Usposobljenosti v Intrix HRM

Spremljanje usposobljenosti zaposlenih je koristno, saj s tem zagotovimo, da ima ekipa potrebna znanja in veščine za učinkovito opravljanje delovnih nalog. Redno posodabljanje in preverjanje usposobljenosti spodbuja stalno učenje in profesionalni razvoj, kar povečuje konkurenčnost podjetja na trgu. Prav tako pomaga pri prepoznavanju potreb po dodatnem izobraževanju, kar lahko prepreči morebitne napake in izboljša kakovost dela.

Določanje usposobljenosti

Da bi lahko v Intrix HRM aplikaciji spremljali usposobljenosti, moramo najprej opredeliti, katere usposobljenosti bomo spremljali pri svojih (potencialnih) zaposlenih. Običajno sta to varstvo pri delu in požarna varnost. Dodatne usposobljenosti so odvisne od branže podjetja in posameznega delovnega mesta.

Usposobljenosti zaposlenih lahko določamo v nastavitvah aplikacije, in sicer v šifrantu “Tipi usposobljenosti“.

tipi-usposobljenosti

V sklopu šifranta lahko poljubno dodajamo usposobljenosti, jih spreminjamo ali pa določimo, če so še aktivne ali ne. Prav tako lahko nastavimo koliko let je posamezna usposobljenost veljavna, in sicer v stolpcu “Število let veljavnosti“. Ob vnosu posamezne usposobljenosti na sodelavcu se nato samodejno izračuna, do kdaj le ta ostane veljavna.

tipi-usposobljenosti-šifrant

Vezava uspodobljenosti na sodelavca

Usposobljenosti lahko vežemo na posameznega sodelavca preko zavihka “Usposobljenosti“. To storimo tako, da na tem zavihku kliknemo na gumb “Dodaj” v skrajno desnem kotu zgoraj.

usposobljenosti-hrm

Določimo tudi naziv usposobljenosti in tip. Če ima usposobljenost omejeno veljavnost, vnesemo tudi to, saj si le tako omogočimo, da bomo imeli nadzor nad potekom obstoječih usposobljenosti.

Preko obrazca za vnos usposobljenosti si lahko beležimo tudi postopek napotitve sodelavca na posamezno usposabljanje. Zaradi tega so v uporabi statusi “V pripravi“, “Napoten” in “Zaključen“.

usposobljenost-hrm

Pregled usposobljenosti

Na pregledu usposobljenosti si lahko te prikažemo po različnih kriterijih – filtrih. Pripravljen je tudi poseben pregled, s pomočjo katerega si lahko hitro prikažemo usposobljenosti, ki potečejo v naslednjih 30 dneh. Tako si olajšamo delo in zmanjšamo verjetnost, da kateri od zaposlenih ne bi imel usposobljenosti za opravljanje svojega dela, saj ga bomo pravočasno napotili.

usposobljenosti-pretek

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.