crm case study
crm študija primera

Enertec - podjetje, ki svoje poslovanje organizira v enem povezanem sistemu. Od prodaje do montaže.

Preverite, kako je mariborsko podjetje Enertec združilo celostno poslovanje, od prodaje do montaže, v enem enostavnem sistemu. Optimizirali so delo prodaje, popolnoma digitalizirali servisni in montažni oddelek ter močno skrajšali prodajni cikel.

Domov » Študije primerov » Enertec – podjetje, ki svoje poslovanje organizira v enem povezanem sistemu. Od prodaje do montaže.
id

NAROČNIK SE PREDSTAVI

tovarna

PANOGA

Elektroinštalacije

skupina

ZAPOSLENIH

19

goal

USTANOVLJENO

2009

strategy

INTRIX UČINEK

stoparca

Prodajni cikel skrajšan celo do minimalne dolžine enega tedna

report

Povpraševanja se avtomatsko beležijo iz prodajnih kanalov v Intrix

drevo

Podatki o strankah so centralizirani in formalizirani

ENERTEC jasno vidi v prihodnost obnovljive energije

Podjetje Enertec, ustanovljeno leta 2009, širši družbi prinaša vizijo vztrajnosti na področju energetike. S svojimi sončnimi elektrarnami omogočajo tako posameznikom kot podjetjem, da tudi sami prispevajo k postopnemu prehodu na obnovljive vire energije in tako pomagajo ohranjati okolje za prihodnje generacije.

peter Kumer Enertec Intrix partner
background element blue

“ENERTEC sledi jasnemu cilju: približati izrabo obnovljivih virov energije regionalnim trgom. Podjetje sestavljamo mladi, inovativni in okolju prijazno naravnani strokovnjaki z različnih področij, ki skupaj z našimi partnerji delujemo v smeri za skupno prihodnost.”

Peter Kumer, direktor podjetja.

Prvi simptomi o potrebi po sistemu za pripravo ponudb in vodenje informacij o strankah.

Ko je Enertec stopil na novo tržišče, so vodilni v prodaji hitro zaznali priložnost pridobivanja kvalitetnih informacij o svojih strankah. Na tak način so jih bolje spoznali, z njimi kvalitetneje komunicirali in posledično izboljšali zadovoljstvo strank.

Drug izziv pri podjetju je bila tudi priprava ponudb za sončno elektrarno, ki je precej kompleksna. Pri pripravi le-teh je potrebno upoštevati veliko faktorjev, ki so popolnoma različni za vsako potencialno stranko. Pri takšni kompleksnosti pa Excel tabele, v kombinaciji z grafičnimi predlogami, žal niso več odgovarjale potrebam. Z iskanjem rešitev za ta izziv so pri Enertecu videli tudi priložnost za izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke skozi nove, vizualno dovršene ponudbe.

V podjetju so do te točke zabeležili relativno dolg prodajni cikel, ki je lahko trajal – od prvega stika pa do prodaje – vse do enega leta. Pri odločanju za CRM sistem je bil ključni faktor skrajšanje prodajnega cikla in pridobivanje bolj kvalitetnih informacij za lažjo kvalifikacijo prodajnih priložnosti in nadaljnje sodelovanje s strankami.

Sistematizacijo prodaje, servisov in montaže lahko digitalizirate tudi vi.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.

Sistematizacijo prodaje, servisov in montaže lahko digitalizirate tudi vi.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.

Uvedba sistema in odkritje novih potencialov optimizacije poslovnih procesov

Sodelavci v podjetju so sprva skeptično gledali na CRM sistem, ki je omogočil popolni pregled dela v vseh oddelkih podjetja. S predstavitvijo potenciala sistema in namenom uvedbe so tudi člani ekipe, s postopnim uvajanjem, ujeli ritem dela s CRM sistemom, ki pa je zelo hitro pokazal rezultate v optimizaciji dela.

Tekom implementacije sistema je bilo ključnega pomena to, da so pri Enertecu določili osebo, ki je usklajevala in konsistentno komunicirala interese podjetja z Intero, ki je izvajala uvedbo. Ključnega pomena tukaj je bilo posredovanje in združevanje vseh interesov, tako prodaje kot operative, in jih efektivno prenesti v poslovni model, ki ga Intrix podpira.

Igor Kozlar Enertec Intrix partner
background element blue

“Na eni strani imamo operativni del in na drugi strani prodajni del, zato je bilo pomembno združiti vse te interese in poiskati odgovorno osebo, ki je komunicirala te interese z Intero na način, da se je čim manj informacij izgubilo in so bile jasno in kvalitetno predane. Na tak način je lahko Intera upoštevala naše želje.”

Igor Kozlar, direktor marketinga.

Takojšnji pozitivni rezultati optimizacije dela v podjetju

Kartica strank v Intrixu je hitro postala centralni živčni sistem podjetja za vse operacije. Zaposleni z enim klikom dostopajo do vseh informacij o strankah in poslovnih partnerjih. S povečanjem ekipe se je še bolj jasno izkazalo, da je centralizacija podatkov nepogrešljiva – še posebej v primeru odsotnosti katerega izmed članov ekipe ali pri posredovanju podatkov med oddelki.

