Vsi vaši projekti na enem mestu
Popoln pregled nad projekti in vsemi projektnimi aktivnostmi. Slovenski sistem za projektno vodenje, prilagojen po vaši meri.
Preizkusite 30 dni.Brezplačno.
Kako lahko Intrix izboljša vaše vodenje projektov?
Popoln pregled nad projekti
Enostavno planiranje ekipe
Koledar, planer, gantogram in vizualni urejevalnik kanban bodo vaši vsakodnevni pomočniki pri delu.
Odlična komunikacija
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI
Popolna organiziranost projektov, projektnih faz in nalog
Projekti, projektne faze, naloge, cilji in pomembni mejniki na enem mestu. Enostavno planiranje projektov, optimalno razporejanje nalog članom projektne ekipe, določanje prioritet, spremljanje finančnega stanja projektov in opomniki za pomembne datume. V vsakem trenutku lahko spremljate, v kateri fazi so projekti, za katere ste odgovorni, in izboljšate njihovo učinkovitost.
360° pregled na enem zaslonu
Na enem zaslonu si nastavite delovno tablo (dashboard) oz. pogled po lastni izbiri, ki vam omogoča enostavno spremljanje podatkov o projektih (koledar, poročila, stanje projektov in nalog, finančne podatke, porabljen čas …). Tako boste imeli popoln nadzor nad bistvenimi informacijami brez dodatnega brskanja. Vaše delo bo zato učinkovitejše, odločitve pa hitrejše in argumentirane.
Učinkovito planiranje ekipe
Koledar
Intrix koledar ponuja veliko več kot standardni koledarji. V njem vodite različne vrste aktivnosti, ki jih pripnete projektom in naročnikom: naloge, sestanke, klice, servise itd. Sočasno si ogledujete urnike svojih sodelavcev, kar omogoča učinkovito spremljanje zasedenosti in planiranje projektne ekipe.
Planer virov
Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Planer je povezan z vsemi vašimi podatki (aktivnostmi, sestanki, projekti, nalogami …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov. Pregledno in enostavno lahko upravljate z različnimi viri, kot so kadri, oprema, vozni park, prostori in podobno.
Gantogram za celovit
vizualni pregled
Gantogram vam zagotavlja celovit vizualni pregled nad napredkom projektov, projektnih faz, nalog ali podnalog na časovnici. V njem lahko dodajate, spreminjate ali urejate projekte, naloge ali druge podatke, ki se navezujejo na vaše projekte. Prav tako lahko določate odvisnosti med nalogami ali podnalogami. Uporabite lahko štiri tipe odvisnosti (StS, FtF, StF, FtS). Zaradi celovitega pregleda na enem mestu boste hitro ugotovili, kateri projekti in naloge niso skladni s časovnico in jih je potrebno razporediti.
Mobilna aplikacija za projektno vodenje
Mobilna aplikacija Intrix za Android in iOS prinaša revolucionarno, povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo pri vodenju projektov.
Dostopajte do podatkov o svojih projektih, hitro zabeležite nov sestanek, nalogo, opomnik ali poglejte informacije o finančnem stanju projektov – kjerkoli in kadarkoli.
Fotografiranje na terenu
Identifikacija klicev
Skeniranje dokumentov
Podpisovanje dokumentov
Nadzor nad finančnim
stanjem projektov
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
Napredna poročila za lažje odločanje
Spremljanje porabe časa
Beleženje porabljenega časa pri posamezni nalogi vam omogoča popoln pregled nad številom ur, ki ste jih porabili za izvedbo posameznega projekta in nad zasedenostjo članov projektne ekipe. Čas, porabljen za vodenje projektov, lahko filtrirate po različnih parametrih, kot so projekti, naročniki, vodje projektov ipd. To vam omogoča, da lahko v vsakem trenutku preverite zasedenost svojih resursov in jih na osnovi tega optimalno upravljate.
Spremljanje e-pošte
Pomembno e-pošto, na primer projektno dokumentacijo, pogoje razpisa, potrditev dizajna ali zapisnik sestanka, enostavno posredujete v Intrix (prek skrite kopije) in si tako zagotovite pregled nad pomembnejšo e-poštno korespondenco.
