crm case study
crm študija primera

Petrovič d.o.o. - od obrti do srednje velikega podjetja s pomočjo sistema Intrix

Podjetje Petrovič d.o.o. se s svojimi proizvodi postavlja na čelo hitro rastočih podjetij na trgu krovskih izdelkov in montažne gradnje. V zadnjih letih poslovanja je podjetje doživelo izjemno hitro rast, potrojilo svoj dobiček in povečalo število zaposlenih iz 20 na 45. Ob takšni rasti je jasen in transparenten pregled vseh procesov v podjetju nujno potreben. In tu jim je na pomoč priskočil Intrix, ki je prodajni proces ter projektno vodenje pripeljal v korak s tehnološkim in kadrovskim napredkom. S pomočjo Intrixa so tako stopili na pot digitalizacije, ki ureja prodajo, projekte in kadrovanje.

id

NAROČNIK SE PREDSTAVI

tovarna

PANOGA

Proizvodnja kovinskih gradbenih izdelkov

skupina

ZAPOSLENIH

45

goal

USTANOVLJENO

1998

petrovič d.o.o. intrix partner za digitalizacijo
strategy

INTRIX UČINEK

report

Izboljšana sledljivost in konsistentnost prodaje

integracija erp ikona

Povezava ERP in CRM sistema

avtomatizirano pripravljanje ponudb

Avtomatizirano pripravljanje ponudb

Že 24 let prinašajo streho nad glavo mnogim družinam in podjetjem

Podjetje Petrovič je bilo ustanovljeno leta 1998 – takrat še kot družba samostojnega podjetnika Bojana Petroviča, ki je s svojimi krovskimi izkušnjami pomagal postaviti streho nad glavo mnogim slovenskih družinam in podjetjem. Sedaj je to družinsko podjetje na poti do mednarodne prepoznavnosti, saj se je podjetje zraven zahtevnih gradbenih projektov doma in v tujini preusmerilo iz krovskih storitev v proizvodnjo lastnih kritin in kleparskih izdelkov ter hladno valjanih profilov za postavitev montažnih objektov. Zavezali so se k vrhunski kvaliteti proizvodov ter najboljši uporabniški izkušnji uporabnikov.

V letu 2013 so razširili svojo ponudbo s proizvodnjo konstrukcij, garaž in nadstreškov, tako za fizične osebe kot za vse tipe podjetij. Danes nudijo različne tipe konstrukcij, od majhnih strojnih lop do ekstremno velikih proizvodnih hal in skladišč. Vse konstrukcije izvedejo po meri in specifikah naročnika, hkrati pa zagotavljajo kvalitetne materiale in zanesljivo izvedbo.

podjetje petrovič case study digitalizacija proizvodnje
Background element blue

Pospešena rast podjetja = potreba po boljšem upravljanju z informacijami

Z rastjo podjetja, vedno večjimi in kompleksnejšimi produkti ter širitvijo prodajne ekipe, so pri podjetju Petrovič opazili precej priložnosti za izboljšavo poslovnega procesa. Do takrat je ekipa komercialistov uporabljala skupni info e-poštni naslov za zbiranje povpraševanj, pri razdelitvi prodajnih priložnosti pa ni bilo določenih skrbnikov za posamezno stranko. Vsak komercialist je vodil lastno evidenco strank in prišlo je tudi do situacije, kjer se je z eno stranko ukvarjalo več oseb.

Za hitro in zanesljivo opravljeno delo so v prvi vrsti prepoznali potrebo po centralizaciji podatkov. Podjetja, imena kontaktnih oseb, njihovi e-poštni naslovi in telefonske številke so bili razpršeni. Komercialisti niso imeli pregleda nad komunikacijo s strankami, prav tako v ekipi niso imeli pregleda nad napredkom prodaje.

Prodaja pa ni bila edino področje, kjer so opazili priložnost za digitalizacijo. Za svoje večje projekte imajo tudi lastno projektno ekipo za projektiranje objektov, nenazadnje pa z lastno ekipo in ekipo zunanjih monterjev objekte tudi montirajo. Tako so se odločili še za izboljšano upravljanje projektov. Projekti so bili precej kompleksni, projektni vodje so morali voditi informacije o napredku projekta v večih tabelah in seznamih, hkrati pa so morali hitro in učinkovito voditi ekipo na terenu.

Prodaja, montaže in servisi so lahko enostavnejši tudi za vas!
Intrix za CRM in projektno vodenje je na voljo 30 dni brezplačno, da boste tudi vi lahko svoje posle izvedli enostavneje in hitreje.
Gradnja, montaže in servisi so lahko enostavnejši tudi za vas!
Intrix za CRM in projektno vodenje je na voljo 30 dni brezplačno, da boste tudi vi lahko svoje posle izvedli enostavneje in hitreje.

Intrix je ponudil sistemsko rešitev za vsa področja dela

Ko so pri podjetju Petrovič prepoznali priložnosti za izboljšavo s pomočjo digitalizacije, so kot partnerja izbrali Intero – zaradi prilagodljive in zanesljive programske rešitve Intrix.

