Pravice za uporabo EDČ modula

EDČ modul omogoča enostavno evidentiranje delovnega časa zaposlenih. Z njim lahko spremljate prisotnost, odsotnost, nadure in dopuste, kar omogoča učinkovito načrtovanje delovnega časa in boljšo preglednost. Modul avtomatizira beleženje časa, zmanjšuje administrativna opravila in prispeva k boljši organizaciji dela.

Po vklopu EDČ modula je potrebno uporabnikom aplikacije dodeliti ustrezne uporabniške skupine, da lahko beležijo svojo prisotnost na delovnem mestu. Glede na dodeljeno skupino lahko posamezni uporabnik dostopa do različnih gradnikov EDČ (EDČ gumb, zavihek “Prisotnosti“..).

Gradniki EDČ modula

Vsi uporabniki, ki imajo ustrezne uporabniške skupine in s tem dostop do EDČ modula, se jim pri prijavi v Intrix prikaže nova ikona – EDČ gumb. EDČ gumb lahko uporabniki vidijo v zgornjem desnem kotu kot ikono “ure“.

edc-modul

Če se z miško postavimo na ta gumb, lahko vidimo, da se nam pojavi novo prikazno okno, kjer imamo možnost, da obkljukamo “Prihod na delo” ali “Začetek dela od doma“. Ko je čas za malico, kliknemo na gumb “Začetek malice“, nato pa “Konec malice“. Ko pa zaključimo z delom pa kliknemo na gumb “Odhod iz dela” ali “Konec dela od doma“.

edc-modul-1

Ko dodamo pristonosti, se le te zabeležijo v zavihku “Prisotnosti“, prav tako pa jih lahko vidimo na časovnici v okviru EDČ gumba.

edc-modul-2

Uporabniške skupine

V Intrix aplikaciji so za uporabo EDČ modula opredeljene tri uporabniške skupine (“Prisotnosti“, “Prisotnosti – pravice za branje“, “Prisotnosti – pravice za pisanje“). Te skupine določajo, kaj lahko posamezni uporabniki vidijo in urejajo v okviru modula za evidentiranje delovnega časa.

Posebnost velja za skupino “Administratorji“.

edč-skupine

Skupina "Administratorji"

Skupina “Administratorji“, ki ima najvišji nivo pravic in privzeto dostopa do vseh zavihkov v aplikaciji, bo ob vklopu EDČ modula lahko dostopala tudi do zavihka “Prisotnosti“. Znotraj tega zavihka lahko pregledajo in urejajo lastne zapise, kakor tudi zapise drugih uporabnikov (razen podatka “Vrsta dogodka“). 

Skupina privzeto ne vidi EDČ gumba – za dostop do EDČ gumba potrebuje uporabniško skupino “Prisotnosti“.

Skupina "Prisotnosti"

Uporabniki s skupino “Prisotnosti” imajo dostop do EDČ gumba, prav tako do zavihka “Prisotnosti“, kjer lahko pregledajo lastne zapise.

Svojih obstoječih zapisov ne morejo urejati.

Skupina "Prisotnosti - pravice za branje"

Uporabniki s skupino “Prisotnosti – pravice za branje“, nimajo dostopa do EDČ gumba, imajo pa dostop do zavihka “Prisotnosti“, kjer lahko vidijo vse zapise, ne morejo pa jih urejati.

To uporabniško skupino dodelimo tistim uporabnikom, ki potrebujejo samo pregled nad prisotnostmi sodelavcev.

Skupina "Prisotnosti - pravice za pisanje"

Uporabniki s skupino “Prisotnosti – pravice za pisanje” nimajo dostopa do EDČ gumba, imajo pa dostop do zavihka “Prisotnosti“, kjer lahko pregledajo in urejajo vse zapise v zavihku, razen podatka “Vrsta dogodka“.

To uporabniško skupino dodelimo tistim uporabnikom, ki potrebujejo pregled nad prisotnostmi sodelavcev, prav tako pa lahko te prisotnosti urejajo.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.