Kako zaposlene navdušiti nad sistemom CRM?

Že od pradavnine se ljudje med seboj razlikujemo po različnih lastnostih. Ena izmed njih je naš pogum oz. način soočanja z novim. Praksa je skozi tisočletja pokazala, da se z novimi situacijami soočamo na dva načina: prvi je beg oz. odpor, drugi je sprejem. Na žalost velika večina sodi v prvo skupino. To znanje bo zelo prav prišlo podjetnikom, ki v podjetje želijo vpeljati kakršnokoli novost, tudi CRM sistem.

Zakaj se upiramo spremembam?

Verjemite, ljudje novosti v večini primerov ne bodo sprejeli z odprtimi rokami, ampak se bodo skušali upreti in ohraniti staro stanje, torej cono udobja.

Zakaj je tako?
– Manj energije potrebujemo za ohranjanje starega kot za učenje novega.
– Strah nas je napak, neznanja in neuspeha.
– Nimamo pravih informacij, ampak zavajajoče.
– Nimamo koristi od novosti.

Kako torej navdušiti ljudi za uporabo CRM-ja?

Edini recept za uspeh je, da ljudem pojasnimo, zakaj potrebujejo spremembe in kaj bodo z njimi pridobili. Kaj torej pridobimo z vpeljavo sistema Intrix CRM v podjetje?
– Prihranek časa.
– 360-stopinjski pregled nad strankami in prodajnimi aktivnostmi.
– Boljšo organiziranost.
– Pregledna poročila.
– Vse podatke na enem mestu.
– Informacije, ki so vedno pri roki.
– Optimizacijo delovnih procesov.
… Več si preberite na spletni strani intrix.si.

Brskanje med kupom listkov in zapiskov po novem torej odpade, prav tako odpade večdnevno pripravljanje različnih poročil ali spremljanje podatkov v ročno vodenih tabelah. Naloga uporabnikov je le ta, da se posvečajo poslu in poslovne podatke pravilno vnašajo.

Hočejo še več

Po prvih začetkih uporabniki sistema Intrix zelo hitro ugotovijo, kako zelo je sistem enostaven, kako zelo jim koristi in da si sploh več ne predstavljajo delovnega dne brez njega (si predstavljate, da bi vam npr. odvzeli elektronsko pošto, ki ste jo uvedli pred leti?), ki zanje skrbno hrani vse za delo pomembne informacije. Še več! Ambicioznejši posamezniki začnejo iskati dodatne možnosti za poenostavitev delovnih procesov in si želijo nadgradenj sistema. Morda v takih posameznikih najdete ambasadorje, ki vam lahko pomagajo pri uvedbi še drugih novosti v podjetju.

|
5/5 - (1 vote)