10-kratni prihranek časa z uporabo Intrixa
Digitalizacija je pri podjetju Impol servis omogočila preskok iz 10 minutnega iskanja in zbiranja informacij o strankah in delu v podjetju do pridobitve istih informacij s samo nekaj kliki, v minuti. Intrix je vse od prvega dne uporabe postal ključ do sistematizacije prodaje, organizacije znotraj procesov in boljšega poslovanja.
NAROČNIK SE PREDSTAVI
PANOGA
Prodaja aluminijastih izdelkov in polizdelkov
ZAPOSLENIH
8
USTANOVLJENO
1991
INTRIX UČINEK
Izboljšana organizacija časa in aktivnosti v podjetju
Omogočena sledljivost poslovnih procesov na vseh nivojih podjetja
Avtomatizacija izdajanja naročilnic, ponudb in ostale poslovne dokumentacije ter arhiviranje dokumentov
Impol servis d.o.o.
Podjetje Impol servis se že več kot 30 let ukvarja s prodajo aluminijastih polizdelkov in izdelkov. Je del Skupine Impol, ki velja za eno največjih predelovalk aluminija v tem delu Evrope. Glede na velikost izvoza se uvršča na peto mesto v Sloveniji.
S svojimi dolgoletnimi izkušnjami zagotavljajo kakovostne ključne materiale, izdelke in orodja v najrazličnejših panogah. Njihova osnovna vodila, ki navdušujejo njihove stranke so širok asortiman izdelkov, prilagodljivost, hitra odzivnost, kratki dobavni roki, ugodna cena in skrb za kupce.
Podjetje želi slediti trendom in ostati v koraku s časom, zato vedno znova iščejo možnosti za digitalizacijo procesov. S tem želijo zagotoviti svojim kupcem vrhunsko uporabniško izkušnjo. Z vsakim napredkom v digitalizaciji in optimizacijo poslovnih procesov prihranijo čas, tako zaposlenim kot svojim strankam.
Kako so spoznali, da je CRM točno to, kar potrebujejo
V preteklosti so pri Impolu opažali nekonsistentnost v procesu dela. Večina podatkov je bila razdrobljena po različnih mestih v podjetju. Informacije so se prenašale med zaposlenimi na podlagi telefonskih pogovorov in medsebojnih srečanj ali sestankov. Vsak zaposleni je vedel le del informacij o procesih, zato se je veliko ključnih informacij izgubilo ali pa so bile te nejasne. To je seveda močno zaviralo proces dela.
Ob prevzemu direktorske funkcije v podjetju Impol servis se je Marko Žunec odločil uvesti CRM sistem za boljši in jasnejši pregled nad aktivnostmi, ki jih izvaja ekipa. S CRM-jem se je znotraj skupine Impol že srečal, zato je vedel, da je to nujno potreben sistem za boljšo organizacijo in izboljšanje prodaje.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno, da boste tudi vi lahko prodajali in poslovali bolje.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno, da boste tudi vi lahko prodajali in poslovali bolje.
Z vsakim novim modulom v Intrixu so v Impolu razrešili nov poslovni izziv
Intrix v podjetju Impol servis je popolnoma prilagojen njihovemu delovnemu procesu. V okviru standardnih modulov, ki so potrebni za prodajo in spremljanje naročil (pridobljenih preko osebnega stika, maila ali telefona), spremljajo tudi e-povpraševanja, e-naročila in e-račune, ki se v Intrix samodejno prenesejo preko spleta.
Prilagajanje Intrixa je potekalo v več fazah. Prva faza je obsegala vzpostavitev enotne baze strank in potencialnih strank, kontaktov, povpraševanj, ponudb in sestankov. Kasneje so k temu dodali še spremljanje odsotnosti, saj so s tem lahko bolje sistematizirali vpisovanje in spremljanje odsotnosti v ekipi. V naslednjem koraku je bil dodan zavihek dokumenti, ki je pomagal pri organizaciji skupne dokumentacije v podjetju. V tretji fazi sodelovanja so v Intrixu avtomatizirali pripravljanje ponudb na podlagi prejetih povpraševanj ter kreiranje novih naročil.
