Izbira in uvedba ustreznega sistema za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je za številna podjetja velik korak, ki ga pogosto prelagajo in se zanj ne odločijo, konkurenca pa jih tako prehiteva po desni.
Včasih od prvega stika in razmišljanja o uvedbi pa do trenutka, ko se podjetja odločijo za implementacijo CRM rešitve preteče že 5 ali celo več kot 10 let. Na prvem mestu je potrebna zavestna odločitev za uvedbo, poleg tega pa je nujna tudi podpora vodstva.
Z uvedbo CRM sistema vzpostavite celovite evidence svojih obstoječih in potencialnih strank ter pridobite nadzor in sledljivost nad prodajnimi priložnostmi. Aktivnosti so transparentne in prodajno ekipo pravočasno opomnijo na pomemben klic stranke.
Seveda bo kakšnega sodelavca takšna transparentnost zmotila, a naj bo to dodatna motivacija za uvedbo sistema. Tudi razlogi o dodatnem delu po uvedbi sistema so za lase privlečeni izgovori. Ti bodo hitro pozabljeni, ko bodo zaposleni spoznali koristi, ki jim jih sistem pri delu prinaša, in bodo kot ambasadorji navdušili še ostale sodelavce.
V tem blogu bomo raziskali razloge, zakaj ne bi smeli odlašati z uvedbo CRM sistema in kako lahko pravočasna odločitev pozitivno vpliva na vaše poslovanje.
Boljša poznavanje strank
CRM sistem vam omogoča boljše upravljanje interakcij s strankami, sledenje preteklih dogovorov in plan prihodnjih. S tem, ko razumete, kaj vaše stranke potrebujejo in želijo, lahko prilagodite svoje prodajne in marketinške strategije ter takoj izboljšate odnose s strankami.
Boljši prodajni rezultati
Z nadzorom nad prodajnimi priložnostmi in povpraševanji se bo prodajna ekipa osredotočala na pomembne posle in skrbela za njihovo učinkovito zaključevanje. Z avtomatizacijo procesov jih bo sistem pri tem spodbujal in pravočasno opomnil na pomembno aktivnost.
Povečana produktivnosti
Pozabite na zamudno iskanje in urejanje podatkov v različnih preglednicah in vzpostavite celovit CRM sistem, kjer so podatki urejeni na enem mestu ter dostopni kjerkoli in kadarkoli, tudi preko mobilne aplikacije.
Učinkovito poročanje in napovedovanje prodaje
Za napovedovanje prodaje ne potrebujemo čarobne palice, dovolj je učinkovit CRM sistem. Ta zagotavlja natančen pregled nad stanjem poslov, podaja okvirno sliko napovedi prodaje, primerjavo uspešnosti med komercialisti, razloge za neuspešno zaključene posle itd. Za najzahtevnejše lahko poročila vključujejo podatke iz finančnih oziroma ERP sistemov ter natančno primerjavo med plani in realizacijo v realnem času.
Sodelovanje, komunikacija in kroženje podatkov znotraj ekipe
CRM sistem omogoča prodajnim, marketinškim in poprodajno-servisnim ekipam učinkovitejše sodelovanje. S centralizirano platformo lahko ekipe delijo informacije, komentirajo, komunicirajo ali obveščajo sodelavce o napredku pri stranki, dobavitelju ali poslu.
Varnost podatkov
Vsako podjetje se zaveda, da so podatki o njihovih strankah zlata vredni, a resničnega pomena se zavemo šele takrat, ko podatke izgubimo. Če si tudi sami ne smete privoščiti izgube podatkov obstoječih in potencialnih strank ali ne želite, da bazo zaposleni ob menjavi službe odnesejo k konkurenci, je skrajni čas za uvedbo CRM sistema.
Začnemo z uvedbo?
Vsakemu podjetju pri uvedbi ponudimo brezplačen uvajalni paket, kjer vam poleg uvodnega srečanja in svetovanja glede uvedbe uredimo tudi brezplačen preizkus. Sistem prilagodimo vašim specifikam in smo vam ves čas uvedbe ter uporabe neomejeno na voljo za vsa vprašanja in pomoč.
INTRIX SVETOVALEC
predstavitev rešitve?
INTRIX SVETOVALEC