Uspešnost in spremljanje ciljev v Intrix HRM

Spremljanje ciljev zaposlenih na razgovorih je ključno za njihov profesionalni razvoj in uspeh podjetja. Omogoča jasen vpogled v dosežke, prepoznavanje ovir ter postavljanje realnih in motivacijskih ciljev. Redni pregledi ciljev spodbujajo odprto komunikacijo, krepijo zaupanje in zagotavljajo usklajenost med osebnimi ambicijami zaposlenih ter strateškimi cilji podjetja.

Opredelitev ciljev

Cilji se vsebinsko definirajo v šifrantu, kjer jih je mogoče povezati z oddelki ali delovnimi mesti. Do tega šifranta pridemo preko nastavitev aplikacije, pri čemer izberemo opcijo “Šifranti“, nato pa poiščemo ustrezen šifrant, in sicer “Cilji – šifrant“. Poljubno lahko dodamo nov cilj s klikom na gumb “Dodaj“, prav tako pa lahko vidimo kateri cilji so že dodani ter prav tako za kateri oddelek in delovno mesto.

šifrant-cilji

Dodajanje ciljev pri zaposlovanju

Ključno je, da so cilji vključeni že na začetku “življenjskega cikla zaposlenega” – kar pomeni, da jih lahko določimo že ob objavi delovnega mesta. Na obrazcu za dodajanje novega zaposlovanja preprosto izberemo cilje, ki so povezani s specifičnim delovnim mestom, kar zagotavlja jasne usmeritve že ob začetku sodelovanja.

cilji-dodajanje

Prenos ciljev na zaposlenega

Ko kandidata zaposlimo (status zaposlovanja se spremeni v “Uspešno“), se cilji, povezani z objavo delovnega mesta, samodejno prenesejo na novega zaposlenega. Podatek o obdobju ocenjevanja ostane prazen in ga dopolnimo naknadno, ko določimo časovni okvir za ocenjevanje teh ciljev.

Torej, ko razpišemo prvi 1:1 razgovor za zaposlenega preko zavika “1:1 razgovori“, lahko izberemo možnost “Prenesi cilje“. Ta izbira omogoča prenos ciljev, ki so bili povezani z objavo delovnega mesta, na razgovor. To pomeni, da bomo ocenjevali doseganje ciljev, povezanih s specifičnim delovnim mestom. Prenos ciljev iz objave delovnega mesta je mogoč le enkrat – pri prvem razgovoru. Pri nadaljnjih razgovorih in ocenjevanjih se cilji prenašajo iz predhodnega razgovora, ne iz objave delovnega mesta.

prenos-ciljev

Prenos ciljev na naslednji razgovor

Za določitev ciljev, ki jih bomo ocenjevali na naslednjem razgovoru, izberemo možnost “Naslednji razgovor“. Ta opcija omogoča vnos datuma naslednjega razgovora, dodajanje novih ciljev in izbiro obstoječih ciljev za prenos. Pri prenosu lahko natančno izberemo, katere cilje želimo vključiti in katere izključiti, kar omogoča prilagoditev glede na potrebe zaposlenega in razgovora.

naslednji-razgovor

Ocenjevanje ciljev

Cilje običajno ocenjujemo kot del razgovora. Ocenjevanje lahko izvedemo vnaprej, pri čemer med razgovorom z zaposlenim le pregledamo ocene, ali pa jih ocenjujemo neposredno med razgovorom, kar omogoča sprotno razpravo in podajanje povratnih informacij. Način ocenjevanja je lahko prilagojen glede na to, ali postopek vodi posamezen ocenjevalec ali več ocenjevalcev.

Pri ocenjevanju najprej preverimo, ali je na razgovoru pri ciljih naveden časovni okvir ocenjevanja. Če ta podatek manjka, ga je treba dodati. Nato pri vsakem cilju določimo stopnjo doseženosti, izraženo v odstotkih (Ocena cilja), s čimer ocenimo uspešnost zaposlenega pri izpolnjevanju zastavljenih ciljev.

cilji-intrix-hrm

Poročila

Poročilo “Ocena doseganja ciljev v %” prikazuje, v kolikšni meri (%) zaposleni dosegajo zastavljene cilje. Gre za povprečno oceno, ki jo je zaposleni prejel v določenem obdobju.

porocilo-cilji

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.