Unconditional – do kakovostnih poslovnih odnosov z Intrix CRM
Kako izboljšati preglednost poslovanja, optimizirati procese in okrepiti poslovne odnose? Podjetje Unconditional je odgovor našlo v uvedbi sistema Intrix CRM. Rezultat? Učinkovita interna komunikacija in centralizirana baza podatkov, vedno dostopna za sprejemanje ključnih odločitev.
NAROČNIK SE PREDSTAVI
PANOGA
specializiran distributer hrane, opreme in zdravil za hišne ljubljenčke (B2B in B2C)
ZAPOSLENIH
več kot 370
USTANOVLJENO
1974
INTRIX UČINEK
Hitrejša interna komunikacija.
Integracija ERP sistema (računovodski sistem) z Intrix CRM.
Podrobno načrtovanje in izvedba obiskov poslovalnic in ključnih strank.
Zavezani dobrobiti živali in dobrim odnosom
Podjetje Unconditional d.o.o. je največji specializirani distributer hrane, opreme in zdravil za živali v regiji. Njihov cilj je zagotoviti najboljšo možno oskrbo za hišne ljubljenčke in živali čim večjemu številu ljudi. To dosegajo s skrbno izbiro izdelkov, nenehnim izobraževanjem zaposlenih za zagotavljanje strokovnih nasvetov ter prilagojenimi storitvami za svoje stranke.
V središču njihove poslovne filozofije so odnosi – dolgoročni odnosi s sodelavci in strankami. Zavezani so k sprejemanju odločitev, ki imajo dolgoročen pozitiven vpliv, kar dosledno uresničujejo v vseh svojih poslovnih aktivnostih.
Podjetje je zraslo iz ekipe štirih zaposlenih v organizacijo z več kot 370 sodelavci v treh državah. Da bi poslovanje dvignili na višjo raven, so izbrali Intrix CRM kot partnerja za digitalizacijo svojih procesov.
Digitalizacija poslovanja za boljše spremljanje virov in obiskov poslovalnic
Podjetje Unconditional je že uporabljalo računovodski sistem, vendar je zaradi rasti obsega dela in števila strank postajalo vse težje spremljati poslovne procese. Cilj je bil pridobiti celovit, 360-stopinjski vpogled v vire in obiske, kar bi izboljšalo preglednost ter optimiziralo vsakodnevno poslovanje.
predstavitev sistema Intrix?
INTRIX SVETOVALEC
Izboljšano sledenje obiskom poslovalnic
Unconditional ima veliko maloprodajnih poslovalnic, zato je bil cilj združiti vse potrebne informacije na enem mestu. Z Intrix CRM lahko podrobno načrtujejo in izvajajo obiske maloprodajnih specializiranih trgovin.
V Intrixu so na voljo kontrolni seznami za opis in ocenjevanje obiskov (po področjih) ter povratne informacije, ki jih prejmejo vodje trgovin in regijski vodje. Informacije o obisku, kot so datum, čas, trajanje in namen obiska, so povezane z ustreznim zapisom poslovalnice. Prav tako je omogočeno dodajanje dokumentov in fotografij, povezanih s posamezno poslovalnico. Sam proces obiska in ocenjevanja je tako centraliziran in zelo pregleden.
Poleg tega v sistemu vodijo tudi obiske prodajnih predstavnikov, ki so pomemben segment njihovega poslovanja. To omogoča kakovostno vzdrževanje poslovnih odnosov s strankami in spremljanje tržnih trendov.
Uporaba vprašalnikov za povratne informacije
Za zbiranje povratnih informacij o izkušnjah kupcev in zaposlenih v poslovalnicah podjetje uporablja sistem Intrix CRM za pošiljanje vprašalnikov. Po obisku v poslovalnici zaposleni prejmejo vprašalnik, ki vsebuje vprašanja o opravljenem obisku. Zbrane odgovore analizirajo in na podlagi tega prepoznajo področja, ki jih je mogoče izboljšati, ter zagotovijo povratne informacije vodjem poslovalnic.
Pošiljanje in app obvestil za boljšo interno komunikacijo
Za izboljšanje interne komunikacije Intrix omogoča pošiljanje obvestil znotraj aplikacije. Zaposleni in vodje prejemajo obvestila prek aplikacije na svojih mobilnih napravah ali računalnikih. Obvestila vsebujejo informacije o novih procesih ali navodilih, aktualnih akcijah, popustih ali nalogah. Do teh informacij imajo dostop vsi uporabniki.
V sistemu se prav tako dodajajo nadaljnje aktivnosti (kot naloge), kar zagotavlja, da so novi postopki ali navodila prebrana in usvojena.
Interna komunikacija je tako učinkovitejša, tako znotraj poslovalnic kot tudi med prodajniki in strankami v B2B segmentu.
Segmentacija za ciljno usmerjeno poslovanje
Eden glavnih ciljev podjetja Unconditional je boljše razumevanje svojih kupcev in strank ter natančnejše ciljanje tržnih segmentov. Intrix CRM omogoča segmentacijo podatkovne baze po različnih kriterijih, kot so demografski podatki, zgodovina nakupov, preference in potrebe.
