EDČ modul omogoča enostavno evidentiranje delovnega časa zaposlenih. Z njim lahko spremljate prisotnost, odsotnost, nadure in dopuste, kar omogoča učinkovito načrtovanje delovnega časa in boljšo preglednost. Modul avtomatizira beleženje časa, zmanjšuje administrativna opravila in prispeva k boljši organizaciji dela. Prisotnost lahko beležite na različne načine, prilagojene vašim potrebam. Na voljo sta beleženje prek mobilne aplikacije za hitro in priročno uporabo ter prek namizne različice, ki je združljiva z različnimi operacijskimi sistemi na računalnikih.
OpombaZa vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. Če še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na [email protected].
Beleženje EDČ aktivnosti v mobilni aplikaciji
1. Mobilna aplikacija omogoča enostavno beleženje EDČ aktivnosti (t.i. “štempljanje”) neposredno v sistem. Po prijavi v aplikacijo kot običajno izberete možnost “Evidenca delovnega časa” na spodnji orodni vrstici in začnete z beleženjem.
2. Nato se odpre okno za vnos dogodka v EDČ, kjer izberete želeni dogodek (prihod na delo/začetek dela od doma, itd.). Dogodek bo samodejno zabeležen z aktualnim datumom in časom.
3. S klikom na gumb “Časovnica” si lahko ogledate pregled aktivnosti, ki ste jih v zadnjih treh dneh zabeležili v evidenci delovnega časa.
Beleženje EDČ aktivnosti v spletni različici
Pri uporabi modula EDČ v namizni oz. spletni različici lahko funkcijo za dodajanje EDČ aktivnosti dodate na svoj “Dashboard” (delovno tablo) – to vam bo omogočilo še hitrejši dostop.
Do funkcije lahko kadar koli dostopate preko ikone v obliki ure, ki se nahaja zgoraj desno v orodni vrstici. Ko se z miško pomaknete na ikono, se vam prikaže možnost beleženja nove aktivnosti v modulu EDČ.
Beleženje posamezne aktivnosti je preprosto – kliknete na izbrano vrsto aktivnosti. Na voljo so le poudarjene aktivnosti, ki se dinamično prilagajajo glede na vašo zadnjo izbrano aktivnost.
Primer 1: Če je bila vaša zadnja izbrana aktivnost “Odhod z dela“, so vaše naslednje možne aktivnosti “Prihod na delo” ali “Začetek dela od doma” (glejte sliko zgoraj).
Primer 2: Če je bila vaša zadnja izbrana aktivnost “Prihod na delo“, so na voljo naslednje aktivnosti: “Začetek malice” ali “Odhod z dela” (slika spodaj).
Pregled EDČ aktivnosti
Modul EDČ vključuje zavihek “Prisotnosti“, kjer se shranjujejo vsi podatki o izbranih EDČ aktivnostih vaših sodelavcev, skupaj z natančnimi časovnimi zapisi. Pooblaščene osebe lahko na tem mestu urejajo ali dodajajo zapise – na primer v primerih, ko zaposleni pozabi zabeležiti aktivnost, vnese napačen podatek ali naleti na tehnične težave.
Poročila s področja EDČ
V skladu z zakonodajo Intrix omogoča tudi poročila za področje EDČ. Na voljo je pet različnih poročil:
Dnevno poročilo – prisotnost
Dnevno EDČ poročilo
Tedensko EDČ poročilo
Mesečno EDČ poročilo
Letno EDČ poročilo
Ta poročila omogočajo enostavno spremljanje prisotnosti vaših zaposlenih v različnih časovnih obdobjih. Prav tako jih je mogoče izvoziti v Excel ali jih poslati preko e-poštnega sporočila.