Aktivna prodaja z Intrix CRM

Vsak prodajalec ve, da je za uspešno prodajo potreben aktiven stik tako s potencialnimi kot tudi z obstoječimi strankami. Da bi vam olajšali in poenostavili vsakodnevno delo, smo v Intrixu razvili nov modul za aktivno prodajo. Modul že z enim pogledom na seznam prodajnih priložnosti prihrani čas prodajni ekipi in poveča njihovo učinkovitost.

Uspešno zaključevanje povpraševanj in prodajnih priložnosti

Aktivno spremljanje prodaje je ključno za dosego uspeha v dinamičnem poslovnem okolju, saj omogoča prodajni ekipi, da proaktivno in pravočasno ukrepa ter uspešno zaključi prodajne priložnosti.

Neprekinjeno spremljanje odprtih priložnosti prinaša številne prednosti, vključno z boljšim razumevanjem potreb kupcev, hitrejšim odzivanjem na spremembe na trgu in gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami.

V sistemu Intrix CRM to omogočamo z beleženjem datuma odločitve ter sistematičnim načrtovanjem, izvajanjem in spremljanjem opravljenih aktivnosti pri prodajnih priložnostih.

Aktivna prodaja v Intrixu

V Intrix CRM, na zavihku Priložnosti, se uredi prilagoditev, ki beleži zadnjo aktivnost pri vsaki prodajni priložnosti (klic, sestanek ali naloga) ter samodejno posodobi datum zadnje aktivnosti glede na vnesene aktivnosti.

Na seznamu priložnosti lahko spremljamo status – polja so označena z rdečo barvo v naslednjih primerih:

  • Datum odločitve: Če je datum odločitve potekel, prodajna priložnost pa še ni bila uspešno ali neuspešno zaključena.
  • Datum zadnje aktivnosti: Če je datum zadnje aktivnosti potekel, prodajna priložnost pa še ni bila uspešno ali neuspešno zaključena.

Da bi takšno spremljanje delovalo, morajo biti stolpci Datum odločitve, Datum zadnje aktivnosti in Zadnja aktivnost prikazani na seznamu, prav tako pa mora biti pravilno nastavljeno razvrščanje.

Prikaz aktivne prodaje v Intrix CRM sistemu

S tem pristopom lahko prodajna ekipa bolj učinkovito spremlja prodajne priložnosti, kar povečuje uspešnost pri njihovem zaključevanju in realizaciji.

Cilj je preprečiti pogost scenarij, ko stranki pošljemo ponudbo, vendar nanjo ne prejmemo odziva in nato s stranko ne vzpostavimo več stika. Sistem spodbuja prodajnike, da aktivno zaključujejo prodajne priložnosti. Ko so redno v kontaktu s strankami, se namreč poveča možnost uspešnega zaključka poslov.

Sistem prav tako spodbuja prodajno ekipo, da proaktivno načrtuje delo pri vsaki priložnosti in redno izvaja načrtovane aktivnosti. Z boljšim načrtovanjem in izvajanjem prodajnih aktivnosti pa se povečuje odstotek uspešne realizacije prodajnih priložnosti.

Kaj je datum odločitve?

Datum odločitve je datum, ki ga stranka določi kot predviden čas za nakup izdelka ali storitve. Prodajalec ta datum potrdi s stranko v fazi priprave projekta. Pri projektni prodaji je to predviden datum sprejetja ponudbe.

Zakaj je pomemben datum odločitve?

Na podlagi datuma odločitve lahko ugotovimo, ali je stranka še v procesu nakupa in do kdaj je potrebno to prodajno priložnost obravnavati v prodajnem procesu.

Če s stranko nismo stopili v stik, datum odločitve pa je potekel, obstaja velika verjetnost, da je nekdo drug (npr. konkurenca) tej stranki v vmesnem času že prodal svoj izdelek ali storitev.

Datum odločitve ni fiksen in se lahko spreminja, vendar je to odvisno zgolj od stranke. V praksi se pogosto zgodi, da se datum odločitve spremeni večkrat, zlasti pri večjih vrednostih blaga ali storitev. A dokler smo v aktivnih pogajanjih in stalni komunikaciji s stranko, je verjetnost za uspešno zaključitev prodaje precej večja.

Optimalno je, da s stranko stopimo v stik, ko se bliža datum odločitve, da se prodajna priložnost lahko zaključi – uspešno ali neuspešno. Druga možnost je, da se datum odločitve prestavi, če stranka potrebuje več časa za končno odločitev ali so za pridobitev posla potrebne še dodatne prodajne aktivnosti.

Poročila

V Intrixu smo za modul aktivne prodaje dodali dve poročili. Priporočljivo je, da jih prodajni oddelek pogleda na tedenskih sestankih. V teoriji in idealnem scenariju v teh poročilih ne bi smelo biti ničesar.

V praksi pa se pogosto zgodi, da zaradi drugih nalog določene prodajne priložnosti zapadejo ali da pri odprtih priložnostih ni načrtovanih prihodnjih aktivnosti.

Poročila služijo kot kontrolni mehanizem in zagotavljajo, da se posli zaključijo po načrtovanem razporedu.

Zapadle prodajne priložnosti

Poročilo prikazuje vse zapadle prodajne priložnosti, tj. tiste, pri katerih je datum odločitve potekel, prodajna priložnost pa je še vedno aktivna. To pomeni, da ni bila uspešno ali neuspešno zaključena.

Na grafu je prikazano število takih priložnosti po prodajalcu (koliko ima vsak prodajalec zapadlih priložnosti), v tabeli pa so prikazane tovrstne prodajne priložnosti.

Poročilo je mogoče filtrirati po odgovorni osebi, datumu, ko je bila priložnost ustvarjena, datumu odločitve, statusu prodajne priložnosti ipd.

Odprte prodajne priložnosti brez prihodnjih aktivnosti

Poročilo prikazuje vse odprte prodajne priložnosti, tj. tiste, ki niso niti uspešno niti neuspešno zaključene. Tukaj imamo pregled prodajne priložnosti, pri katerih ni nobene aktivnosti ali pa je datum zadnje aktivnosti (klic, sestanek, naloga) pretekel, prodajna priložnost pa je še vedno aktivna.

Na grafu je prikazano število takih priložnosti po prodajalcu (koliko ima vsak prodajalec odprtih priložnosti brez načrtovanih prihodnjih aktivnosti), v tabeli pa so prikazane tovrstne prodajne priložnosti s svojimi atributi.

Tudi to poročilo je mogoče filtrirati po odgovorni osebi, datumu, ko je bila priložnost ustvarjena, datumu odločitve, statusu prodajne priložnosti ipd.

Želite več informacij ali predstavitev rešitve

Tina Cvetko
VODJA PODPORE
|
Oceni prispevek