Pohvale v Intrix HRM

Pohvale oziroma “kudosi” so za zaposlene izjemno koristni, saj krepijo njihovo motivacijo, povečujejo občutek vrednosti in pripadnosti ter spodbujajo nadaljnje uspehe. Redno prepoznavanje in pohvaljevanje dosežkov gradi pozitivno delovno okolje, izboljšuje moralo ter krepi zaupanje med zaposlenimi in vodstvom. Tako se zaposleni počutijo cenjene in bolj zavzeto prispevajo k ciljem podjetja.

Kdaj podamo pohvalo?

Pohvalo je najbolje podati, ko se je vedenje, ki ga želimo pohvaliti, zgodilo. Če predolgo čakamo s podajo pohvale, ta izgublja na svoji vrednosti. Vedenje, ki ga želimo pohvaliti, naj odraža to, kar se vam zdi, da je pomembno za podjetje in naše dobre medosebne odnose.

Kako podamo pohvalo?

Pohvalo lahko preprosto dodamo preko zavihka “Imenik“, kjer so zbrani vsi sodelavci. Kliknemo na ikono očesa pri sodelavcu, ki mu želimo podati podati pohvalo.

imenik-zaposlenih

Odpre se nam podroben pogled sodelavca, kjer lahko že v sami vizitki sodelavca vidimo koliko pohval je sodelavec prejel in koliko pohval je sodelavec oddal. Prav tako pa vidimo katera je bila zadnja pohvala, ki jo je sodelavec prejel.

pohvale-vizitka

Če se na podrobnem pogledu sodelavca pomaknemo nekoliko nižje in kliknemo na razdelek “Kudosi“, se odpre novo okno kjer lahko izberemo vrsto pohvale ter dodamo sporočilo, s katerim na oseben način izrazimo, zakaj verjamemo, da si sodelavec zasluži našo pohvalo. 

Tukaj lahko izberete pohvalo za odlično predstavitev, izjemno mentorstvo, učinkovito vodenje ali katero koli drugo dejanje, ki prispeva k temu, da se v podjetju počutite dobro.

Na kaj je potrebno biti pozoren pri podajanju pohval?

Če pohvale podeljujemo prepogosto, lahko izgubijo svoj pomen. Zato pohvalimo sodelavca takrat, ko si resnično zasluži priznanje za odlično opravljeno delo.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.