Svetovanje in implementacija rešitev
za CRM, HRM in vodenje projektov
Podjetje Intera je največji slovenski ponudnik rešitev za CRM, HRM in projektno vodenje.
Za seboj imamo več kot 800 uspešno izpeljanih implementacij sistema Intrix,
ki ga uporablja že več kot 8.000 aktivnih uporabnikov.
Kako v podjetje implementiramo
zahtevnejše in prilagojene rešitve?
Analiza vaših prodajnih in poslovnih procesov
- Ali kot podjetje dovolj dobro komunicirate s svojimi strankami?
- Ste seznanjeni z vsemi odprtimi priložnostmi na trgu?
- Katere prodajne aktivnosti izvajate in kako bi jih lahko bolje?
- Kako zadovoljni so vaši prodajniki in kako jim pomagati?
Načrtovanje in priprava strategije za uvedbo rešitve
Na podlagi naših znanj in izkušenj boste skupaj z nami jasno definirali merljive cilje in KPI-je, določili natančen postopek uvedbe rešitve in opredelili časovne okvirje.
Ravno tako vas bomo opozorili na pasti in ozka grla, ki se lahko pojavijo, ter podali primerne rešitve, da se tem pastem izognete.
Implementacija in nadgradnje
Naši strokovnjaki vas bodo vodili skozi celoten proces implementacije. Poskrbeli bodo za to, da bo implementacija potekala po pripravljenem načrtu ter predvsem v zastavljenih časovnih in finančnih okvirjih. V primeru povezav z drugimi sistemi bodo tudi komunicirali z zunanjimi partnerji.