Overseas Express – avtomatizacija poslovanja s pomočjo prilagojenega sistema Intrix CRM
Da bi imeli kakovosten pregled nad svojim poslovanjem, se je podjetje Overseas Express odločilo poenotiti svoje procese. Kako? S pomočjo Intrix CRM-ja, ki smo ga prilagodili njihovim potrebam.
NAROČNIK SE PREDSTAVI
PANOGA
B2B in B2C dostavne storive
ZAPOSLENIH
več kot 200
USTANOVLJENO
2003
INTRIX UČINEK
Avtomatizacija prodajnega procesa.
Integracija ERP in CRM sistema.
Sposobnost kakovostnega predvidevanja (forecasting) in poročanja.
Zagotavljanje kakovosti in uspeha
Overseas Express je članica skupine Austrian Post in je med vodilnimi podjetji, ki se ukvarjajo z dostavo paketov na Hrvaškem in v tujini. Specializirani so za za B2B in B2C dostavo. Več kot 200 zaposlenih, 300 partnerjev in več kot 850 pick-up/drop-off lokacij predstavljajo željo po zagotavljanju kakovostne in zanesljive dostave širom Hrvaške.
Mednarodne izkušnje, mlada in energična ekipa zaposlenih, močna IT infrastruktura ter večletna tradicija so jamstvo za kakovost in uspeh. Ker si želijo, da bi bile njihove stranke zadovoljne, redno spremljajo svoje poslovne procese ter neprestano vlagajo v tehnologijo in logistično mrežo.
Prilagojen sistem po meri uporabnika
Overseas Express je že imel implementirane zelo specifične procese in načine poslovanja, ampak so v podjetju vse to opravljali ročno oziroma z zelo malo avtomatizacije. Slaba povezava med različnimi sistemi in nuja, da se podatki vnašajo vrečkrat in na različna mesta (npr. popusti) sta glavna razloga, da so se odločili za spremembo in implementirali Intrix CRM.
Glede na to da je šlo pri podjetju za izredno prilagojen sistem, je bil prvi korak priprava kakovostne in natančne specifikacije, potrebne za celotno prilagoditev in implementacijo po željah ter potrebah uporabnikov.
Stanje pred uvedbo intrixa
- Omejen pregled in dostop do podatkov podjetij ter strank,
- zelo malo avtomatizacije v procesih,
- ročni vnos podatkov in pošiljanje obvestil o dolgovih,
- implementiranih več nepovezanih sistemov,
- neučinkovit sistem za spremljanje prodaje,
- neučinkovit proces posredovanja in obdelave povpraševanj,
- sistem, ki ni bil osredotočen na uporabnika oz. na odnos z uporabnikom.
Stanje po uvedbi intrixa
- Integracija s sistemom ERP,
- posebej razdelana politika popustov, dostopnost odobrenih popustov v trenutku, na licu mesta
- celovit pregled nad kontakti in poslovnimi priložnostmi,
- avtomatizacija prodajnega procesa – prevzem, posredovanje in obdelava povpraševanj,
- dodaten modul za avtomatizacijo ter spremljanje plačil in dolgov,
- poročila o realizirani prodaji in odprtih priložnostih, prilagojena potrebam stranke,
- specifičen modul za načrtovanje (forecasting) – prilagojen potrebam stranke za natančno spremljanje realizacije načrtov in izpolnjevanja ciljev.
Stanje pred uvedbo Intrixa
- Omejen pregled in dostop do podatkov podjetij ter strank,
- zelo malo avtomatizacije v procesih,
- ročni vnos podatkov in pošiljanje obvestil o dolgovih,
- implementiranih več nepovezanih sistemov,
- neučinkovit sistem za spremljanje prodaje,
- neučinkovit proces posredovanja in obdelave povpraševanj,
- sistem, ki ni bil osredotočen na uporabnika oz. na odnos z uporabnikom.
Stanje po uvedbi Intrixa
- Integracija s sistemom ERP,
- posebej razdelana politika popustov, dostopnost odobrenih popustov v trenutku, na licu mesta,
- celovit pregled nad kontakti in poslovnimi priložnostmi,
- avtomatizacija prodajnega procesa – prevzem, posredovanje in obdelava povpraševanj,
- dodaten modul za avtomatizacijo ter spremljanje plačil in dolgov,
- poročila o realizirani prodaji in odprtih priložnostih, prilagojena potrebam stranke,
- specifičen modul za načrtovanje (forecasting) – prilagojen potrebam stranke za natančno spremljanje realizacije načrtov in izpolnjevanja ciljev.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.
Intrix rešitve za avtomatizacijo poslovanja
Intrix se je izkazal kot odlična rešitev za splošno avtomatizacijo posameznih in zelo specifičnih procesov ter združitev več sistemov znotraj enega. Integracija s sistemom ERP omogoča, da se podatki o prodaji in upravljanju z viri avtomatsko izmenjavajo med CRM in ERP sistemoma.
To zmanjša verjetnost za napake in nudi prodajalcem takojšen vpogled v statuse odobritve popustov, povečuje učinkovitost prodajne ekipe in pripomore pri izboljšanju uporabniške izkušnje.
360-stopinjski pregled nad poslovanjem
Celovit pregled nad kontakti in poslovnimi priložnostmi omogoča prodajni ekipi, da svoje kupce bolje razume in dobi vpogled v potencialne prodajne priložnosti. Pregled nad statusi poslovnih priložnosti pa zagotovi boljše načrtovanje aktivnosti in spremljanje prodajnega procesa.
