Prenos priročnika
Vaš izvod e-priročnika je še vroč in ga lahko prenesete s klikom na gumb PRENESI. Prijetno branje 😉
Iz vsebine e-priročnika…
CRM ... kaj je to?
Največ definicij CRM (angl. Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami) opredeli kot zbiranje, analiziranje in uporabo informacij o kupcih …
7 pokazateljev, da potrebujemo sistem CRM
Povpraševanja, ki jih prejemate po elektronski pošti, telefonu, prek spletne strani in drugih kanalov, je pametno spremljati v enem urejenem CRM sistemu …
Imamo ERP. Ali potrebujemo tudi CRM?
Za spremljanje poslovanja največkrat uporabljamo poslovne sisteme ERP – npr. Pantheon, SAOP, Vasco … Toda ko govorimo o naših potencialnih kupcih, ti sistemi več ne zadostujejo …
Zakaj CRM sistem in kako nam lahko pomaga?
Kako vemo, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Katere poslovne partnerje bo naš prodajnik obiskal ta teden?
Je Excel dovolj?
Ali svoje stranke in prodajne aktivnosti še zmeraj spremljate v Excelovih preglednicah? Običajno Excel na široko uporabljajo v večini podjetij, zaposleni pa ga imajo radi …
Uvedli bomo CRM, kaj pa zdaj?
Ko spoznamo, da je CRM dobra odločitev za podjetje, je tu nekaj korakov, kako poteka implementacija zahtevnejših in prilagojenih rešitev.