Pred kratkim je Impol servis sklenil digitalizirati še prevoze, saj v podjetju uporabljajo več službenih vozil. Zaposleni sedaj pred uporabo službenih vozil dodajo vnos na zavihku prevoz in tako ostali člani ekipe vedno vedo, katera službena vozila so na voljo in katera v uporabi. Zaposleni s pomočjo Intrix mobilne aplikacije na prevozih dodajajo tudi slike dobavnic in uredijo vso potrebno dokumentacijo že na poti. Na tem zavihku so optimizirali še organizacijo prevoza izdelkov. Sedaj namreč optimizirajo stroške prevoza in pametno združujejo prevozne poti za več strank hkrati.
Tudi vzdrževanje voznega parka in opreme je možno digitalizirati
V Impol servisu so digitalizirali vzdrževanje še za 2 objekta – velik vozni park in proizvodni obrat s specializiranimi proizvodnimi orodji. Odločili so se za spremljanje internih servisov opreme in voznega parka. Tukaj združujejo celoten proces od prijave napake, določanja odgovorne osebe za spremljanje popravila do kontaktnih informacij serviserja in servisne dokumentacije.
Sprejetje Intrixa v podjetju so pametno spodbujali
Po uvedbi Intrixa so v podjetju pridobili vse možnosti za izboljšanje poslovnega procesa, vendar sistema niso redno uporabljali. Nekateri zaposleni so menili, da Intrix ne prinaša dodane vrednosti. Na Intrix so gledali kot na sistem, ki ne bo koristil za povečanje prodaje, bo pa jim prinesel še več novih obveznosti zaradi izpolnjevanja vseh podatkov v sistemu.
Zato so se odločili, da v podjetju uvedejo sistem za stimulacijo uporabe CRM sistema. Zaposleni so s konsistentno uporabo nove programske rešitve pridobivali točke, na podlagi katerih so bili nagrajeni na mesečni ravni. Prav tako se kolektiv v podjetju pomlajuje, mlad kader pa se veliko lažje in hitreje uvede v delo z Intrixom.
Stanje pred uvedbo Intrixa
- Vsak komercialist je imel proces prodaje organiziran drugače, kar je privedlo do nezanesljivega pretoka podatkov o prodaji,
- prodajne priložnosti so sprejemali iz več različnih kanalov in jih ročno preverjali,
- v času odsotnosti določenega komercialista, so bili njegovi dogovori s strankami v večini primerov nedeljeni z ostalimi komercialisti ali pa so bili le-ti nejasni ali nepopolni,
- odsotnost zaposlenih in koriščenje dopusta sta bila dogovorjena ustno brez pregleda nad odsotnostmi ostalih zaposlenih v njihovi sredini,
- dokumenti o strankah in njihovih naročilih so bili shranjeni na večih računalnikih, brez možnosti deljenja,
- ponudbe, naročila in ostale dokumente so pripravljali ročno in po potrebi,
- ni bilo pregleda nad vozili, uporaba službenih vozil ni bila optimalna,
- servisi opreme in vzdrževanje se je organiziralo ad-hoc in ni bilo pregleda nad izvedbo posameznih servisov.
Stanje po uvedbi Intrixa
- Celotno podjetje organizira svoje delo s pomočjo Intrixa – delovni procesi so poenoteni, konsistentni in pregledni za vsakega člana ekipe,
- zraven klasičnih povpraševanj, Intrix omogoča avtomatsko prejemanje spletnih naročil iz spletne strani in e-pošte,
- vse odsotnosti in dopusti so vpisani v Intrix, dopusti se organizirano načrtujejo vnaprej,
- podatki o strankah so združeni v enotni bazi, ki omogoča dostop kompetentnim zaposlenim do vseh ključnih podatkov kjerkoli in kadarkoli,
- ponudbe, naročila, poročila, izdajnice in prejemnice so avtomatsko pripravljene na podlagi vnešenih podatkov,
- 100% pregled nad uporabo službenih vozil in možnost boljšega načrtovanja transporta,
- servisi voznega parka in delovne opreme so sistematizirani, vzdrževanja so redno načrtovana vnaprej, v podjetju pa imajo zmeraj pregled nad statusom servisa.
