njo povezati na prilagojen način ter povečati prodajo po dostopni ceni. Sedaj lahko s pomočjo Squalomaila in Intrixa dosežete svoje stranke lažje kot kdaj koli prej.
Matic Stocca (Squalomail) in Uroš Žohar (Intera) vas bosta spoznala z osnovami e-mail marketinga, prednostmi, ki jih lahko izkoristite, pastmi, ki se jim morate izogniti ter kako lahko povezava mailing sistema z Intrixom optimizira vaše delovne procese.
Na kaj se bomo osredotočili:
- kaj je e-mail marketing (in kaj ni),
- 5 razlogov ZA e-mail marketing,
- Squalomail – kako vam pripomore pri komunikaciji s strankami,
- vrste e-mail marketinga in kako pogosto ga izvajati,
- kako s segmentacijo do uspešnejše prodaje,
- povezava CRM sistema s SMS sporočili in mailing sistemi.
Predstavljata
Strokovnjak za email marketing pri podjetju Squalomail