HRupni dnevi

Pridružite se nam na brezplačnem večdnevnem virtualnem dogodku in obogatite svoje kadrovske veščine s koristnimi, poučnimi in predvsem HRupnimi vsebinami.

Ob jutranji kavi do učinkovitih kadrovskih praks

HRupni dnevi vključujejo tri interaktivne webinarje z izkušenimi strokovnjaki iz kadrovskega področja. Predstavili vam bomo, zakaj so kadrovski sistemi primerni tudi za mala podjetja, kako pogovori z zaposlenimi prispevajo k boljšemu vzdušju, komunikaciji in zavzetosti ter izpostavili pomen vključenosti zaposlenih za njihovo zavzetost na delovnem mestu.

Družili se bomo na spletu, vsak dan med 24. in 26. septembrom, ob 9.00. Vsak webinar bo trajal od 60 do 90 minut.

Poleg znanja osvojite še uporabne nagrade

Med vsemi udeleženci HRupnih dni bomo izžrebali 3 nagrajence, ki bodo prejeli Intrix HRupni paket presenečenja.

Udeležba vam torej ne prinaša le novega znanja, temveč tudi priložnost za osvojitev super nagrad! 🎉

Pravila nagradne igre najdete tukaj.

Nagradna igra

📢 Razbijamo TABU: Je kadrovski sistem res primeren le za velika podjetja?

Torek, 24. 9. 2024, ob 9.00

Pridružite se nam na prvem HRupnem dnevu! Kadrovska strokovnjakinja Neža Rotnik iz podjetja GMM proizvodnja bo v družbi Mihaele predstavila razloge za uvedbo in uporabo kadrovskega sistema v njihovem podjetju. Spoznajte kakšno je bilo stanje pred uvedbo, kako so se lotili uvedbe in zakaj je uporaba kadrovskega sistema primerna tudi za majhna podjetja.

Trajanje: od 60 do 90 minut

Teme:

  • stanje pred uporabo HRM sistema,
  • razlogi za uvedbo,
  • kako so se lotili uvedbe,
  • kje je še potencial, možni naslednji koraki.

O gostji

Neža Rotnik je vodja kadrovske službe v podjetju GMM PROIZVODNJA d.o.o. Izvaja in skrbi za vse kadrovske procese – o vse od strateškega načrtovanja in zaposlovanja kadra, skrbi za regulativno skladnost in vodenja evidenc, obračuna plač, skrbi za nenehno usposabljanje in razvoj, zdravje in varnost v delovnem okolju, pa vse do aktivnosti za spodbujanje pozitivnega vključujočega okolja in zadržanja kadra.

Trenutno posveča veliko pozornosti tudi raziskovalnemu delu v okviru doktorskega študija na Ekonomski fakulteti UL, in sicer na področju medgeneracijskega sodelovanja. Želi prispevati k boljšemu razumevanju kako lahko organizacije ohranijo dragoceno znanje in izboljšajo delovno uspešnost ter zadovoljstvo zaposlenih v luči starajoče se delovne sile.

Neža Rotnik

📢 Koristi strukturiranega zbiranja podatkov v kadrovskih procesih

Sreda, 25. 9. 2024, ob 9.00

Želite od zaposlenih pridobiti koristne podatke za izboljšanje vzdušja, komunikacije in zavzetosti v vaši organizaciji? Na drugem HRupnem dnevu bomo raziskali, kako vam lahko pri tem pomagajo učinkoviti pogovori in vprašalniki.

Miha Bavec, strokovnjak za razvoj vodij in organizacij ter direktor podjetja Transformacija, bo skupaj s Petro in Mihaelo delil ključne vpoglede s tega področja. Na praktičnih primerih vam bomo pokazali tudi uporabo vprašalnikov v sistemu Intrix HRM.

Trajanje: od 60 do 90 minut

Teme:

  • zakaj je pomembno zbirati podatke zaposlenih in katere vrste podatkov zbirati,
  • zakaj sploh pogovori,
  • kdaj v življenjskem ciklu zaposlenega je smiselna izvedba pogovorov in kdaj vprašalnikov,
  • kako pogosto opravljamo razgovore in kakšni tipi razgovorov obstajajo,
  • kakšne tipe vprašanj postavljamo,
  • na kaj biti pozoren (anonimnost),
  • kakšne so omejitve posameznega načina zbiranja podatkov,
  • kako zbirati in predvsem kako uporabiti pridobljene podatke?

