Servisi, reklamacije in ostali zahtevki na enem mestu

Vsebina webinarja

Z Intrix CRM sistemom učinkovito spremljajte, vodite in analizirajte tudi vaše poprodajne aktivnosti!

Naš sistem za ticketing in podporo omogoča enostavni pregled stanja posameznega zahtevka. Sedaj bo vaše spremljanje reklamacij in podpisovanje servisnih nalogov postalo lažje in bolj pregledno.

Pridružite se Davidu, ki vam bo na webinarju predstavil vse funkcionalnosti, ki jih potrebujete za enostavno vodenje zahtevkov, bodisi v pisarni ali kar na poti.

Teme, na katere se bomo osredotočili:

  • vnos in vodenje podpornih zahtevkov v Intrixu,
  • vodenje in spremljanje porabe časa za zahtevke,
  • komunikacija z izvajalci in stranko,
  • podpora na terenu,
  • spremljanje servisov, reklamacij in ostalih zahtevkov na mobilni aplikaciji,
  • pregled podpornih zahtevkov s filtri in poročili.

Predstavlja

predavatelj webinarja david bombek
David Bombek

Vodja projektov

Še niste uporabnik Intrixa?