18. julija 2002 je bila ustanovljena ptujska Intera, ki je danes zrelo in uspešno podjetje. Z razvojem spletne in mobilne aplikacije Intrix CRM, vodilne slovenske rešitve za podporo prodaji in marketingu, pomaga izboljševati poslovne rezultate že več kot 6.000 uporabnikom v 17 državah sveta. Hkrati ustvarja odlične pogoje za 20 sodelavcev in njihovih družin ter sadove svojega uspeha družbeno odgovorno deli z okoljem.
Interina zgodba
Intera se je rodila – kot se za takšno zgodbo spodobi – v kleti družinske hiše, kjer so štirje nadebudni študenti začeli iskati svoje priložnosti v svetu spleta. Eden njihovih prvih projektov je bil Ptuj-on.net, nekakšen vizionarski lokalni predhodnik danes tako priljubljenih družabnih omrežij.
Ker se je ekipi kmalu pridružilo še več članov, se je pokazala potreba po sistematičnem vodenju projektov in nalog. Na trgu ni bilo ustrezne programske rešitve, zato smo jo razvili sami. Tako so nastali prvi zametki današnje spletne in mobilne aplikacije Intrix. Z napredkom tehnologije je nastalo več različic in leta 2005 smo Intrix ponudili trgu kot eno prvih slovenskih rešitev v oblaku. Z njo smo podprli predvsem dva vidika poslovanja podjetij, ki sta ključna pri prodaji in marketingu: projektno vodenje in CRM (customer relationship management oz. upravljanje odnosov s strankami).
Oranje ledine na področju spletnih aplikacij
Intera je bila s svojimi poslovnimi rešitvami na trgu zgodaj: ko se podjetja še niso zavedala, da jim lahko sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije pomagajo pri prodaji in marketingu, hkrati pa še niso dovolj poznala oblačnih rešitev in zaupala vanje. Še manj pa so zaupala neznanemu mlademu podjetju iz Ptuja, ki je svojo programsko opremo že takrat ponujalo v obliki najema.
Interovci pa smo bili prepričani, da je naš Intrix prihodnost poslovanja – in čas je pokazal, da smo imeli prav. Danes so poslovne rešitve v oblaku standard, večina podjetij se že zaveda, kako zelo jim lahko pri delu pomagajo dobre poslovne aplikacije, model najema aplikacij pa je postal splošno sprejet poslovni model.
15 let traja, da uspeš čez noč
V naslednjih letih je Intera pospešeno pridobivala nove naročnike in širila krog uporabnikov, za katere je Intrix postajal vse bolj nepogrešljiv pri njihovem vsakodnevnem delu. Podjetja so se začela vedno bolj zavedati, da je predvsem v kriznem obdobju treba še posebej veliko pozornosti nameniti optimizaciji prodaje in marketinga, zato je Intrix CRM zanje odlična in cenovno ugodna rešitev.
Če je bilo Intrix v prvih letih težko prodajati na trgu, pa se je vendarle obrestovalo, da je zasnovan kot zelo prilagodljiv sistem, ki ga je mogoče ukrojiti povsem po meri posameznega uporabnika. Kakovostno izpeljani projekti z odlično podporo so postali ključna prednost Intere pred konkurenco. Nadpovprečno zadovoljne stranke so začele Intrix z veseljem priporočati naprej in njegovo uporabo še danes le redko opuščajo, sploh ker so alternative dražje in čas implementacije veliko daljši.
CRM je medtem postal standard v prodaji, Intera pa postaja vse prepoznavnejša tudi v regionalnem prostoru ter prejema številne nagrade in priznanja za tehnološko odličnost in inovativnost tako v domačem kot v mednarodnem okolju.
Še na mnoga leta!
Kar Intero žene naprej, je odlično vzdušje v ekipi. Sodelavce v podjetju postavljamo na prvo mesto, saj smo ugotovili, da je njihovo zadovoljstvo ključno za doseganje dobrih rezultatov. Ohranjamo kulturo sproščenega, prijateljsko naravnanega in družini prijaznega podjetja, kar potrjuje tudi nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca v Sloveniji. Z donacijami in sponzorstvi skrbimo za lokalno okolje, svoje znanje in izkušnje pa delimo v prvem ptujskem coworking prostoru Kreativnica.
Soustanovitelj Intere Davorin Gabrovec ob 15. rojstnem dnevu podjetja pravi: “Če pogledam v preteklost, vidim neprespane noči, navidez nepremagljive ovire in številne druge izzive. Podjetniška pot ni linearna – kot podjetnik moraš to vzeti v zakup in neprestano verjeti v to, kar počneš. Čeprav smo se na tej poti že veliko naučili, pa smo hkrati šele na začetku in še veliko bo izzivov, ki jim bomo morali biti kos, če želimo rasti in se razvijati tudi v prihodnje.”
Direktor Peter Ladič pa dodaja: “Sodobne tehnologije postajajo vse bolj integrirane v naša življenja in prepričani smo, da bodo v prihodnosti igrale še pomembnejšo vlogo tudi pri poslovanju podjetij. Lani smo našo poslovno rešitev ponudili tudi na pametnih telefonih, letos pa bo Intrix dobil še novo tehnološko zasnovo in vizualno podobo, ki bosta omogočali rast za naslednjih 15 let.”