Domov » Webinar » Kako prodajati lahkotno, igrivo in trajnostno?
Brezplačen webinar
Kako prodajati lahkotno, igrivo in trajnostno?
Vsebina webinarja
Prodaja je temelj vsakega uspešnega podjetja, a pogosto naletimo na izzive, odpor in vprašanja, kako jo izboljšati. Se sprašujete, kako narediti prodajo bolj lahkotno in igrivo? Vas zanima, ali lahko humor pomaga pri sklepanju poslov in kakšno vlogo ima čas v prodajnih procesih?
Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, na katerem bomo raziskali prodajne strategije, ki jih lahko hitro uporabite v praksi. Z nami bo Nina Dušić Hren, psihologinja, podjetnica in trenerka mehkih veščin, ki že 10 let pomaga največjim podjetjem v Sloveniji izboljšati prodajo, komunikacijo in javno nastopanje. Zadnja leta pa orje ledino tudi na področju Wellbeinga.
Na kaj se bomo osredotočili 👇:
Kako takoj izboljšati svoj prodajni pristop?
Od malih do velikih poslov – kako do največjih podjetij?
Zakaj je toliko odpora do prodaje in kako ga premagati?
Nenavadni prodajni pristopi – lahkotna in trajnostna prodaja, humor.
Treningi prodaje in izobraževanja prodaje – da ali ne?
Kako dolgo trajajo prodajni procesi in kako jih optimizirati?
Neuspehi pri prodaji – kaj se lahko iz njih naučimo?
Pridružite se nam v petek, 11. aprila2025, ob 9.00. Webinar bo trajal 60 minut.
Nina Dušić Hren, Dober stik
Nina Dušić Hren je psihologinja, podjetnica in trenerka mehkih veščin. Pod brandom Dober stik že 10 let izvaja izobraževanja javnega nastopanja, komunikacije, prodaje in zdravja za največja podjetja v Sloveniji.
Če udeleženci ne rečejo, da je bila njena delavnica ena najboljših v življenju, ni zadovoljna. Sicer plesalka, ki se rada potopi v hladna jezera in reke, rada zapoje ob kitari, je tudi mamica, ki rada bere.
Uroš Žohar, Intera
Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera in verjame, da sta za uspeh podjetja ključna odlična poznavanje kupcev ter jasno definiran prodajni proces. Svoje tehnično znanje in desetletne izkušnje na področju CRM sistemov uspešno prenaša v prakso.
Po številnih uspešnih projektih vpeljave CRM rešitev je pripravljen pomagati podjetjem različnih panog premagati izzive in optimizirati njihove prodajne procese.