Kot sem napovedal v preteklih objavah, je bil 31. 5. 2018 določen kot naš prvi mejnik pri razvoju novega uporabniškega vmesnika. Tako sem skupaj z razvojno ekipo vsem sodelavcem predstavil vse do sedaj implementirane funkcionalnosti.
Ker sem želel ovekovečiti ta pomemben mejnik, sem dan preživel s kamero v roki in nastal je spodnji video.
Nov uporabniški vmesnik Intrixa danes že omogoča:
- pregledovanje in urejanje vseh podatkov v aplikaciji (obrazci),
- pregledovanje vseh podatkov v seznamih (sortiranje),
- filtriranje podatkov, izbiranje iz shranjenih filtrov in shranjevanje ter urejanje novih,
- prikazovanje kartice stranke oz. pregledovanje vseh povezanih zavihkov,
- da se po vzoru mobilne aplikacije pri podjetjih in kontakih nalagajo avatarji (profilne fotografije),
- nov modul Kanban (vizualni prikaz podatkov),
- nov urnik.
Naš naslednji mejnik je 31. 7. 2018. Takrat želimo vsem uporabnikom omogočiti preklop na nov uporabniški vmesnik. Nekaj časa bosta potem na voljo oba vmesnika, med katerima boste lahko preklapljali.
Spodaj si lahko pogledate posnetek, v katerem sem predstavil vse do sedaj implementirane funkcionalnosti novega uporabniškega vmesnika v sistemu Intrix CRM .
Če bi želeli že danes testirati nov uporabniški vmesnik, me prosim kontaktirajte na [email protected] in posredoval vam bom dostop do demo različice.
One response to “Predstavitev novega Intrix uporabniškega vmesnika [3. del]”