Kako uporabiti sodobno tehnologijo sebi v prid in z njo ustvarjati še uspešnejše poslovne zgodbe? Odgovor na to vprašanje smo iskali na letošnji Intrix akademiji: Učinkovite rešitve za pametnejše poslovanje. Kaj vse se je dogajalo, kdo je bil v naši družbi in o katerih temah smo poslušali predstavljamo v reportaži z dogodka.
Po prvi jutranji kavi je sledil pozdrav našega direktorja Petra Ladiča. Udeležencem je zaželel dobrodošlico in pojasnil, zakaj smo se odločili, da Intrix akademijo prvič izpeljemo v domačem okolju, na Ptuju. Želeli smo namreč, da nas poslovni partnerji še bolje spoznajo in začutijo naš delovni utrip ter delovno okolje. Glede na pozitivne povratne informacije in številno udeležbo je bila odločitev, da dogodek izpeljemo v Tehnološkem parku Ptuj, prava. 🙂
Sledilo je prvo predavanje, v katerem je športni in poslovni psiholog Aleš Vičič predstavil, kako motivirati sodelavce v negotovih časih. Dobili smo zanimiv vpogled v razmišljanje in prakso strokovnjaka, ki že več kot 20 let skrbi za psihološko pripravo naših vrhunskih športnikov.
V nadaljevanju je oder zavzela Interina ekipa in sledila je predstavitev Intrix novosti. Predstavili smo Intrix ticketing, novosti za vodenje projektov, evidenco delovnega časa, nadgradnje v spletni aplikaciji ter novosti v mobilni aplikaciji. Usmerili smo se tudi v prihodnost in z udeleženci delili razvojne načrte za prihodnje leto.
Po krajšem premoru smo prisluhnili zanimivemu intervjuju, v katerem smo spoznali primer uvedbe in uporabe Intrixa v praksi. Tine Čas, direktor prodaje in marketinga v podjetju MDM in Uroš Žohar, svetovalec na Interi, sta na primeru podjetja MDM predstavila ključne razloge za uporabo sistema CRM. Spregovorila sta o koristih sistema za boljše prodajne rezultate in na kakšen način te rezultate meriti. Več v posnetku predavanja. 👇
Martina Anderlič, direktorica podjetja Tiko Pro, je predstavila, kako jim Intrix omogoča učinkovitejše pridobivanje nepovratnih sredstev. Z bogatimi izkušnjami na področju razpisov je Martina delila ključne pristope in strategije, ki jih njena ekipa uporablja za doseganje izjemnih rezultatov pri pridobivanju sredstev. Prav tako je razkrila, kateri razpisi se približujejo v naslednjih mesecih in kako se nanje ustrezno pripraviti. Več v posnetku predavanja. 👇
Polonca Tihelj Kalan, direktorica storitvenega centra v Big Bangu, in Marko Bauman, vodja produktnega razvoja na Interi, sta delila koristi uvedbe Intrix ticketing modula. Skozi intervju sta predstavila, kako so se v Big Bangu soočali z rastjo in vsakoletnim povečanih številom podpornih zahtevkov, kako so se lotili organizacije podpornega centra in kakšno vlogo ima pri tem Intrix. Več v posnetku predavanja. 👇
Sledil je odmor. Čas za malico, kavo, mreženje in odkrivanje skritih kotičkov Tehnološkega parka Ptuj.
Kot predzadnji je oder zavzel Borut Skok, vodja projektne ekipe in implementator prilagojenih CRM rešitev. Predstavil je, kako v Interini projektni ekipi podjetjem različnih velikosti in dejavnosti pomagamo izboljšati poslovanje, digitalizirati procese, naslavljati njihove vsakodnevne izzive ter prihraniti čas, energijo in denar. Na izbranih primerih iz prakse je razkril, katere so tiste dodelave, ki lahko vsakemu podjetju prinašajo dodano vrednost v vsakodnevnem poslovanju. Več v posnetku predavanja. 👇
Za zaključek letošnje Intrix akademije smo prisluhnili Margareti Guček Zakošek, facilitatorki in coachinji ter strokovnjakinji za strateški razvoj in menedžment organizacij. Tema njenega predavanja je bila asertivna komunikacija. Predstavila je, kaj je asertivna komunikacija in zakaj je ta način komunikacije ključen za uspešno obvladovanje sprememb, dvig zadovoljstva, izbojšanja produktivnosti in prispevka zaposlenih. Zanimiva in uporabna vsebina, ki jo bomo zagotovo vpeljali v vsakodnevno delo.
Intrix akademija je bila tudi letos odlična priložnost, da se srečamo v živo, si izmenjamo ideje in se pogovorimo o najnovejših pristopih za izboljšanje poslovnih procesov. Več foto utrinkov z dogodka najdete v galeriji. 👇