V Intrix HRM aplikaciji si lahko vsak uporabnik poljubno prilagodi vrstni red zavihkov, tako da lahko kar najhitreje dostopa do zanj pomembnih podatkov.
Kako spremeniti vrstni red zavihkov?
Vrstni red zavihkov lahko spremenite v razdelku “Nastavitve”.
V sklopu nastavitev se postavite v razdelek “Nastavitve aplikacije” in izberite možnost “Vrstni red zavihkov”.
Nato z uporabo funkcije “Drag & Drop” poljubno prilagodite vrstni red zavihkov.
Da bodo spremembe vidne, na koncu ne pozabite klikniti na gumb “Shrani spremembe”. Spodaj levo se vam bo prav tako izpisalo obvestilo “Nov vrstni red zavihkov je shranjen”.
Obnovitev privzetega vrstnega reda
Če želite povrniti prvoten vrstni red zavihkov v Intrixu, to naredite s klikom na gumb “Privzeto” znotraj nastavitev vrstnega reda zavihkov. Spodaj levo se vam izpiše obvestilo v zelenem okvirčku “Vrstni red zavihkov je nastavljen na privzeto”.
Skrivanje zavihkov
Zavihke, ki vam pri delu ne koristijo, lahko iz orodne vrstice skrijete.
To naredite tako, da v nastavitvah vrstnega reda zavihkov kliknete na ikono “očesa” zraven zavihka, ki ga želite skriti. Ta zavihek se vam nato ne bo več prikazal v orodni vrstici.
Spremembe shranite s klikom na gumb “Shrani spremembe”.
Če želite ponovno prikazati skrite zavihke, lahko to storite tako, da kliknete na ikono očesa pri zavihku, ki ste ga skrili. Če pa bi želeli prikazati čisto prvotno stanje zavihkov, pa to storite s klikom na gumb “Privzeto” (to pomeni, da se bosta tako vrstni red zavihkov kot prikaz zavihkov posodobila na začetno stanje).