S kartico sodelavca lahko v Intrix HRM aplikaciji spremljamo in upravljamo podatke zaposlenih, saj omogoča centralizirano zbiranje vseh relevantnih informacij, vključno s kontaktnimi podatki, delovno zgodovino in kompetencami. Kartica omogoča hitro in pregledno iskanje podatkov ter ažuriranje informacij, kar pripomore k bolj učinkovitemu upravljanju kadrovskih zadev. Poleg tega kartica sodelavca omogoča tudi spremljanje prisotnosti, bolniških odsotnosti in drugih pomembnih dogodkov, kar olajša vodenje evidenc in pripravo poročil.
Kako dostopamo do kartice sodelavca?
Do kartice sodelavca dostopamo tako, da v zavihku “Sodelavci” izberemo ikono “očesa” ob imenu tistega sodelavca, katerega podatke želimo pregledati. V primeru, da bi želeli urediti podatke sodelavca, bi pri tem kliknili na ikono “svinčnika“.
Nato se nam odpre nova stran, kjer so zbrani vsi podatki o našem sodelavcu.
Vizitka
Vizitka je poudarjen del kartice zapisa, kjer so na prvi pogled vidne najpomembnejše informacije posameznega sodelavca.
Polja na vizitki so že nastavljena sistemsko, si pa lahko vsak uporabnik vrsto polja in število le teh nastavi po želji. Vizitka je lahko tudi brez dodanih polj, kar je še posebej uporabno pri delu, kjer upravljamo z uporabniki ali šifranti. Za najboljši pregled celotne kartice zapisa svetujemo nastavitev od 6 do 8 polj.
Ponovno kliknemo na ikono očesa in obkljukamo polja, ki jih želimo videti, oziroma odkljukamo polja, ki jih več ne potrebujemo na vizitki. Na koncu vse skupaj potrdimo s klikom na gumb “Shrani“.
Nastavitev vizitke lahko kadarkoli tudi spremenite nazaj na “Privzet pogled“, torej na takšen pogled, kot je že privzeto nastavljen v sistemu.
Podzavihki
Podzavihki “Komunikacija”, “Podrobno”, “Kompetenčni diagram” in “Kudosi” se nahajajo pod Vizitko.
Vrstni red podzavihkov lahko uporabnik nastavi povsem po meri. S klikom na “Prilagodi” se odpre pojavno okno, kjer s funkcijo “drag & drop” spremenimo vrsti red. Urejanje se zaključi s klikom na gumb “Shrani“.
S klikom na “Privzet pogled“ zaporedje podzavihkov vrnemo v sistemsko nastavitev.
Podzavihek "Podrobno"
Zavihki na kartici zapisa so na podzavihku “Podrobno” razporejeni vertikalno, eden pod drugim. S klikom na trikotnik zraven naziva podzavihka lahko tega odpremo v razširjen pogled. Klik na gumb “Uredi” pa omogoča urejanje vseh polj, ki so nam na posameznem zapisu na voljo.
Podzavihek "Komunikacija"
V tem podzavihku najdemo “Hitre akcije”, ki omogočajo dodajanje novega komentarja in pripenjanja dokumentov ter “Časovnico”, ki ponuja pregled vseh načrtovanih in zaključenih dogodkov. Komentarji so tukaj privzeto vidni, ostale hitre akcije pa vam v nastavitvah sistema lahko prikažemo ali izključimo po želji.
V časovnici najdemo vse načrtovane in zaključene dogodke, ki so povezani s posamezno kartico zapisa. Na nivoju uporabnika je njena vsebina s pomočjo filtrov povsem prilagodljiva. S klikom na “Prikaz” lahko dodamo ali odstranimo katere koli vrednosti, ki so nam na voljo.
Podzavihek "Kompetenčni diagram"
Kompetenčni diagram lahko vidimo na vizitki vsakega zaposlenega, pri čemer je z modro barvo označeno kakšna je bila zahtevana ocena za posamezno kompetenco, z rdečo pa kakšna je bila dejansko dosežena ocena.
Na kompetenčnem diagramu vidimo zadnjo oceno posamezne kompetence.
Podzavihek "Kudosi"
Kudosi v Intrix HRM aplikaciji igrajo ključno vlogo pri motivaciji in priznavanju dosežkov sodelavcev, saj omogočajo hitro in enostavno izražanje pohval in zahval. S tem se krepi pozitivna delovna kultura, spodbuja sodelovanje in povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Redno prejemanje kudosov pomaga posameznikom pri osebnem in poklicnem razvoju ter pripomore k boljšemu timskemu vzdušju.
Preprosto označimo želeni kudos (odlična predstavitev, hvala, pomemben dosežek, itd.), nato pa napišemo pohvalo ter z @ označimo sodelavce, ki bodo prejeli obvestilo o prejetem kudosu.