Uporaba modula za vodenje evidence delovnega časa (EDČ)
Pomembno: za vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. V kolikor še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na [email protected].
Temelj modula EDČ je beleženje prisotnosti v sistem. Prisotnost lahko beležite v sistem preko različnih naprav. Na voljo sta beleženje preko mobilne aplikacije in beleženje preko desktop različice, ki jo lahko uporabljate na računalnikih z različnimi operacijskimi sistemi.
Beleženje EDČ aktivnosti na mobilni aplikaciji
V sklopu mobilne aplikacije je na voljo funkcija dodajanja EDČ aktivnosti v sistem (ali drugače “štempljanje”).
V mobilno aplikacijo se prijavite kot običajno, nato pa izberete opcijo Evidenca delovnega časa.
Pojavi se okence za vnos dogodka v evidenco delovnega časa. Izberete dogodek, ki ga želite vnesti. Vnesel se bo na trenutni datum in čas.
S klikom na gumb Časovnica se vam bo odprl prikaz aktivnosti, ki ste jih vnesli v evidenco delovnega časa v zadnjih 3 dneh.
Beleženje EDČ aktivnosti na spletni različici
Pri uporabi EDČ modula preko desktop različice, si lahko funkcijo dodajanja EDČ aktivnosti dodate kar na vaš Dashboard (Delovno tablo).
Sicer pa lahko do nje vedno dostopate zgoraj desno v orodni vrstici, preko ikone v obliki ure. Z miško se pomaknite na ikono in prikaže se vam funkcija beleženja nove aktivnosti v sklopu EDČ.
Beleženje posamezne aktivnosti poteka enostavno preko klika na vrsto aktivnosti. Aktivnosti, ki so prikazane povdarjeno, lahko izberete. Omogočene so glede na vašo zadnjo izbrano aktivnost.
Primer 1: če je bila vaša zadnja izbrana aktivnost Odhod z dela, je lahko vaša naslednja aktivnost Prihod na delo ali Začetek dela od doma (slika zgoraj).
Primer 2: če je bila vaša zadnja izbrana aktivnost Prihod na delo, je lahko vaša naslednja aktivnost Začetek terenskega dela, Začetek malice ali Odhod z dela.
Ko kliknete na izbrano aktivnost, se v sistemu zabeleži izbrana aktivnost ter datum in čas, ko ste na njo kliknili.
S klikom na gumb Časovnica dobite vpogled v aktivnosti, ki so za vašo prisotnost vpisane v sistem za zadnje 3 dni.
Pregled EDČ aktivnosti
V sklopu modula EDČ je dodan zavihek Prisotnosti. Tukaj se shranjujejo vsi podatki o izbranih EDČ aktivnostih vaših sodelavcev in kdaj točno so jih izbrali.
Pooblaščene osebe lahko tukaj urejajo in dodajajo zapise (v primeru, ko zaposleni pozabi dodati vpis, se je pri vpisu zmotil, je imel tehnične težave…).
Poročila s področja EDČ
V skladu z zakonom, so v Intrix-u na voljo tudi poročila za področje EDČ. Pripravljenih je 5 poročil:
Dnevna prisotnost
Tedenska prisotnost
Mesečna prisotnost
Letna prisotnost
Prisotnost podrobno
Poročila je možno izvoziti v Excel ali jih poslati po e-mailu.