Domov » Webinar » Hitrejše in učinkovitejše delo z Intrix organizatorjem
Napredni webinarji
Hitrejše in učinkovitejše delo z Intrix organizatorjem
O webinarju
Organizator v Intrix CRM omogoča popoln pregled nad vašimi dnevnimi, tedenskimi in mesečnimi aktivnostmi, sestanki in nalogami – kadarkoli in kjerkoli, tako na računalniku kot tudi na vaši mobilni napravi.
Uporaba filtrov za boljšo organizacijo dela Z nastavitvijo filtrov si lahko organizator popolnoma prilagodite in filtrirane poglede tudi shranite za kasnejšo ponovno uporabo.
Sinhronizirajte Intrix organizator z organizatorji drugih aplikacij
Za vse tiste, ki primarno uporabljate drug organizator, je na voljo sinhronizacija Intrix organizatorja v drug organizator, da dobite pregled nad vsemi aktivnostmi na enem mestu.
K ogledu vabimo vse, ki Intrix že uporabljate, bi pa želeli svoje znanje osvežiti, pa tudi tiste, ki se z Intrixom šele spoznavate in vas zanimajo funkcionalnosti organizatorja, ki vam lahko olajšajo vaše vsakovnevne delovne procese.
Teme, ki smo si jih ogledali:
Ustvarjanje in urejanje zapisov na organizatorju (aktivnosti, naloge, sestanki …)
Nastavljanje filtrov in urejanje personaliziranih pogledov na organizatorju
Sinhroniziranje z drugimi organizatorji (Gmail, Outlook)