Pri B2C poslovanju so ključni konkretni podatki o poslovalnicah, zaposlenih in asortimanu. V primeru B2B poslovanja pa so glavni kriterij informacije, kako lahko podjetje podpre B2B kupce na način, da izboljša poslovanje s končnimi stankami.
Ta pristop omogoča ciljanje specifičnih skupin s prilagojenimi marketinškimi aktivnostmi in ponudbami.
Prilagoditev zapleteni organizacijski strukturi
Podjetje Unconditional ima zapleteno organizacijsko strukturo, ki vključuje različne ravni pravic in hierarhijo. Intrix CRM sledi tem specifičnim zahtevam. Uporabnikom so dodeljene različne ravni dostopa, odvisno od njihove vloge in odgovornosti, kar zagotavlja ustrezno avtorizacijo in zaščito občutljivih informacij. Tako prilagojen sistem omogoča nemoten in varen potek dela znotraj podjetja.
Integracija z drugimi sistemi
Intrix CRM je povezan z obstoječim računovodskim sistemom, kar omogoča enostavno izmenjavo podatkov in zmanjšuje podvajanje vnosov. Podatki o drugih podjetjih, kontaktih, izdelkih, prometu in dolgovih so povezani prek enosmerne povezave z obstoječim ERP sistemom.
Dodajanje dokumentov o izdelkih in storitvah
Intrix CRM omogoča neposredno povezovanje dokumentov o izdelkih in storitvah s prodajnimi priložnostmi ali kontakti. Tako lahko prodajna ekipa vedno dostopa do ažurnih informacij in marketinških materialov, kar izboljša komunikacijo s strankami in omogoča pravočasno posredovanje ključnih informacij.
Poročanje za boljše poslovne odločitve
Intrix CRM omogoča generiranje različnih poročil, ki ponujajo vpogled v prodajno uspešnost, učinkovitost marketinga in zadovoljstvo strank. Poročila so prilagojena potrebam uporabnikov in vključujejo informacije o aktivnostih, obiskih in ocenah poslovalnic ter zaposlenih. Ključna poročila so prikazana na enem nadzornem zaslonu za enostaven pregled.
Poročila so v pomoč vodstvu pri analizi podatkov in prepoznavanju priložnosti za izboljšave ter pri upravljanju odnosov z zaposlenimi in strankami.
Prednosti implementacije Intrix CRM
Z uvedbo funkcionalnosti CRM sistema je podjetje Unconditional izboljšalo spremljanje obiskov maloprodajnih trgovin, optimiziralo interno komunikacijo prek obvestil znotraj aplikacije ter omogočilo enostavno zbiranje povratnih informacij prek vprašalnikov.
Rezultati? Večja učinkovitost poslovalnic, večje zadovoljstvo strank in zaposlenih ter hitrejše prepoznavanje priložnosti za izboljšave.
Stanje pred uvedbo intrixa
- Slaba interna komunikacija,
- nezadosten sistem za spremljanje obiskov strank
- pomanjkljiv proces izvajanja internih anket in medsebojnega ocenjevanja zaposlenih ter poslovalnic,
- podvajanje zapisov in dokumentov.
Stanje po uvedbi intrixa
- Podroben pregled aktivnosti in obiskov,
- integracija z ERP sistemom Pantheon,
- pregleden proces obiskov in ocenjevanja poslovalnic,
- hitrejša komunikacija,
- kakovostnejše informiranje zaposlenih (obvestila znotraj aplikacije),
- lažje spremljanje opravljenih obiskov pri strankah.
Stanje pred uvedbo Intrixa
- Slaba interna komunikacija,
- nezadosten sistem za spremljanje obiskov strank
- pomanjkljiv proces izvajanja internih anket in medsebojnega ocenjevanja zaposlenih ter poslovalnic,
- podvajanje zapisov in dokumentov.
Stanje po uvedbi Intrixa
- Podroben pregled aktivnosti in obiskov,
- integracija z ERP sistemom Pantheon,
- pregleden proces obiskov in ocenjevanja poslovalnic,
- hitrejša komunikacija,
- kakovostnejše informiranje zaposlenih (obvestila znotraj aplikacije),
- lažje spremljanje opravljenih obiskov pri strankah.
“Največje težava pri uvajanju novih sistemov je definiranje dejanskih potreb strank in uspešna implementacija. Zahvaljujoč strokovnosti ekipe Intrix in naši predanosti projektu je to eden redkih primerov, ko je bil projekt uspešno izveden pravočasno, v okviru dogovorjenega proračuna in pričakovanj. Odlično!”
Edvard Varda, Unconditional Chief Vision Keeper
Z implementacijo sistema Intrix CRM je podjetje Unconditional doseglo večjo prodajno učinkovitost, izboljšalo komunikacijo z zaposlenimi in strankami ter vodstvu zagotovilo ključna poročila za analizo in načrtovanje poslovnih strategij.
Brezplačno preizkusite Intrix še danes!
Preizkusite Intrix CRM brezplačno že danes!