Ticketing za učinkovito podporo strankam​

Hitro, organizirano in enostavno zaključevanje podpornih zahtevkov. Za nove in obstoječe Intrix naročnike.

Prikaz namizne in mobilne aplikacije Intrix ticketing za podporo strankam

Pogovors svetovalcem

    S klikom na "Želim pogovor s svetovalcem" se strinjam s pogoji uporabe in politiko zasebnosti.

    Kako lahko Intrix ticketing modul za podporo strankam izboljša vaše procese?

    Ticketing modul, prilagojen po vaši meri, vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.
    Prilagoditve-po-meri

    Prilagoditve po vaši meri

    Modul prilagodimo zahtevam in potrebam vašega podjetja. Zaupajte več kot 20-letnim izkušnjam.
    Odnos-s-strankami

    Izboljšajte odnos s kupci

    Ne zamudite nobenega zahtevka za podporo, servis, montažo ali kakšno drugo dejavnost. Vaše delo bo lažje, učinkovito in organizirano.
    Enostavna-uporaba

    Preizkušeno enostavna uporaba

    Modul so preizkusila uspešna slovenska in tuja podjetja ter potrdila enostavnost njegove uporabe.

    OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI TICKETING MODULA ZA PODPORO STRANKAM

    Vsestransko uporaben ticketing modul

    Ticketing modul lahko uporabite za zbiranje podpornih, reklamacijskih ali servisnih zahtevkov. Upravljate lahko tudi s prodajnimi zahtevki ali pa modul uporabite za zbiranje naročil. Delovanje in namen prilagodimo glede na vaše zahteve in procese.

    Vsestransko uporaben modul

    Ticketing modul lahko uporabite za zbiranje podpornih, reklamacijskih ali servisnih zahtevkov. Upravljate lahko tudi s prodajnimi zahtevki ali pa modul uporabite za zbiranje naročil. Delovanje in namen prilagodimo glede na vaše zahteve in procese.
    Sistem za podporo strankam

    Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu​

    V ticketing modulu se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno iz sistema. Na enem mestu imate vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. V sistemu je omogočena tudi interna komunikacija med zaposlenimi.

    Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu​

    V ticketing modulu se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno iz sistema. Na enem mestu imate vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. V sistemu je omogočena tudi interna komunikacija med zaposlenimi.
    Ticketing podpora strankam osebni pristop

    Osebni pristop do strank

    V ticketing modulu se vsi zahtevki zbirajo na enem mestu. Hkrati pa je zagotovljena tudi osebna komunikacija. Vsak uporabnik Intrixa, ki je v stiku s strankami, si lahko nastavi lasten e-poštni podpis. V praksi to pomeni, da odhodna sporočila pošiljate v svojem imenu, vsa vhodna sporočila pa se v Intrixu beležijo na želenem zavihku.

    Osebni pristop do strank

    V ticketing modulu se vsi zahtevki zbirajo na enem mestu. Hkrati pa je zagotovljena tudi osebna komunikacija. Vsak uporabnik Intrixa, ki je v stiku s strankami, si lahko nastavi lasten e-poštni podpis. V praksi to pomeni, da odhodna sporočila pošiljate v svojem imenu, vsa vhodna sporočila pa se v Intrixu beležijo na želenem zavihku.
    Ticketing podpora strankam osebni pristop

    Želite več informacij ali
    predstavitev rešitve

    Uroš Žohar
    INTRIX SVETOVALEC

    Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja

    Uporabite moč poročil sebi v prid. S pomočjo poročil lahko preverite, kakšen je vaš odzivni čas in koliko časa potrebujete za rešitev posameznega zahtevka. Prav tako vam lahko pripravimo poročila po meri, ki so prilagojena vašim poslovnim potrebam.
    Podpora strankam porocilo

    Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja

    Uporabite moč poročil sebi v prid. S pomočjo poročil lahko preverite, kakšen je vaš odzivni čas in koliko časa potrebujete za rešitev posameznega zahtevka. Prav tako vam lahko pripravimo poročila po meri, ki so prilagojena vašim poslovnim potrebam.
    Podpora strankam porocilo
    Brezplacna podpora strankam

    Brezplačna podpora

    Pri uporabi sistema Intrix vam je ves čas na voljo brezplačna podpora. Če imate kakršnokoli vprašanje, vam podporna ekipa z veseljem priskoči na pomoč. Vaše poslovanje je tako brezskrbno, z manj stresa in bolj osredotočeno.

    Brezplačna podpora

    Pri uporabi sistema Intrix vam je ves čas na voljo brezplačna podpora. Če imate kakršnokoli vprašanje, vam podporna ekipa z veseljem priskoči na pomoč. Vaše poslovanje je tako brezskrbno, z manj stresa in bolj osredotočeno.
    Brezplacna podpora strankam

    Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja​

    Uporaba programske opreme je preverjeno enostavna, zato se lahko veselite kratkih časovnih rokov uvajanja. S pomočjo izkušenih Intrix strokovnjakov, podpornih člankov, brezplačnih webinarjev in drugih podpornih vsebin bo uvedba hitra, uporaba pa preprosta.
    Enostavna uporaba modula za podporo strankam

    Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja​

    Uporaba programske opreme je preverjeno enostavna, zato se lahko veselite kratkih časovnih rokov uvajanja. S pomočjo izkušenih Intrix strokovnjakov, podpornih člankov, brezplačnih webinarjev in drugih podpornih vsebin bo uvedba hitra, uporaba pa preprosta.
    Enostavna uporaba sistema
    Webinar ticketing za podporo strankam
    Podpora strankam big bang

    Ticketing modul za podporo strankam v praksi

    Osnovni modul

    Kako izgleda ticketing v praksi? Marko Bauman, vodja produktnega razvoja, vam na praktičnih primerih predstavi, kako učinkovito slediti in reševati zahtevke strank s pomočjo Intrix modula za ticketing.

    Oglejte si webinar.

    Napredne rešitve

    Ticketing modul je odlična izbira tudi za podjetja s kompleksnejšimi poprodajnimi procesi. Kako so se v uspešnem slovenskem podjetju soočili z vsakoletnim povečanjem števila podpornih zahtevkov, dvignili produktivnost za 70–80 % in kakšno vlogo ima pri tem Intrix? 

    Oglejte si primer iz prakse.

    Želite več informacij ali
    predstavitev rešitve

    Petra Vajda
    INTRIX SVETOVALKA

    POVEZLJIVOST

    Logotipi razlicnih ERP ponudnikov, s katerimi ima Intrix aktivne povezave

    ERP povezave

    Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Perftech Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Datalab Pantheon, Saop, Opal, Edonet, Saop proizvodnja, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.

    Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.

    Povezava z IP telefonijo​

    Intrix ticketing modul je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel. Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic. Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.
    ip telefonija centreks mega tel avaya 3cx cisco inovaphone
    povezava obrazca iz spletne strani crm intrix

    Povezava z obrazcem na spletni strani​

    Če imate na spletni strani obrazec za povpraševanje, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov kontakt ali kot nova priložnost. V istem koraku se kreira tudi aktivnost za določeno odgovorno osebo, da se na povpraševanje ne pozabi.

    Intrix ticketing API

    Intrix ticketing podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo. Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.
    crm intrix api