V Intrixu so zbrali vse podatke v eni bazi, do katere sedaj lahko dostopajo vsi komercialisti, vodstvo, finance in montaža. Podatki podjetij in njihovi kontakti so bili hitro ter enostavno vnešeni s pomočjo Interine implementacijske ekipe. Ta je izvedla tudi prilagoditev prodajnega procesa, ki je hkrati omogočil tako ohranitev obstoječega procesa dela, kot tudi uvedbo vseh potrebnih sprememb, ki so izboljšale sledljivost in učinkovitost dela. Sedaj vse prodajne priložnosti prihajajo v eno bazo, enostavno se jim določi ključni skrbnik stranke, prodajniki imajo pregled nad napredkom prodaje, ekipa pa pregled nad komunikacijo med podjetjem in stranko.

Stanje pred uvedbo Intrixa

  • Povpraševanja in prodajne priložnosti je vsak vodil v svojem sistemu, brez centralnega mesta za vodenje povpraševanj,
  • več komercialistov se je ukvarjalo z isto stranko,
  • stranke niso imele določenih skrbnikov,
  • odzivni čas na povpraševanja ni bil znan,
  • izguba povpraševanj zaradi skupnega “info” maila,
  • analitika uspešnosti za komercialiste ni obstajala,
  • računovodski sistem je bil ločen od prodaje,
  • ponudbe so se pripravljale ročno.

Stanje po uvedbi Intrixa

  • Uvedeno centralno mesto za vodenje telefonskih povpraševanj, e-pošte in spletne strani,
  • povpraševanja iz spletne strani se samodejno zavedejo v sistem,
  • sledljivost vsakega izmed povpraševanj, omogočena z določitvijo odgovorne osebe in sledljivostjo napredka do uspešne prodaje,
  • uveden sistem za pripravo ponudb,
  • vzpostavljena pregledna analitika prodaje,
  • računovodski (ERP) sistem je sedaj povezan s CRM sistemom za enostavno izdajanje računov,
  • vodenje virov povpraševanj in razlogov za neuspeh povpraševanj,
  • skupni sistem za kontakte, opombe, opravila in sestanke.

Stanje pred uvedbo intrixa

  • Povpraševanja in prodajne priložnosti je vsak vodil v svojem sistemu, brez centralnega mesta za vodenje povpraševanj,
  • več komercialistov se je ukvarjalo z isto stranko,
  • stranke niso imele določenih skrbnikov,
  • odzivni čas na povpraševanja ni bil znan,
  • izguba povpraševanj zaradi skupnega “info” maila,
  • analitika uspešnosti za komercialiste ni obstajala,
  • računovodski sistem je bil ločen od prodaje,
  • ponudbe so se pripravljale ročno.

Stanje po uvedbi intrixa

  • Uvedeno centralno mesto za vodenje telefonskih povpraševanj, e-pošte in spletne strani,
  • povpraševanja iz spletne strani se samodejno zavedejo v sistem,
  • sledljivost vsakega izmed povpraševanj, omogočena z določitvijo odgovorne osebe in sledljivostjo napredka do uspešne prodaje,
  • uveden sistem za pripravo ponudb,
  • vzpostavljena pregledna analitika prodaje,
  • računovodski (ERP) sistem je sedaj povezan s CRM sistemom za enostavno izdajanje računov,
  • vodenje virov povpraševanj in razlogov za neuspeh povpraševanj,
  • skupni sistem za kontakte, opombe, opravila in sestanke.

Intrix CRM je v podjetju Petrovič postal centralno stičišče delovnih procesov. Nad prodajo imajo sedaj 360 stopinjski pregled, delovni projekti pa so načrtovani in izpeljani bolje in hitreje kot kadarkoli prej.

V prihodnosti načrtujejo še digitalizacijo montaž in uvedbo HRM sistema

Medtem, ko v podjetju Petrovič že načrtujejo projekte s pomočjo Intrixa, pa so tukaj še vedno priložnosti za izboljšanje. Naslednji korak bo v digitalizaciji montaž, kjer se bo uvedlo spremljanje zasedenosti monterjev na terenu in sprotno določanje montaž. Prav tako pa bodo montažni zapisniki sedaj lahko izdani direktno pri stranki, dokumenti pa se bodo podpisovali s pomočjo mobilne aplikacije.

V prihodnosti načrtujejo tudi razširitev sodelovanja z uvedbo Intrix HRM sistema, ki bo omogočil še sistemski pregled in upravljanje s kadrovskimi procesi. Zavedajo se namreč, da bo zaradi vse večje potrebe po konsistentnem izvajanju kadrovske strategije, trajnosten pristop k zaposlovanju odločal, ali bo podjetje lahko nadaljevalo z načrtovano rastjo tudi v prihodnosti.

blaž petrovič intrix crm študija primera primer iz prakse
background element blue

“Vsem podjetjem, ki želijo digitalizirati svoje poslovanje, to toplo priporočam. Je pa se potrebno tega procesa lotiti celovito že od samega začetka. Za uspešno digitalno transformacijo je namreč potrebno imeti kvalitetne podatke in dobro ekipo. Priporočam pa tudi, da delegirate enega zaposlenega, ki bo vodil in usmerjal projekt digitalizacije vašega podjetja.”

Blaž Petrovič, Izvršni direktor podjetja.

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu,
ki svoje poslovanje vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix za CRM in projektno vodenje še danes in izkoristite široko paleto prilagoditev!

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu,
ki svoje poslovanje vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix za CRM in projektno vodenje še danes!