Planer v Intrixu omogoča učinkovito razporejanje razpoložljivih virov v določenem časovnem obdobju. Viri lahko vključujejo zaposlene, službena vozila, dogodke, stroje ali prostore, kot so pisarne. Razporejanje poteka glede na zasedenost virov z obstoječimi aktivnostmi, kar pripomore k optimalni organizaciji in uporabi razpoložljivih kapacitet.
Kje najdemo planer?
Planer najdemo v desnem zgornjem delu CRM aplikacije ali aplikacije za projektno vodenje. Sam planer omogoča veliko uporabnih funkcionalnosti.
Ko kliknemo na gumb “Planer” nas preusmeri na novo stran, kjer lahko vidimo in urejamo razporeditev naših resursov.
Filtriranje podatkov
Na planerju lahko podatke tudi filtriramo, nato pa ta filter shranimo kot lasten pogled. To storimo tako, da si na levi strani razpremo razdelek “Resursi“, nato izberemo želene parametre in filter shranimo tako, da ustvarimo nov pogled
Ko kliknemo na gumb “Ustvari nov pogled“, se nam odpre novo okno kjer lahko določimo naziv pogleda in ga tudi določimo kot privzeti pogled. To pomeni, da zmeraj, ko bomo kliknili na planer se nam bo prikazal naš na novo ustvarjen pogled.
Shranjen pogled najdemo v spustnem seznamu med razdelkom “Moji pogledi”.
V primeru, da ne želimo imeti več privzetega pogleda, kliknemo zraven gumba “Ustvari nov pogled” na navzdol obrnjeno puščico, pri čemer izberemo opcijo “Posodobi pogled“. Nato pa odkljukamo opcijo “Določi kot privzeti pogled“.
Dodajanje aktivnosti
Aktivnost zase, sodelavce ali ostale resurse lahko dodamo neposredno na planer. Na planerju se postavimo na termin pri resursu, ki mu želimo dodati aktivnosti. Z levim klikom na miški se nam odpre polje za dodajanje. Izpolnimo podatke in shranimo.
Urejanje planerja
Aktivnost na planerju lahko uredimo oz. spremenimo. To storimo po sistemu “povleci & spusti” ali pa s klikom odpremo aktivnost in jo uredimo.
Brisanje aktivnosti
Aktivnost na planerju lahko tudi izbrišemo. To storimo, tako, da kliknemo na aktivnost na planerju in izberemo možnost “Izbriši“.
Zaključevanje nalog
Naloge na planerju lahko odkljukamo, ko so zaključene. Tako bomo imeli pregled nad stanjem nalog na planerju.
Če aktivnosti v planerju dodajamo, urejamo, zaključujemo ali brišemo, se nam bo stanje aktivnosti posodobilo povsod v Intrixu kjer se ta zapis nahaja.