Dokumenti in priloge
V Intrix project lahko pripenjate različne tipe dokumentov, kot so ponudbe, pogodbe, zapisniki ipd. Dokumenti so vezani na projekte ali naloge, kar pomeni, da imate vse pomembne dokumente zbrane na enem mestu.
Opomniki
Vsem pomembnejšim opravilom v programu Intrix za projektno vodenje je možno dodati opomnik. Tako vas bo Intrix še dodatno opomnil prek SMS sporočila, e-pošte ali potisnega sporočila v mobilni aplikaciji.
Podpora prodajnemu procesu kot del projektnega vodenja
Vodenju projektov lahko dodamo CRM modul, ki vam omogoča celovit pogled na vaše naročnike, vse kontaktne osebe, izvajalce, podizvajalce ter prodajne in servisne aktivnosti v enem sistemu. Vaši zaposleni bodo vzpostavili odličen poslovni odnos z naročniki, saj bodo imeli vse ključne podatke vedno pri roki.
360° pregled nad naročniki in podizvajalci
Spremljanje povpraševanj in prodajnih priložnosti
Prodajne aktivnosti in sestanki
Vzorci nalog
Če se naloge pri vaših vsebinsko podobnih projektih ponavljajo, si pripravite vzorce nalog. Tako se lahko pri novem projektu seznam zadolžitev projektne ekipe samodejno ustvari glede na izbrani vzorec.
Omejitev dostopov in uporabniške pravice
Vsakemu uporabniku sistema za projektno vodenje nastavimo ustrezne pravice. Administrator ima vsa pooblastila, osnovni uporabnik pa je lahko na primer brez možnosti izvoza podatkov. Uporabniške skupine, pravice in omejitve določimo popolnoma po vaši meri.
Večjezičnost (SLO / HR / EN / DE)
Zraven slovenskega je Intrix možno uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, lahko vsak uporabnik aplikacijo uporablja v želenem jeziku.
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
POVEŽITE VAŠ INTRIX SISTEM ZA PROJEKTNO VODENJE
ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Datalab Pantheon, SAOP iCenter, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Povezava z obrazcem na spletni strani
Povezava z drugimi koledarji
Želite projektne naloge iz Intrixa spremljati tudi v svojem drugem priljubljenem koledarju? Intrix je prek standarda iCal povezljiv z različnimi koledarji. To pomeni, da lahko Intrixov koledar enostavno povežete z Outlookovim, Googlovim in drugimi koledarji.
HITRE RAZŠIRITVE ZA BOLJŠE PROJEKTNO VODENJE
Kreiranje dinamičnih dokumentov
Priprava pogodb, ponudb, potnih, delovnih in servisnih nalogov skladno z vašo CGP neposredno v PDF ali DOC.
Elektronsko podpisovanje dokumentov
Delovni nalog je lahko na mobilni aplikaciji za vodneje projektov izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.
Spremljanje kadrov HRM
S HRM modulom lahko vodite evidenco zaposlenih, zdravniških pregledov in vso potrebno dokumentacijo.
Avtomatizacija procesov in odvisnosti
Sistem vas lahko samodejno opozori ob prekoračitvi rokov. Če definirate odvisnosti, pa ne dovoli zaključiti naloge, če je pogoj zaključek prej definirane naloge.
Kaj pravijo naše stranke...
Zakaj Intrix?
Prilagodljivost
Sistem Intrix project prilagodimo po vaši meri – da vsebuje to, kar potrebujete. Nič več in nič manj. Manjše prilagoditve med uporabo so brezplačne.
Vrhunska mobilna aplikacija
Mobilna mobilna aplikacija za Android in iOS naprave zraven rednih funkcionalnosti podpira še skener vizitk, fotografiranje, povezavo do zemljevidov in elektronsko podpisovanje.
Nepremagljiva podpora
Hitra odzivnost in osebni pristop sta zagotovilo za vaš uspeh.