Stanje pred uvedbo intrixa
- Vsak komercialist je imel proces prodaje organiziran drugače, kar je privedlo do nezanesljivega pretoka podatkov o prodaji,
- prodajne priložnosti so sprejemali iz več različnih kanalov in jih ročno preverjali,
- v času odsotnosti določenega komercialista, so bili njegovi dogovori s strankami v večini primerov nedeljeni z ostalimi komercialisti ali pa so bili le-ti nejasni ali nepopolni,
- odsotnost zaposlenih in koriščenje dopusta sta bila dogovorjena ustno brez pregleda nad odsotnostmi ostalih zaposlenih v njihovi sredini,
- dokumenti o strankah in njihovih naročilih so bili shranjeni na večih računalnikih, brez možnosti deljenja,
- ponudbe, naročila in ostale dokumente so pripravljali ročno in po potrebi,
- ni bilo pregleda nad vozili, uporaba službenih vozil ni bila optimalna,
- servisi opreme in vzdrževanje se je organiziralo ad-hoc in ni bilo pregleda nad izvedbo posameznih servisov.
Stanje po uvedbi intrixa
- Celotno podjetje organizira svoje delo s pomočjo Intrixa – delovni procesi so poenoteni, konsistentni in pregledni za vsakega člana ekipe,
- zraven klasičnih povpraševanj, Intrix omogoča avtomatsko prejemanje spletnih naročil iz spletne strani in e-pošte,
- vse odsotnosti in dopusti so vpisani v Intrix, dopusti se organizirano načrtujejo vnaprej,
- podatki o strankah so združeni v enotni bazi, ki omogoča dostop kompetentnim zaposlenim do vseh ključnih podatkov kjerkoli in kadarkoli,
- ponudbe, naročila, poročila, izdajnice in prejemnice so avtomatsko pripravljene na podlagi vnešenih podatkov,
- 100% pregled nad uporabo službenih vozil in možnost boljšega načrtovanja transporta,
- servisi voznega parka in delovne opreme so sistematizirani, vzdrževanja so redno načrtovana vnaprej, v podjetju pa imajo zmeraj pregled nad statusom servisa.
Zakaj se je podjetje Impol servis odločilo za Intrix in kako ga želijo razvijati v prihodnosti
Zraven že omenjenih prednosti so se pri Impol servisu odločili za Intrix tudi zato, ker je Intera slovensko podjetje. Hitra in jasna komunikacija, odzivnost in ažurnost so namreč, ob prilagoditvah po meri, nujno potrebni. V primerjavi z večjimi ponudniki CRM rešitev (kot npr. Microsoft), je v Intrixu na voljo veliko več prilagoditev tako poslovne logike kot vmesnika. Intrix je tako rekoč butični CRM, kjer podjetje resnično pridobi točno tisto, kar potrebuje za uspešen razvoj in poslovanje.
“Naslednji korak je, da začnejo teči povezave z ostalimi aplikacijami, ki jih že uporabljamo. Torej s konfiguratorjem in marketing avtomatizacijo. V nadaljnje bomo iz konfiguratorja črpali podatke v Intrix, jih tam zbrali in jih nato posredovali v e-mail automation program, od koder se bodo izvajale marketinške akcije.” je povedal Marko Žunec, direktor podjetja.
V podjetju Impol servis so izjemno zadovoljni z odzivnostjo in hitrostjo Interine implementacijske ekipe, saj so vsako prilagoditev po meri opravili hitro, zanesljivo in učinkovito. To jim daje še večje zaupanje v Intrix in veselje do sodelovanja v prihodnosti in dodaja:
Digitalizacija je nujno potrebna za razvoj podjetja, organizacijo poslovanja in pridobitev pregleda nad različnimi aktivnostmi. Vsi poznamo rek: »Čas je denar«, kar še kako velja v našem primeru. Z aktivno uporabo Intrixa smo pridobili ogromno časa, katerega pa lahko sedaj namenjamo drugim aktivnostim. Zaposleni v vsakem trenutku vedo, kakšne zadolžitve imajo v tistem dnevu in si tako lahko tudi sami organizirajo čas v delovnem dnevu. Nadrejeni pa so ob vsakem trenutku na tekočem o statusu aktivnosti.
ki svoje procese vodijo z Intrixom, enostavno in transparentno.
Brezplačno preizkusite Intrix CRM še danes!
ki svoje procese vodijo z Intrixom, enostavno in transparentno.
Brezplačno preizkusite Intrix za projektno vodenje še danes!