Klasifikacija poslovnih priložnosti, spremljanje statusa, označevanje z barvami (za boljši vizualni pregled statusov priložnosti) ter določanje datuma odločitve, podjetju Overseas Express omogoča boljše in bolj kakovostno spremljanje prodajnega procesa.
Po drugi strani pa prilagojena poročila o realizirani prodaji in odprtih poslovnih priložnostih nudijo vpogled v uspeh prodajne ekipe ter boljše načrtovanje aktivnosti in ciljev.
Prodaja
Avtomatizacija prodajnega procesa olajša prevzem, preusmeritev in obdelavo povpraševanj, kar vodi do zmanjšanja porabe časa za komunikacijo s kupci in povečanja učinkovitosti prodajne ekipe.
Avtomatsko posredovanje povpraševanj v Intrixov razdelek “Poslovne priložnosti” omogoča prodajalcu, da poslovno priložnost vidi v sistemu takoj, jo ustrezno razporedi na čakalni listi za obdelavo in ji dodeli prioriteto obdelave. Na ta način se sam proces vnosa oziroma ročnega vpisovanja zelo skrajša.
Seveda se lahko vsaka poslovna priložnost kasneje dodatno obdela v Intrixu. V primeru, da prvotni mail vsebuje priloge, bodo te prav tako vidne v Intrix CRM-ju, in sicer v polju s prvotnim sporočilom.
Pregled preteklih in neobdelanih aktivnosti po poslovnih priložnostih, zagotavlja vpogled v sam potek procesa obdelave vsake priložnosti, ki se nahaja v lijaku. Dodatno označevanje z barvami (poslovnih priložnosti in aktivnosti v sklopu njih) zagotavlja še boljši pregled nad statusi priložnosti in aktivnosti.
Kakovostna obdelava prodajne priložnosti je najpomembnejši del prodajnega procesa, pregled in sistematično izvajanje aktivnosti pa zagotavljata, da je vsaka priložnost obdelana hitro in kakovostno, brez zamujanja in možnosti, da se povpraševanje “ohladi”. S tem povzdignemo prodajni proces na čisto drugo raven.
Plačila
Dodatni modul za avtomatizacijo in spremljanje plačil ter dolgov omogoča boljši nadzor nad financami in zmanjšuje možnost dolgovanja. Opcija filtriranja po dolgovih ter avtomatizacija obveščanja dolžnikov je naročniku prinesla dodatni prihranek časa.
Pravice za dostop
Zaradi zaščite in lažjega upravljanja z občutljivimi podatki je skladno z željami naročnika opredeljenih nekaj ravni uporabniških pravic. Pravica do vpogleda, dostopa in opcije spremembe podatkov so odvisne od ravni pooblaščenosti, ki jo ima uporabnik, razlikujejo pa se tudi glede na posamezno organizacijsko enoto.
Poročila
Poleg že obstoječe oblike poročil so bila za potrebe naročnika dodana prilagojena poročila za poročanje o statusih prodaje. Ker gre za specifično branžo, so v poročila dodane pomembne informacije o storitvah, ki jih zagotavlja naročnik. Taka oblika poročil zagotavlja jasen pregled nad obstoječo in realizirano prodajo, hkrati pa nudi prikaz prodajnega lijaka za tekoče leto. Celovit pregled prodaje na enem mestu, z možnostjo izvoza poročila (excel tabela) skupaj z grafi.
Predvidevanje ali forecasting
Tudi modul za predvidevanje (forecasting) je prilagojen naročnikovim specifičnim potrebam za natančno spremljanje realizacije načrtov in izpolnjevanje ciljev. Tako lahko prodajna ekipa aktivnosti načrtuje bolj kakovostno in si jih prilagaja glede na prioriteto nalog.
V iskanju sistema, kjer bi bil fokus na spremljanju in napredovanju prodaje, odnosu do uporabnika ter uspešnemu pridobivanju strank, je podjetje Overseas Express rešitev našlo v sistemu Intrix CRM.
Intrix CRM jim je znatno olajšal in avtomatiziral procese. Implementirani modul za načrtovanje (forecasting) je veliko enostavnejši in bolj intuitiven od prejšnjega, kar omogoča hitrejše generiranje načrta prodaje in lažje spremljanje realizacije tega načrta.
“Intrix CRM je prilagodljiva platforma za upravljanje odnosov s strankami, ki se ponaša z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, fleksibilnostjo, naprednimi analitičnimi orodji ter integracijo z znanimi poslovnimi orodji. Ne le, da nudi odlične osnovne funkcionalnosti, ampak tudi zadovoljuje osebne potrebe uporabnika skozi prilagodljiv razvoj, kar je bilo še posebej razvidno iz našega primera. Zahvaljujoč pristopu, ki temelji na prilagodiljivosti, smo uspešno implementirali Intrix CRM. To mi je v veliko zadovoljstvo in potrjuje njihovo predanost zagotavljanju rešitev, prilagojenih specifičnim zahtevam strank.”
Ivan Stanić, IT direktor v Overseas Trade Co Ltd. d.o.o.
“Intrix je občutno zmanjšal količino ročne obdelave podatkov in avtomatiziral vnos ter obdelavo podatkov. Z uvedbo Intrix CRM sistema smo zagotovo olajšali in izboljšali način dela. Zaradi prilagoditve sistema so naše potrebe v celoti zadovoljene. Prav tako ni nič manj pomembna odlična podpora s strani partnerjev iz Intere pri prilagoditvah in vseh drugih vprašanjih o sistemu Intrix CRM, ki se nam porajajo.”
Sanja Golubić, nadzornica v oddelku za podporo prodaji in marketingu v Overseas Trade Co Ltd. d.o.o.