Vsako podjetje ima svoje posebnosti. Te so odvisne od več dejavnikov: od branže, v kateri podjetje posluje, od delovnih procesov in seveda od strateških usmeritev podjetja. Večini podjetij je skupno to, da potrebujejo dober CRM sistem, ki jim vsakodnevno pomaga pri delu.
Toda CRM danes ni več le orodje za spremljanje strank, temveč pomemben pripomoček, ki omogoča še veliko več. Mogoče ga je namreč povezati z različnimi zunanjimi sistemi in ga prilagoditi poslovnim procesom po meri vašega podjetja. V nadaljevanju opisujemo nekaj primerov napredne uporabe sistema Intrix CRM. Morda se vam ob tem zgodi kak “aha” moment ali se vam utrne dobra ideja, ki lahko v prihodnje optimizira vaš čas.
Enostavna priprava ponudb in pogodb
Kako v vašem podjetju poteka priprava ponudb? Jih vsakič znova sestavljate na novo, se lovite pri finančnih postavkah, nimate pregleda nad njihovimi statusi, sploh pa za pripravo porabite preveč časa?
Nekatera podjetja imajo ponudbe urejene v ERP-ih, te pa je mogoče povezati s sistemom Intrix CRM . Če še nimate standardiziranih procesov pri pripravi ponudb, imamo dobro novico. V Intrixu lahko ponudbo pripravite v nekaj minutah. Ponudbe imajo poenoten izgled, finančne postavke črpajo iz skupnih cenikov, vključujejo pa tudi vaše reference in splošne opise.
Zaradi enostavnosti priprave, ki od vas zahteva le nekaj klikov, boste prihranili veliko časa, vse vaše ponudbe pa bodo videti profesionalno in skladne s celostno podobo vašega podjetja. Tudi priprava poročil o statusih, vrednostih in količini ponudb odpade. Vse ponudbe so namreč zbrane v enem sistemu, v katerem je mogoče filtriranje po postavkah, ki vas zanimajo. Enako kot ponudbe je mogoče pripraviti tudi tipske pogodbe: nekaj klikov in tadaaaaa, pogodba je tu!
Če so vaše ponudbe in pogodbe specifične in jim ni mogoče določiti standardne oblike, lahko oboje enostavno pripnete v sistem in si tako zagotovite celovit pregled nad vsemi ponudbami in pogodbami na enem mestu.
Elektronsko podpisovanje dokumentov
Napredek tehnologije prinaša tudi nove in bolj optimalne možnosti podpisovanja dokumentov. Ta del članka bo najbolj koristil tistim, ki podpise strank za različne vrste dokumentov pridobivate na terenu. Če bi se radi izognili dokumentom v fizični obliki in dodatni birokraciji, je uvedba postopka elektronskega podpisovanja za vas idealna rešitev.
Kako to poteka? Ko je Intrix povezan z zunanjim sistemom, ki omogoča elektronsko podpisovanje, je celoten postopek od priprave do podpisa dokumenta podprt v CRM sistemu. Najprej v Intrixu pripravite tipske dokumente (npr. pogodbe). Potem stranka te dokumente pregleda in podpiše kar na tablici (verjetno ste to že zasledili pri katerem izmed mobilnih operaterjev, pri zavarovalnih agentih ali ko so vam dostavili kakšno pošiljko). Ko stranka dokument podpiše, se ta v CRM-ju zaklene. Zato spreminjanje elektronsko podpisanih dokumentov, ki jih lahko pošljete tudi stranki, ni več mogoče.
Pošiljanje SMS sporočil
Dobra, učinkovita in pravočasna komunikacija s strankami je vredna zlata. Malce karikiramo, pa vendar.
Kako ste se počutili, ko vas je podjetje, pri katerem ste naročili okna, z SMS-om obvestilo, kdaj bo pri vas potekala montaža oken in kateri monter bo za to poskrbel? Verjetno ste bili pomirjeni, ker ste prejeli vse potrebne informacije.
Svetujemo vam, da se v vlogo stranke vživite vsakič, ko z njo komunicirate. V trenutku boste vedeli, kaj je treba storiti. Tudi Intrix CRM vam lahko pri tem pomaga, saj ga je mogoče povezati s sistemi za množično ali individualno pošiljanje sporočil. Intrix bo na osnovi vaših zahtev avtomatsko sprožil pošiljanje sporočil, ki jih predhodno določite v sistemu.
Če vidite v zgornjem zapisu priložnosti tudi za svoje podjetje, nas kontaktirajte. Pogovorili se bomo in skupaj našli najboljšo rešitev.