Aktivnostiso vezane na komunikacijo s stranko in največkrat predstavljajo zaznamke o klicih in pomembnih opravkih, ki jih imamo s strankami. Dodelimo jih lahko sebi ali drugim sodelavcem. Praviloma se aktivnosti uporabljajo v prodajnem procesu in se navezujejo na priložnosti. Ključno pri aktivnostih je, da se navežejo tudi na kontaktno osebo, s katero komuniciramo neposredno ali posredno.
Ko je aktivnost opravljena jo je potrebno zaključiti (sicer vas bo na koledarju opozarjala med zapadlimi aktivnostmi do zaključka).
Aktivnosti imajo začetek, vezane so na datum in uro in so običajno krajši čas trajajoči zaznamki. Zapišemo si jih lahko vnaprej (da jih načrtujemo in ne pozabimo) ali za nazaj, po tem, ko se zgodijo, da jih zabeležimo in jih lahko kasneje pregledujemo.
Tuj izraz, ki je morda komu bolj domač, je sales/post sales activities with customer.
Primer aktivnosti
Pokliči stranko glede odprte ponudbe in preveri ali je že znana odločitev.
Pošlji ponudbo stranki.
Vrni klic stranki. (V primeru, da stranka želi sodelavca aktivnost vpišemo sodelavcu in izberemo stranko, ki ga je želela priklicati. Ob vrnitvi sodelavca, bo tega čakala aktivnost z vsemi kontakti stranke)
Klicala je stranka, zapišem si kratek povzetek pogovora (če smo dogovorili pomembne informacije).
Pošlji stranki cenik preko maila.
PozorV osnovi sistema Intrix je vzpostavljena avtomatizacija prodajnega procesa, ki samodejno ustvari aktivnost v roku treh delovnih dni od trenutka, ko je status priložnosti spremenjena na poslana ponudba.
Naloge
Naloge so dalj časa trajajoči interni opravki ali opravki vezani na projekte. Dodelimo jih lahko sebi ali drugim sodelavcem. Ko je naloga opravljena jo je potrebno zaključiti (sicer vas bo na koledarju opozarjala med zapadlimi aktivnostmi do zaključka).
Naloge imajo začetek in rok, vezane so na dan (ne nujno tudi na uro) ter lahko trajajo tudi več dni.
Praviloma jih definiramo že vnaprej, kot nekaj kar moramo urediti. Naloge je možno prikazati tudi na Planerju in Gantogramu, kar je potrebno ročno aktivirati.