Razvoj novega uporabniškega vmesnika [2. del]

Naša razvojna ekipa s polno paro razvija nov uporabniški vmesnik, za katerega smo prepričani, da bo še izboljšal vaše delo z Intrixom in vam pomagal do še boljših poslovnih rezultatov.

V prejšnjem prispevku sem pojasnil, zakaj razvijamo nov uporabniški vmesnik in kdaj bo na voljo. Tokrat pa vam želim povedati več o načrtovanju vmesnika in pokazati naš napredek v zadnjih tednih.

Vas zanima, kako smo se lotili izdelave novega uporabniškega vmesnika?

Pred načrtovanjem novega uporabniškega vmesnika smo morali temeljito opraviti dve domači nalogi.

S statističnimi metodami smo sproti analizirali, katere funkcionanosti Intrixa uporabniki uporabljalo najpogosteje in katerih ne uporabljajo pogosto. Še boljši vpogled pa so nam dali redni intervjuji in pogovori z obstoječimi in potencialnimi naročniki o njihovih potrebah in problemih, ki jih imajo pri svojem vsakodnevnem delu.

Poleg tega pa moramo, da lahko soustvarjamo svetovne trende na področju poslovnih rešitev v oblaku, seveda nenehno temeljito analizirati najsodobnejše in tehnološko najnaprednejše uporabniške vmesnike na globalnem trgu. Napredek na področju razvoja spletnih aplikacij je zadnja leta izjemen; to je pravzaprav že stalnica tudi na vseh ostalih področjih, ki se tičejo tako našega poslovnega kot tudi osebnega življenja.

S tema dvema korakoma smo bili pripravljeni na izdelavo začetnih mockupov in kasneje prvih dizajnov. 

Na spodnji fotografiji lahko vidite, kakšni so bili naši prvi osnutku (mockupi) novega uporabniškega vmesnika za aplikacijo Intrix CRM.

nov uporabniški vmesnik

Pregled zadnjega meseca

V zadnjem mesecu smo dosegli kar nekaj pomembnih vmesnih ciljev pri razvoju novega uporabniškega vmesnika Intrixa:

  • Seznami v zavihkih – Veliko časa smo posvečali seznamom, tako da so zdaj že blizu končne verzije. Manjkajo sicer še različne akcije “po meri” in razne ikonice.
  • Povezani zavihki – Na kartici stranke (kontakta, priložnosti itd.) se zdaj naložijo tudi vsi povezani zavihki, v njih pa je mogoče tudi dodajati zapise.
  • Filtriranje podatkov – V celoti smo podprli filtriranje podatkov. Implementirali smo shranjevanje poljubnega števila filtrov, nastavljanje privzetih seznamov in dostop do izbrisanih zapisov.
  • Iskalnik – V novem uporabniškem vmesniku smo delno že podprli hitro iskanje po zapisih.
  • Urnik – Pričeli smo z izdelavo novega urnika, ki ga bomo vgradili v nov uporabniški vmesnik.
  • Funkcionalnosti na obrazcih – Uporabniki Intrixa veste, da lahko v njem po želji izdelujemo tudi zelo kompleksne in zapletene obrazce. Večino vseh teh funkcionalnosti na posameznih poljih smo že podprli. V preteklem mesecu smo se ukvarjali še z odvisnostmi med polji, privzetimi vrednostmi, avtomatiziranim prikazovanjem polj ipd.

Na spodnji fotografiji si lahko pogledate kako potekajo naši razvojni “vstanki” (tako smo poimenovali naše kratke dnevne stoječe sestanke), na katerih se s tistimi člani ekipe, ki delajo od doma, uskladimo glede dejavnosti za tekoči dan.

razvojna ekipa intera

Spodaj si lahko ogledate posnetek, ki prikazuje trenutno delovno verzijo novega uporabniškega vmesnika Intrixa.

V prihodnjih tednih nadaljujemo po predvidenem planu. Razvijali bomo urnik in kanban pogled, ki bo vizualno prikazoval določene zapise. Se beremo. 🙂

|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.