Z novim procesom dela so stranke pridobile veliko boljšo podporo, saj so podatki o aktivnostih in komunikaciji bili na voljo celotni ekipi, zaposleni pa so prihranili veliko časa, saj niso več potrebovali konstantne koordinacije znotraj ekipe in iskanja ključnih podatkov.

 

Skrajšan prodajni cikel in avtomatizacija prvih korakov v prodaji

 

Prodajni cikli pri podjetju Enertec so se po uvedbi skrajšali. Tega lahko sedaj zaključijo že v enem tednu. Prvi stik s strankami sedaj poteka avtomatsko, nove prodajne priložnosti pa se neposredno beležijo v Intrixu. Kvalifikacija strank je bistveno hitrejša, zmanjšalo se je število poprodajnih aktivnosti v zvezi z obdelavo potencialnih strank, posledično pa se je zmanjšalo tudi število marketinških aktivnosti, ki so bile potrebne za uspešen zaključek prodaje.

Stanje pred uvedbo Intrixa

  • Povpraševanja in podatki stranke so bili zabeleženi v Excel tabelah,
  • kvalifikacija leadov je zaradi manjkajočih informacij trajala dlje, komunikacije po fazah
  • potrebnih je bilo več poprodajnih aktivnosti,
  • podatki o strankah so bili razpršeni med člani ekipe,
  • vodja prodaje ni imel točnega pregleda nad delom ekipe,
  • ponudbe za stranke so se pripravljale v Excelu,
  • počasni prodajni cikli.

Stanje po uvedbi Intrixa

  • Prodajni cikel skrajšan celo do minimalne dolžine enega tedna,
  • podatki o strankah so centralizirani in formalizirani, smernicah za zdravo delovno okolje
  • kvalifikacija strank je hitrejša in enostavnejša,
  • povpraševanja se avtomatsko beležijo iz prodajnih kanalov v Intrix,
  • zaposleni porabijo manj časa za uvajanje v pripravo ponudb,
  • uveden modul v Intrixu, ki s samo nekaj kliki omogoča pripravo ponudbe,
  • montažni in servisni projekti so natančno vodeni in sledijo zastavljenim načrtom.

Stanje pred uvedbo intrixa

  • Povpraševanja in podatki stranke so bili zabeleženi v Excel tabelah,
  • kvalifikacija leadov je zaradi manjkajočih informacij trajala dlje, komunikacije po fazah
  • potrebnih je bilo več poprodajnih aktivnosti,
  • podatki o strankah so bili razpršeni med člani ekipe,
  • vodja prodaje ni imel točnega pregleda nad delom ekipe,
  • ponudbe za stranke so se pripravljale v Excelu,
  • počasni prodajni cikli.

Stanje po uvedbi intrixa

  • Prodajni cikel skrajšan celo do minimalne dolžine enega tedna,
  • podatki o strankah so centralizirani in formalizirani, smernicah za zdravo delovno okolje
  • kvalifikacija strank je hitrejša in enostavnejša,
  • povpraševanja se avtomatsko beležijo iz prodajnih kanalov v Intrix,
  • zaposleni porabijo manj časa za uvajanje v pripravo ponudb,
  • uveden modul v Intrixu, ki s samo nekaj kliki omogoča pripravo ponudbe,
  • montažni in servisni projekti so natančno vodeni in sledijo zastavljenim načrtom.

Montaže in servisi prav tako pod eno streho

Po uspešnem prodajnem ciklu se projekt preda v izvedbo, ki lahko traja do 6 mesecev. V primeru Enerteca je zaključek projekta vezan na izdajo soglasij, financiranja eko sklada, dobavne verige in še več, pri čemer je konsistentno spremljanje faz izvedbe velikega pomena. Še posebej, kadar želijo strankam omogočiti čim hitrejšo izvedbo montaže, najpogosteje v bolj sončnih mesecih.

Vse izvedbene naloge, ki so potrebne za predajo sončne elektrarne, se po potrditvi projekta avtomatsko skreirajo v Intrixu. S tem montažna ekipa pridobi seznam nalog in aktivnosti, ki jih morajo opraviti. Sliši se dokaj enostavno, vendar podjetje izvaja več kot 100 projektov hkrati, in za vse projekte morajo na vsaki točki vedeti, v kateri fazi se nahajajo.

Moja elektrarna Intrix partner primer iz prakse
Background element blue

“Vse aktivnosti, ki so potrebne, do zaključka vodi naša storitvena pisarna. Velika razlika je, kadar vodimo le nekaj projektov. Trenutno vodimo okrog sto projektov, ki so pravkar v teku. Zato je zelo pomembno, da imamo pod kontrolo vse te informacije.”

Igor Kozlar, direktor marketinga.

V prihodnosti želijo v podjetju Enertec uvesti še povezavo med Intrixom in ERP sistemom Pantheon. Prav tako so uspešno kandidirali za voucher za digitalizacijo podjetja in v prihodnosti načrtujejo združitev materialnega, finančnega in organizacijskega poslovanja v enem sistemu, da bodo lahko še naprej sledili svoji viziji rasti in razvoja.

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu,
ki svoje projekte vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix za projektno vodenje še danes!

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu,
ki svoje projekte vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix za projektno vodenje še danes!