Brezplačen webinar

Help desk (ticketing) - modul za podporo strankam

Vsebina webinarja

Iščete načine, kako bolj učinkovito slediti in reševati zahtevke svojih strank? Želite pospešiti in optimizirati svoje podporne procese?

Prisluhnite Marko Baumanu, vodji produktnega razvoja na Interi, ki vam bo v praksi predstavil nov Intrix help desk (ticketing) modul za podporo

V help desk modulu se vsi prejeti e-maili zbirajo na enem mestu. Vsak uporabnik lahko na vsakem podpornem zahtevku neposredno komunicira s stranko in s sodelavci. Cilj? Hitro, učinkovito in enostavno zaključevanje zahtevkov.

Na kaj se bomo osredotočili?

  • Predstavitev osnovnega help desk (ticketing) modula,
  • napredne rešitve za vzpostavitev podpornega sistema,
  • prednosti zbiranja zahtevkov na enem mestu,
  • vpogled v uporabniške primere v praksi,
  • odgovori na vprašanja udeležencev webinarja.
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC