Kot z mnogimi drugimi poslovnimi orodji je Intrix CRM povezljiv tudi s sistemom za zbiranje povratnih informacij strank Artur.
Kot vodje prodaje navadno nismo prisotni na prodajnih sestankih naših tržnikov. Pogosto ne vemo, kako naši tržniki nastopajo, kako uspešno predstavljajo naše produkte, kako jih potencialne stranke dojemajo. Spremljamo lahko le uspešnost sestankov, ne vemo pa, zakaj določena stranka ni kupila predstavljenih produktov. Kako naj usmerjamo izpopolnjevanje tržnikov, če ne vemo, na katerih področjih bi potrebovali največ pomoči?
Z orodjem Artur lahko prek sistema Intrix CRM zbiramo povratne informacije od naših potencialnih kupcev. Te ocenjujejo nastop našega tržnika in privlačnost predstavljenega produkta. Kot vodje prodaje izvemo, kako posamezna stranka vidi našega tržnika in naš produkt. Podatke uporabimo za ponovno kontaktiranje stranke in za usmerjeno usposabljanje naših tržnikov.
Zakaj bi zbirali povratne informacije potencialnih strank?
Povratne informacije strank nam omogočajo bolj usmerjeno prodajo. Tržniki izvedo, kako stranka vidi predstavljeni produkt. Izvedo, kaj stranki ni bilo všeč (npr. cena, način predstavitve) in kaj jo ovira pri sklenitvi posla (npr. čas ni ustrezen, produkt ne ustreza njihovim zahtevam). Dodatne informacije lahko uporabijo za prilagoditev ponudbe, ponoven klic stranke itd.
Kot vodje trženja imamo boljši pregled nad delom tržnikov. Naše potencialne stranke nam povedo, kaj dela naš tržnik dobro in kaj mora še izboljšati. Informacije uporabimo za usmerjeno izboljševanje naših prodajalcev.
Kako deluje orodje Artur?
1. Vodja prodaje prek sistema Intrix obiskane stranke pozove k oceni tržnika in predstavljenega produkta. S klikom na gumb Feedback stranko povabimo k oceni sestanka.
2. Stranka prejme e-vabilo k oddaji ocene izvedenega sestanka.
3. Stranko povabimo, da oceni nastop našega tržnika in ponujeni produkt.
4. Ocene se zbirajo na certifikatnih straneh posameznih tržnikov ali produktov.
Terensko delo naših tržnikov smo doslej lahko spremljali le prek njihovih rezultatov. Z orodjem Artur zdaj lahko preprosto izvemo, kaj se zares dogaja na prodajnih sestankih naših tržnikov ter kako stranke vidijo naše tržnike in naše ponudbe.
Podjetjem koristi, če bi letno za vsakega svojega tržnika zbrali 40 – 50 povratnih informacij potencialnih strank ali če bi izvedeli, zakaj se stranke ne odločajo za njihove ponudbe. Z orodjem Artur pridobimo te informacije iz najzanesljivejšega vira – neposredno od naših potencialnih strank in to takoj po opravljenem sestanku.
Če potrebujete več informacij o povezavi sistema Intrix CRM in sistema zbiranja povratnih informacij strank Artur, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo odgovorili.