O gostu

Miha Bavec je vrhunski kompetenčni trener in coach, specializiran za razvoj vodij in organizacij, ter ustanovitelj, lastnik in direktor podjetja Transformacija. Njegova strast je podpora voditeljem in podjetnikom pri njihovi osebnostni, kompetenčni in organizacijski rasti in napredku.

V 20 letih mu je pri izboljšanju učinkovitosti procesov, razvoju vodstvenih kadrov ter ključnih timov zaupalo že več kot 200 uspešnih slovenskih podjetij. Skozi sproščen in praktičen način dela posameznike opremi s kompetencami, ki jih lahko tako udejanjajo v vsakdanjih praksah.

Miha Bavec

📢 Pomen vključenosti zaposlenih za njihovo zavzetost

Četrtek, 26. 9. 2024, ob 9.00

Globalni podatki potrjujejo povezavo med duševnim zdravjem zaposlenih in zavzetostjo na delovnem mestu. Trajna skrb za duševno zdravje in dobro počutje zaposlenih ter iskanje načinov za njihovo vključenost so lahko odlična priložnost za organizacije, saj ti pozitivno vplivajo na zavzetost in zadovoljstvo svojih zaposlenih. Zakaj in predvsem kako se tega lotiti?

To bo tema zadnjega HRupnega dne. Mihaela in Petra se bosta pogovarjali z Alenko Korez Gajšek, strokovnjakinjo za zdravje na delovnem mestu, nato pa predstavili nekaj učinkovitih primerov iz prakse.

Trajanje: od 60 do 90 minut

Teme:

  • zakaj je spodbujanje vključenosti zaposlenih pozitivna priložnost za organizacije,
  • kako vključevati zaposlene,
  • pohvala in njen učinek,
  • sprejemanje predlogov zaposlenih,
  • transparentno zbiranje podatkov,
  • kako skrbeti za duševno zdravje zaposlenih na delovnem mestu,
  • celostni pristop k upravljanju zaposlenih.

O gostji

Alenka Korez Gajšek, dipl. kult in mag. ZDŠ, je sodelavka v Inštitutu za razvoj in inovacije Ljubljana, ki nudi storitve s področja zdravja na delovnem mestu. Že več kot 10 let deluje na svetovalnem področju pri delu s posamezniki. Prav tako aktivno raziskuje in deluje na področjih, ki zadevajo promocijo zdravja na delovnem mestu, osebni razvoj in varovanje duševnega zdravja, upravljanje raznolikosti na delovnem mestu ipd. Izvaja delavnice za različne ciljne skupine v delovnih organizacijah.

Je avtorica številnih člankov, objavljenih v revijah delodajalskih združenj in strokovnih revijah s področja varnosti in zdravja na delovnem mestu. Izpopolnjuje se na področju sprostitvenih tehnik, v juniju 2023 je denimo zaključila program Čuječnost na delovnem mestu. Decembra 2022 je pridobila Certifikat Workplace Inclusion Champion.

Alenka Korez Gajšek

Moderatorki

Moderatorka Mihaela Preskar

Mihaela Preskar, Intera

Mihaela Preskar je HR strokovnjakinja in HRM produktno-projektna vodja v podjetju Intera. Pri delu se srečuje z različnimi kadrovskimi procesi. Strankam svetuje, kako jih smiselno digitalizirati in optimizirati v sklopu aplikacije Intrix HRM.

Zaveda se, kako zelo je pomembno, da je vedno na tekočem z aktualnim dogajanjem na področju HRM, zato redno spremlja različne vsebine v tujih virih in pripravlja poljudne in strokovne vsebine za HRM področje. Stremi k neprestanem osvajanju novega znanja in izkušenj. Zase pravi, da je po srcu (in izobrazbi) kadrovnica, z izkušnjami pri vodenju projektov na IT področju.

Moderatorka Mihaela Preskar

Petra Vajda, Intera

Petra Vajda je svetovalka za vpeljavo sistemov za projektno vodenje in HRM v podjetju Intera.

Za njo je ogromno odlično izpeljanih projektov. Ker se zaveda pomena čustvene inteligence, intenzivno raziskuje področje upravljanja človeških virov (HRM) in vpliv dobro zasnovanih HR strategij na uspeh podjetja.

S svojim znanjem in izkušnjami svetuje pri vpeljavi in procesih digitalizacije v podjetja.

Petra Vajda