Ime mi je Marko in prepričan sem, da me večina bralcev našega bloga že pozna. V podjetju Intera sem zaposlen že več kot 10 let in v zadnjih letih zraven svetovanja pri uvajanju sistemov za CRM skrbim tudi za produktni razvoj našega Intrixa.
Pred vami je prvi v seriji prispevkov na temo našega največjega razvojnega projekta v zadnjih letih. V letu 2018 bomo namreč vsem vam omogočili še boljšo uporabniško izkušnjo pri uporabi Intrixa, saj bomo v celoti prenovili njegov uporabniški vmesnik.
Zakaj razvijamo nov uporabniški vmesnik Intrixa?
Trenutni uporabniški vmesnik smo pričeli razvijati že leta 2006. Od takrat smo razvili ogromno različnih funkcionalnosti, ki so vam pomagale pri delu s programom Intrix. Za inovativne pristope pri razvoju smo dobili tudi nekaj uglednih nagrad (zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije, Najpodjetniška ideja, European Venture Summit).
V zadnjih treh letih smo v Interi veliko časa in truda vlagali v izdelavo mobilnih aplikacij za iOS in Android naprave. Vsi, ki še ne uporabljate mobilne aplikacije Intrix, vabljeni, da si jo namestite tukaj.
Tehnološki napredek pri razvoju spletnih rešitev je v zadnjih letih izjemen. Novih razvojnih možnosti se v Interi zelo dobro zavedamo, zato smo se v lanskem letu odločili, da bomo razvili povsem nov uporabniški vmesnik za spletno verzijo programa Intrix.
Ta bo vseboval mešanico preverjenih funkcionalnosti trenutnega vmesnika in veliko najsodobnejših praks, ki se uveljavljajo v zadnjih letih. Največ pozornosti posvečamo uporabniški izkušnji, pri čemer pa ste nam v pomoč prav vi. Vabljeni, da nam še naprej posredujete vse svoje predloge, tudi za nov uporabniški vmesnik!
Kdaj bo nov uporabniški vmesnik na voljo?
Vsi uporabniki sistema Intrix CRM veste, da je zelo prilagodljiv. Ker vemo, da je to za vas zelo koristno in uporabno, bo takšen seveda tudi ostal. Zato se razvoja novega spletnega vmesnika lotevamo zelo preudarno in sistematično. Prepričani smo, da bo izjemen in da bo delo z njim še lažje.
Naš razvojni plan: 31. 5. 2018 imamo prvi mejnik, ko bomo določenim uporabnikom omogočili beta preklop na nov uporabniški vmesnik. 31. 7. 2018 pa je drug mejnik: takrat nameravamo nov uporabniški vmesnik omogočiti vsem uporabnikom. Nato sledi še nekaj mejnikov z določenim naborom funkcionalnosti, a o tem več v prihodnje.
Kakšen bo videti novi Intrix?
Zagotovo vas zanima, kakšen bo videti nov uporabniški vmesnik sistema Intrix za CRM in projektno vodenje, kajne? Danes vam bom pokazal samo nekaj zaslonskih fotografij, za naslednjič pa vam obljubim, da vam že pokažem tudi posnetek trenutne verzije.
V novem uporabniškem vmesniku Intrixa si boste lahko poljubno nastavljali stolpce v posameznih seznamih in ta osebna nastavitev se bo shranila v vaš uporabniški profil. Tako bodo vsi seznami prilagojeni vašim potrebam.
Posebno pozornost smo namenili kartici stranke. Ta bo razdeljena na osrednji del, gradnika na levi in desni strani pa boste lahko tudi skrili. Na kartici stranke boste lahko hitro dodali klic, nalogo, sestanek ali opombo. Prav tako boste lahko hitro spreminjali posamezna polja, tako da vam ne bo treba nalagati nove strani za urejanje.
Urejanje zapisov bo veliko bolj prilagojeno velikim zaslonom, saj bo obrazec razpotegnjen čez ves ekran. Uporabniško prijazno bo dodajanje oz. izbiranje v različnih vnosnih poljih (spustni meniji, izbira iz oken, datumska polja itd.).
Pomembna novost novega uporabniškega vmesnik je zagotovo tudi t.i. kanban pogled. Priložnosti, projekte, servise (in ostale zavihke) boste lahko na vizualnem vmesniku premikali iz ene faze v drugo. To bo zagotovo pripomoglo k boljši preglednosti in hitrejšemu izvajanju vaših opravil.
Popolne prenove pa bo deležen tudi urnik, ki bo zraven obstoječih funkcionalnosti vseboval tudi nekaj novih.
Toliko za danes. Vsak mesec vas bom sproti obveščal o našem napredku. Občasno bomo pokukali tudi v našo razvojno pisarno, da si boste lahko v živo ogledali, kako poteka naš razvoj.