Ticketing za učinkovito podporo strankam
Hitro, organizirano in enostavno zaključevanje podpornih zahtevkov. Za nove in obstoječe Intrix naročnike.
Pogovors svetovalcem
Kako lahko Intrix ticketing modul za podporo strankam izboljša vaše procese?
Prilagoditve po vaši meri
Izboljšajte odnos s kupci
Preizkušeno enostavna uporaba
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI TICKETING MODULA ZA PODPORO STRANKAM
Vsestransko uporaben ticketing modul
Vsestransko uporaben modul
Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu
Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu
Osebni pristop do strank
Osebni pristop do strank
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALEC
Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja
Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja
Brezplačna podpora
Brezplačna podpora
Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja
Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja
Ticketing modul za podporo strankam v praksi
Osnovni modul
Kako izgleda ticketing v praksi? Marko Bauman, vodja produktnega razvoja, vam na praktičnih primerih predstavi, kako učinkovito slediti in reševati zahtevke strank s pomočjo Intrix modula za ticketing.
Napredne rešitve
Ticketing modul je odlična izbira tudi za podjetja s kompleksnejšimi poprodajnimi procesi. Kako so se v uspešnem slovenskem podjetju soočili z vsakoletnim povečanjem števila podpornih zahtevkov, dvignili produktivnost za 70–80 % in kakšno vlogo ima pri tem Intrix?
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
POVEZLJIVOST
ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Perftech Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Datalab Pantheon, Saop, Opal, Edonet, Saop proizvodnja, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.