Zavihek “Kampanje“ je v Intrixu namenjen beleženju segmentiranega nabora podjetij in kontaktov, ter nadaljnji obdelavi s pomočjo sistemov za masovno pošiljanje E-pošte.
Preden se lotimo dodajanja podjetij in kontaktov moramo kampanjo shraniti, kar naredimo z gumbom “Dodaj“.
V naslednjem koraku se premaknemo na zavihek podjetja ali kontakti. S pomočjo filtrov ali z ročnim označevanjem izberemo tiste zapise, ki jih želimo dodati na kampanjo. Ko imamo zapise izbrane, kliknemo na pomožni meni in izberemo “Dodaj/odstrani iz kampanje“.
Odpre se pomožno okno, v katerem v spustnem meniju izberemo želeno kampanjo. Uporabimo lahko: prikazane zapise (vsi zapisi, ki so vidni oz. prikazani s pomočjo filtrov), izbrane zapise (vsi zapisi, ki smo jih ročno izbrali) ali vse zapise (vsi zapisi v zavihku). Dodajanje se izvede po kliku na gumb “Dodaj/odstrani“.
Ko je postopek končan, se na zaslonu izpiše obvestilo o številu uspešno dodanih zapisov.
Kontakte/podjetja, ki so shranjeni pod posamezno kampanjo, lahko vidimo v zavihku Kampanje. Ob kliku na Podjetja, vidimo vsa podjetja, ki so vezana na izbrano kampanjo.
Postopek odstranjevanja zapisov iz kampanje je enak, le da pod Tip kampanje izberemo “Odstrani“. Vendar pa se ob brisanju izgubi podatek o tem, katera podjetja/ kontakti so dodani na kampanjo. Torej, kampanjo lahko naknadno obnovimo iz koša, ampak bo prazna, brez pripadajočih podjetij/ kontaktov.