Dodajanje novega zaposlenega v Intrix HRM

Zaposlene, ki so se nam v podjetju pridružili na novo, lahko v Intrix HRM aplikaciji preprosto ročno dodamo. V nadaljevanju si bomo ogledali kako se omenjeno uredi.

Nov zaposleni

Nove zaposlene zmeraj dodajamo preko zavihka “Sodelavci” s klikom na gumb “DODAJ” na skrajno desni strani. Na tem zavihku vidimo seznam vseh sodelavcev in nekaj njihovih pomembnih podatkov, kot so npr. ime, priimek, službeni email naslov, delovno mesto, v katerem oddelku so zaposleni ter kakšna je njihova skupna delovna doba.

nov-sodelavec-intrix

Zavihek "Osnovni podatki"

Odpre se nam novo okno, kjer so z zvezdico označena polja, ki jih moramo obvezno izpolniti (ime, priimek, spol, datum rojstva, naslov prebivališča, …). Sistem nam tudi avtomatsko izračuna kakšna je starost zaposlenega, ko izpolnimo polje “Datum rojstva“.

V primeru, da ne izpolnimo vseh obveznih polj, nas bo sistem ob shranjevanju zapisa na to opomnil.

osnovni-podatki

Zavihek "Zaposlitveni podatki"

Ko zaključimo z urejanjem osnovnih podatkov o novem zaposlenem, se pomaknemo nekoliko nižje do drugega zavihka “Zaposlitveni podatki“. Na tem zavihku določimo kdaj smo sklenili delovno razmerje, kakšna je vrsta pogodbe, kakšen je zaposlitveni status itd.

zaposlitveni-podatki

Zavihek "Nujni kontakt"

Na tem zavihku pa določimo kdo je kontaktna oseba, katero lahko kontaktiramo v primeru, da bi bilo to potrebno.

nujen-kontakt

Ko smo izpolnili vsa obvezna polja, zapis shranimo s klikom na gumb “SHRANI“. Ko smo shranili novega zaposlenega, lahko vidimo v levem spodnjem kotu 3 nova obvestila, in sicer, da je zapis bil shranjen, da je potrebno vnesti delovno mesto in da je za novega zaposlenega potrebno dopolniti podatke v njegovem novo kreiranem uporabniškem profilu.

obvestila-hrm

Delovno mesto

Novemu zaposlenemu je potrebno določiti tudi delovno mesto, saj je to obvezen podatek. Ko smo shranili zapis, nas je sistem preusmeril nazaj na seznam vseh zaposlenih. Na seznamu poiščemo zaposlenega, ki smo ga ravnokar dodali. Zraven njegovega imena kliknemo na ikono “očesa“.

delovno-mesto

Odpre se nam kartica zaposlenega, kjer lahko zmeraj popravimo ali spremenimo podatke, če je to potrebno. Za določitev delovnega mesta kliknemo na levi strani v razdelku “Povezano” na opcijo “Delovna mesta” ter “+” ali pa se pomaknemo nekoliko nižje do delovnih mest.

delovno-mesto-hrm

Odpre se nam okno “Novo delovno mesto zaposlenega” pri katerem določimo, da je npr. Andraž vodja marketinga. Ko določimo delovno mesto se nam prav tako avtomatsko izpolni “Oddelek” in “Tarifni razred“. Po želji še dodatno izpolnimo druga polja kot so npr. “Bruto plača” ter dodamo pogodbo o zaposlitvi kot prilogo. Ko izpolnimo vse podatke, shranimo zapis.

delovno-mesto-intrix

Uporabniški profil

Ko smo kreirali novega zaposlenega smo dobili obvestilo, da je potrebno urediti tudi podatke v uporabniškem profilu, in sicer določiti moramo uporabniške skupine in uporabniku poslati dostop do Intrix aplikacije.

Omenjeno urejamo preko “Nastavitve uporabnikov“, pri čemer kliknemo na ikono “svinčnika” pri našem novem zaposlenem.

nastavitve-uporabnika

Odpre se nam novo okno, kjer lahko vidimo že vnaprej izpolnjene podatke, ki so se prenesli iz zavihka “Sodelavci“. Pomembno je, da uporabniku določimo ustrezne uporabniške skupine in na koncu obkljukamo polje “Pošlji dostop“. Uporabnik bo nato na svoj email naslov prejel podatke s katerimi se lahko prijavi v Intrix HRM aplikacijo in prične z uporabo.

uporabnik-profil

Dostop do nastavitve uporabnikov ima administrator aplikacije.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.