Pobude v Intrix HRM

Pobude v podjetju so pomembne, ker spodbujajo aktivno sodelovanje zaposlenih pri izboljšavah in inovacijah znotraj podjetja. S pomočjo Intrix HRM lahko zbirate predloge, ki izboljšujejo delovne procese, povečujejo produktivnost in krepijo zadovoljstvo zaposlenih. S tem podjetje gradi kulturo sodelovanja in transparentnosti, kar prispeva k dolgoročnemu uspehu.

Nastavitev pobud

Za uspešno vpeljavo sistema pobud je najprej potrebno preko nastavitev v samem šifrantu “Tipi pobude” jasno opredeliti vrste pobud, ki jih želimo spremljati.

nastavitve-hrm

S klikom na gumb “Dodaj” se nam odpre novo okno, kjer določimo nov tip pobude. Potrebno je izpolniti polje “Naziv” pri čemer pa lahko določimo tudi nazive v drugih jezikih (če morda kateri uporabniki uporabljajo drug jezik v Intrixu). Prav tako je smiselno določiti sortiranje.

šifrant-pobude

Dodajanje pobude

Ko omenjeno uredimo, lahko pričnemo z dodajanjem pobud preko zavihka “Pobude“. Na samem zavihku vidimo že vse pobude, ki so bile oddane in v kakšnem statusu se trenutno nahajajo (ali je pobuda oddana, v teku ali pa že zaključena).

zavihek-pobude

Kadar dodajamo novo pobudo, moramo določiti sam tip pobude (ki smo jih prej nastavili v šifrantu). Prav tako pa moramo izpolniti polje “Naziv“, “Odgovorna oseba” in “Status“. S pomočjo statusa spremljamo kaj se z določeno pobudo dogaja – vidimo ali jo je odgovorna oseba že obdelala.

nova-pobuda

Če želimo pa lahko dodamo lahko tudi podrobnejši opis pobude.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.